18 May 2012

salam jumaat...

assalamualaikum...


selamat pagi semua semoga ceria dipagi jumaat yang indah ini kannn...esokkan dah bercuti...mesti dah terfikir-fikir nak buat apakan cuti 2 hari dihujung minggu...


hari ini pakai baju kurung apa tah warnanya,cuba tengok ada batu bertaburan kat situ...kalau nak tahu kejap lagi tangan ni nanti meraba-raba la kat baju tu...habis la batu-batu tu semua dicabutkan...bukan tak suka tapi dah jadi satu hobi la pulak..habis la baju tu gondol hilang batu-batu tu semua...tak boleh nak melawa sikit...


tengok la ni pulakk...ini bekfes pagi-pagi tadi masa kat rumah...buat roti bakar...dah jadi hampir rentung la pulak...tapi makan la jugak sayangkan, membazir tu kan amalan syaitan...tapi yg hitam tepinya tu kasi buang dulu...


tapi sampai kat opis ni..ada stok lagi...sementara nak tunggu rehat pukul 10 pagi ni nanti..tak la perut ni berbunyi-bunyikannn...


kawan-kawan semua dah bekfes..mesti lagi sedap-sedapkan makananya tuuu...



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

23 comments:

  1. MJ pun kalau ada stok makanan sesambil je nak nguyah.. Tp okla rehat kul 10, MJ kena tunggu 12.30 la.. :)

    ReplyDelete
  2. Pagi ini kakcik sarapan roti butterscotch je. :)

    ReplyDelete
  3. roti yg rentung tu sodap, rangup je...hehe

    ReplyDelete
  4. warna roti bakar dengan baju yang atas tu nak dekat sama. heheh~

    ReplyDelete
  5. Kakak makan ubikayu rebus cecah sambal tumis baki mlm tadi rebus tak habis... tapi asyik nak buang angin pulak dah hahaha....

    ReplyDelete
  6. Ain...hahahah...hobi kita samalah,konon nak melawa, tapi habis gondol baju trsebut...

    ReplyDelete
  7. sarapan iols pagi tadi hanya roti goreng celup telur...

    ehh.. rasa nama tu cam tak betul la plak...
    hiks

    ReplyDelete
  8. biasalah ain..
    yg rentung tu dpt kat kita sbb syg..
    hak anak2 dn suami yg terbaik..
    ibu mithali le kan...

    ReplyDelete
  9. sayapun makan biskut jek kak ain..jadilah buat alas perut..hehe

    ReplyDelete
  10. roti bakar! dah lama x makan roti bakar pesen2 gitu.

    ReplyDelete
  11. nampak sedap jek roti bakar tuh..:)

    pagi tadi bekfes nasi lemak ngan my hubby..:)

    ReplyDelete
  12. Banyak nya bekalan utk breakfast..yg akak ni lupa plk nk breakfast...akibat nya pkl 12 td mngigil satu badan...brjalan pun rasa mcm terbang ...padan muka skip lg breakfast kannn
    Wekend ni berkebun la ain...kwsan rmh ain luas blh tanam mcm2 ... ;)

    ReplyDelete
  13. breakfast mkn roti bakar jer kat pantri

    ReplyDelete
  14. biskut tu mesti ada kat opis...lapar boleh makan

    ReplyDelete
  15. wkmsallam ain..camana boleh sama..tangan tak reti dian..tadi lagi sasyat..siap ambik gunting..he he..

    ReplyDelete
  16. Waalaikumsalam Ainku Manisss..

    Cemana kakya boleh tertinggal ketapi semalam? Ehehe..
    Pagi sabtu baru sampai...jgn lupa post pakupakis,, nak tengok eh..

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum Ain

    baju raya ke tu....

    ReplyDelete
  18. salam..

    hehe..jarang ambil sarapan ;)


    jemput joint contest syira :

    http://www.sissyira.com/2012/05/contest-2-kata-kata-indah-sticky-post.html

    ReplyDelete
  19. he.he.he....kelakar je ain nie...org nk tmpal tmbah bling2 .ain suka kopek2 pulak.....

    rentung pn rentung la ain, janji b.fast.......ngee....

    ReplyDelete
  20. assalam ain..gatal je tgn nak membuang batu2 tu kan..he2x..sebelum mama berhenti kerja dulu..mama pun selalu simpan stok camtu..hu2x..

    ReplyDelete
  21. sya pun suka breakfast yg simple2 spt sandwich dan roti bakar..kenyang jugak..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini