25 May 2012

jemput makan...

assalammualaikum...

selamat sampai rumah...rasa macam lama betul bawak kereta tadi tau biasa,kalau balik kampung kat melaka dah sampai rasanya...sabar jer laa...duduk dalam kereta tersengut-sengut bawaknya tuu...

sampai jer rumah,solat maghrib dulu lepas tu baru mandi takut terlepas waktu solat dah selesai baru mandi  dah selesai mandi...


makan time...rezeki jangan ditolak...bagai orang mengantuk disorongkan bantalkan dah lapat terus ngappp jer laa...baca doa makan dulu yee...ini mee jawa bukan saya yang masak mana la sempatkan balik pun dah lewat...ini hasil masakan kakak saya mee jawa cara dia la kann...kami ni tukang makan jer...alhamdulilah ada yang sudi tolong buatkan...

sudah makan semua...makan apa ye malam ni....


Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

13 comments:

  1. Seronoknya ada kakak yang sudi buatkan mee Jawa... tentu berselera makan hasil air tangannya, tambah2 kalau badan dah letih ye Ain...

    ReplyDelete
  2. ahhhh..sedap! x mkn pon mlm ni coz td lunch lewat kol 4pm..so td kenyang..pas nengok mee jawa yg menggiurkn tu trus lapa...tertelan air lio...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Ain

    nak makan mee jawa juga.....

    ReplyDelete
  4. akk mkn sup nyonya dgn honey dew pearl strawberry jak...

    ReplyDelete
  5. pegi tanah jawa belum tentu dapat makan ni..

    ReplyDelete
  6. sedapnya mi jawa...kat sini famous dengan mi rebus...sekali pandang lebih kurang sama... sama tapi tak serupa, hehe.....selamat menjamu selera..malamnya mimpi enak2 sampai ke ng jawa...

    ReplyDelete
  7. selamat menjamu selera, sedappp nie dahhh lama x makan mee jawa huhuhu

    ReplyDelete
  8. Sedapnya mee jawa...terliur...

    ReplyDelete
  9. seronoklah dpt makan mee jawa..gambar pun nampak mengancam..untung ain ada kawan2..mama takde kakak..hu2x..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini