16 May 2012

macam mana nak kurus ni...

assalamualaikum...

nak citer pasal makan lagi ni...


cantikkan kotak ni...dalamnya lagi mengiurkan...hahaha....

tadaaa..ini la dia

ambik sepotong jer...pengsan kalau ambik semua tuu...mahal ooo...

akhirnya dapat jugak..hari tu opismate ada bagi dia buat sendiri...kali ini beli la pulak...pantang jumpa nak ajerr..


ini la dia muka orang kekenyangankan....cantik bunga rose tu..rasa nak bawak balik jer...mula2 ingatkan palsu...

dalam kotak kat atas tu makan sampingan jer,sebenarnya dah makan banyak dah..macammana la nak kuwusss nii...makan ajerr...


Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

22 comments:

  1. alahai kak ain..
    saya pun risau mende yg sama
    huhu

    ReplyDelete
  2. RM14.80 untuk sepotong ya? kakcik ingat untuk sebiji kek tu...

    ReplyDelete
  3. kalut cik ain ni nak kurus...nak kurus apanya? bukan gemuk pun dia..:)
    jaga makan je dan badan sekarang dah ok so maintain kan je..kurus sgt pun tak cantik lah :) tapi jgn lah gemuk mcm akak ni..lagiiiii tak cantik huhuhu

    ReplyDelete
  4. Ini Restoran serai di empire gallery yg meletop tu kan kak? Heheheheh nnti dia nk bukak branch di shaftbury square cyberjaya ;)

    ReplyDelete
  5. aduuuhhh...sian kite...x penah rasa pavlova..:(

    ReplyDelete
  6. pavlova mmg mahal tapi ramai yg cakap sedap..sy x penah try lagi -.-'

    ReplyDelete
  7. pakat tengoklah kek tu...mahalnya..

    ReplyDelete
  8. mahal kan tapi nak makn redha je la..ramai yang post gambar PV ni nak beli kang terlebih manis risau lak..

    ReplyDelete
  9. kak ain, yg sebelah tu kawan akak ke?? acu rasa cam kenal je..sblm nie dia ada g umrah tak kak?? rupa dia cam salah seorang ahli rombongan yg pegi umrah sama acu aritu

    ReplyDelete
  10. tak pernah rasa pavlova :( kesian mak yong ni kan??

    ReplyDelete
  11. aduhh...terliur tgk pavlova tu !!

    ReplyDelete
  12. ain_org kata masa sihat ni le nk makan..hihi..bedal ajalah

    ReplyDelete
  13. alahai Ain...mmng telan air liur tengok....
    Kalau dah sedap tu, bedal jer lah kan...diet belakang kira..hehehe

    ReplyDelete
  14. sepotong rm14++..mahai nyer..tak pernah rasa lgi mende ni..

    ReplyDelete
  15. pavlova yg bahal..sedap dan cantik hiasannya..

    ReplyDelete
  16. aloo relax kak x yah diet. sepatutnya saya yg diet tapi x on lagi ni. hakhakhak

    ReplyDelete
  17. suka suka...sgt suka kek..lebih2 lagi kek coklat...

    ReplyDelete
  18. ehem terliur tgk kek yg sedap tu..he2x..mama dah tak bolih kurus dah..semakin obes skrg ni!!!...hu2x..

    ReplyDelete
  19. Tringinn nk buat sndiri,. Tp takut je xjadi.. Hihikk

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini