07 May 2012

gigit-gigit manja...

assalammualaikum...

chewahhh tajuk kemain lagiii...hahaha buat gempak jer...

sejuk bangat pagi ni...nak bangun pergi kerja pun liat jerkann...tapi dah ada rasa tanggungjawab kerja itu punca rezeki kene la pergi jugakkan...

tapi hari ini dengan penuh bangganya memgumumkan kita cuti hari ini...hurayyy memang sesuai sangat, dah lah pagi-pagi hujan lebat...jalan dah tentu jem semua orang bawak kereta yang mana hari biasa naik moto jer...

pagi tadi tak jadi mak supir sebab pak supir dah balik,ada kat rumah...petang nanti baru jadi mak supir...merempit ambik rakyat jelata...en somi balik lambat la pulakkan...

nak citer en. somi pergi kerja luar kawasan hari tu kannn ingatkan dapat bawak balik 2 guni uwangnya...berangan bininya nii... hahaha nak tau apa yang di bawaknya...tadaaaa 'seguni' cokelettttt...

dah masak siap-siap tau,awal betul tu...sebabnya sekejap lagi dah boleh bersantai-santai depan tv baring-baringan gitu sambil gigit-gigit manja cokelet yang dapat'seguni' tu kannn...alangkah bahagianya duduk rumah sorang-sorang tak ada gangguankan...tapi terasa sunyi la pulakkk....




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

45 comments:

  1. salam ain..tu yang tak best cuti bila anak sekolah kan...sunyi..

    ReplyDelete
  2. alamak same lah kite
    pahang cuti hari hol .. eeeke
    santai2 ujan sedap kan
    ieda x mulekan lagi masak nie ;)

    ReplyDelete
  3. takpe kak. sunyi sekejap2 tu nikmat namanya. hihihi~

    ReplyDelete
  4. Acik erna:
    Mmg sunyi sepi...selalunya maknya ni dah serupa mak tarzan jer...suruh buat itu buat ini kann...hai ni buat la sorang2...

    ReplyDelete
  5. Ieda:
    Pahang cuti yee..best a yee..boleh gi jalan2 mcm tuu..
    Kakain ni cuti sebab cuti tahunan byk lagi..

    ReplyDelete
  6. gB:
    Sunyi sekejp jer... Ptg kang riuh rendah la..
    Ni masa nk bersantai klau kt opis tak dpt mcm ni...

    ReplyDelete
  7. bestnye lepak2 depan tv sambil gigit2 coklat. ;)

    ReplyDelete
  8. Bestnya kak, hujan2 gini baring depan tv makan coklat pulak mau terlena hihi

    ReplyDelete
  9. Jelesnya kakcik... Ain dapat baring2 sambil gigit2 manja tu. :)

    ReplyDelete
  10. Bunga:
    Best bangat...hari biasa tak dpt nk buat mcm ni.. Lagi la time kerja mana boleh baring2gan sambil gigit mana gituu...

    ReplyDelete
  11. Qema:
    Cuaca redup dam mendung jer..
    Perut pun dah diisi maka mata ni pun mula la layu jer nii...

    ReplyDelete
  12. Kakcik:
    Tapi saya lagi jeless dgn kakcik tau...sebab baru balik jalan2 naik belon lagi tuuu...alangkah bahagianya....dpt jln sana jln sini...

    ReplyDelete
  13. kalau bercuti di hari Isnin, mmg terasa "horreyyyyyyyyy" nya kan...ekekeke..org lain dgn Monday blues nya, kita boleh golek2 kat rumah..

    ReplyDelete
  14. Sedap makan coklat pun tapi tak ada teman itu yg jadi boring ain...

    ReplyDelete
  15. jelesnya cuti..nak gak cuti. memang jem gila gila pagi tadi. saya hampir hampir nak patah balik rumah.

    ReplyDelete
  16. amboih k.ain...gigit2 manjer g2...;) bak sini 1/2 guni!!!...;))))))))

    ReplyDelete
  17. I pun rasa malass nak keluar ni..

    ReplyDelete
  18. Seronoknya Ain cuti hari ni...bolehlah bermalasan kat depan tv tu...:)

    Ain, saya ni hantu coklat...jadiiii...hantar le sikit kat sini.....he..he..

    ReplyDelete
  19. amboi, bergigit manja ni mesra gitu hehehe, wahh bestnya bersantai di hari isnin sambil makan cekelat ye, nak skeettttt

    ReplyDelete
  20. amboi... kemain cuti ye.... saya pun malas nak bangun pagi tadi... tapi sebab tanggungjawab kena datg gak keja... tak jauh mana pun...

    selamat mengigit la ye kak... jgn salah gigit plak...hehehe

    ReplyDelete
  21. kak kalau duk berdua kan best...heheheheh....boleh gigit2 manja juga itu cokelet...

    ReplyDelete
  22. Wah makan sorang cokelat yer. Seguni tu.... jangan habiskan, nanti sakit gigi..

    ReplyDelete
  23. aik's mkn cekelat sensorang....
    x patut....x patut.....huhuuuu

    ReplyDelete
  24. iols jeles - uols rehat2 kat umah sambil makan cekelat!
    hik hik hik

    tu lah - lebat banget hujan subuh tadi
    memang liat nak bangun pepagi hari gitu!

    ReplyDelete
  25. salam

    hehe...duduk dua org besh, boleh gigit2..tp lepas puas gigit dan kenyang perut, coklat dah habis, terasa bosan lak kan ;) hehe

    ReplyDelete
  26. ingatkan sapa yang gigit ain...
    hihihi..

    ReplyDelete
  27. kirimkan lah ckit cokelet tu ke cni..nak jgk gigit2 manja..hehhe

    ReplyDelete
  28. amboi..sampai seguni cokelat...bak sini sikit.

    ReplyDelete
  29. best nye bercuti samabil2 mengigit makan coklat..
    rehat2 yea.. manfaatka cuti yg ada :)

    ReplyDelete
  30. seguni kakkk?? meh mnta sikitt.. (^_^)

    ReplyDelete
  31. tak dapat duit seguni, tp dpt coklat seguni pun dah kira best juga tu kak..

    ReplyDelete
  32. Salam Ain.
    Dari semalam kat Melaka pun mendung aje.
    Sedap yek gigit coklat sejuk2 ni.

    ReplyDelete
  33. mehla share kt sini cekelat seguni itu

    ReplyDelete
  34. Banyaknya...ada choclate after 8 dan ferrero rocher tak? nak sikit.....

    ReplyDelete
  35. eee..rugik la kita orang Pahang jugak tapi tak cuti sebab dok KL hehehe..
    nak cikit coklat nye buleh ^_^

    ReplyDelete
  36. wah..sonok org pahang yer...
    hari HOL utk aper ye?

    ReplyDelete
  37. gigit2 manja dgn encik somi akak pun apa salahnya..oppsss

    ReplyDelete
  38. haha.. 1st time dgr gigit coklat gigit2 manja..hik hik

    ReplyDelete
  39. Salam Ain...

    Akak singgah lepas tengah malam intai Ain gigit- gigit manja.. Hehe

    ReplyDelete
  40. ingat kan akak kena gigit tadi :)

    ReplyDelete
  41. kak..i bet entry ni akan dpt byk visitor..hahahah..gigit2 manja gitu..kahakhakaha

    ReplyDelete
  42. Assalamualaikum ainnoraini,

    He.he.he...buat saspen ja ainnoraini nih...Kak Ros ingatkan gigit2 apa tadi ni he.he.he.......

    ReplyDelete
  43. bestnya dpt seguni coklat..he2x..mama suka duduk sorang kat rumah..bolih luruskan badan sepanjang hari..ha2x..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini