14 May 2012

memang sedap...

assalamualaikum...
selamat pagi semua..semoga sihat dan ceria dihari isnin yang indah ini...

asyik kata nak beli, nak rasa kann sebabnya ramai yang kata sedap...
akhirnya dapat jugak...pagi-pagi lagi sudah dapat ini tau...


dah habis akakk kerjakan sebab....
mengancam isi kandungnya tuu...


ini la dia..tapi macam tak terang jer...
bukak  penutup dulu yee..


tadaa..ini la dia...sedappp...
ini opismate yang bagi,dia baru belajar  buat pavlova...




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

22 comments:

  1. saya pernah makan sekali je pavlova. masa tu amoi kat ofis bwk. erk saya x suka sgt kot sbb manis. mungkin amoi tu termanis agaknya

    ReplyDelete
  2. Baru belajar tapi sudah nampak keenakkanya ain...

    ReplyDelete
  3. waahh rupa sungguh mengancam... cepat, picnic nanti bawak.. ko join tak?

    ReplyDelete
  4. Blm berkesempatan merasa palova, sedapkah k.ain..??? hehe...bak sikit..huhu

    ReplyDelete
  5. Tak pernah rasa, ramai kata manis tu takut nak beli kot terlebih berat lagi qema ni kak hihi tunggu lps bersalin mesti cuba gak ni.

    ReplyDelete
  6. Kakcik belum pernah rasa lagi. :)

    ReplyDelete
  7. Wow! Tak rs g pavlova. Bt sendiri jelah klu mcm nie. Hahahah!

    ReplyDelete
  8. pavlova marvelous.. momma like 100X... hehe..

    ReplyDelete
  9. tak pernah lagi merasa, tp nampak menarik juga tu

    ReplyDelete
  10. pavlova mmg sedap. kat sini supermarket ada jual siap. tinggal nak sapu krim dan susun buah saja.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. salam..

    xpernah makan lagi...

    nampak mcm sedap je..

    boleh cuba buat sendiri di rumah ni ;)

    ReplyDelete
  13. saya dah buat mlm tadi tpi jadi benda lain.....hehhheeeee

    ReplyDelete
  14. owh pavlova...namanya saja dah buat ku asing sgt....tp tak susah nk bust sendiri npknya.

    ReplyDelete
  15. tak pernah rasa lagi pavlova ni..

    ReplyDelete
  16. sedapnya..nyummmyyyy ..nyummmmyyyy

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini