08 May 2012

panas weiii...


Panasss….hangattt…nak balik..nak balikkk…tak sabar nak balikkk…

econ kat opis ni ada masaalah la pulak…sekarang ni kan tengah renovate opis…entah kenapa tiba-tiba tak berfungi  econ ni haaa…nasib baik nak petang dia buat hal kalau pagi-pagi harus meroyann..kepanasan…kehangatan…
  
dah la tu macam-macam bunyi ada dung  dangg  dungg dangg… nak kasi cantik lagikann…kena la bersabar…nanti  dah siap baru la semangat nak datang kerjakan

ok la itu ajer untuk petang ni…tak sabar nak masuk dalam kereta pasang econ biar sejuk sikit…




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

22 comments:

  1. cuaca panas ni dijangka sampai ujung mei.akak pun kalau bole nk berkurung dlm bilik opis je sejuk ekon.

    ReplyDelete
  2. Inazamri:
    Mmg panas cuaca hari ni..tak tahan rasanya...
    Bila econ buat hal lagi la bertambah2 panasss...

    ReplyDelete
  3. Anies:
    Mmg byk sabo jer ni anies...
    Masa tu tak saba nk balikk... Panasss...

    ReplyDelete
  4. Salam Ain ku yang manis..

    Cuaca panas ni maintain manis tak. Tambah pulak dengan kelentang kelentung kat opis ya.. :)

    ReplyDelete
  5. W'salam kakya kusayang...
    Manis tetapada, control ayu gitu....hahaha perasan la tuu
    Yang ketang ketung tu mmg sakit telinga...jangan jd kurang pendegaran sudahhh...

    ReplyDelete
  6. susah jugak kalau air-cond tak berfungsi...

    ReplyDelete
  7. esok kena bwk kipas sendiri....ekekkekee

    ReplyDelete
  8. sana panas ekk , kat sini ujan dari semalam .. macam2 skrg nie cuaca punn dah x menentu .. takutt huhuhuh

    ReplyDelete
  9. sana panas ekk , kat sini ujan dari semalam .. macam2 skrg nie cuaca punn dah x menentu .. takutt huhuhuh

    ReplyDelete
  10. Siti murni:
    Mmg susah dan menyiksakan siti..bahang semacam jer...

    ReplyDelete
  11. Jagau:
    Harap2 esok pagi ok la dia...
    Tak larat la jagau nk usung kipas ni gi kerja tuu...

    ReplyDelete
  12. Ieda:
    Smlm kt sini lebat..hari ini punya la panasss.. Bertambah la panas bila econ lak tk de..

    ReplyDelete
  13. Salam dan Selamat Malam Ain..
    Sekarang ni memang panas Ain...kat SP ni pun kalau tak hujan, mahu terbakar kulit ni...

    Ain, kalau tak ok jugak aircond tu, jangan lupa bawa kipas tangan tau...:)

    ReplyDelete
  14. "mmg sgt panas kebelakangan ni...
    pokok2 kite habis kering kontang..dah lah tuan dia tu pemalas nak siram..hahha.."

    ReplyDelete
  15. assalam ain..maaf mama lambat lawat ain..he2x..dilanda kebzzzan terlampau utk majlis minggu ni..kesiannya dia office takde aircond..sabar jelah kan..hu2x..

    ReplyDelete
  16. Mmm klu aircond rosak mmg x bleh nk wat keje kan kak,

    ReplyDelete
  17. hehe..suh bos cpt2 tuko baru

    ReplyDelete
  18. hehe..suh bos cpt2 tuko baru

    ReplyDelete
  19. hehe..suh bos cpt2 tuko baru

    ReplyDelete
  20. time ni panas lagi ke kak?
    =)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini