31 May 2012

jawapanya ialahhh...

assalamualaikum...

seperti yang dijanjikan...jawapan untuk suka-suka teka ialah....
jommmm kite kira berapa jawapannya tuuu....


boleh ke kira kawan-kawan semua...hihihi


tadaaa..ini la semuanya..tak tipu tau...
satu pun tak dikurangkan dan tak ditambahkan..


ada sesapa yang teka betul takkk...jom kite tengok dan semak semula jawapannya disini  jommmm..

ramai yang teka betul...nak larikkk...tapi hadiahnya ada satu jer..macam mana ni...nak undi semula la pulak pada yang beri jawapan betul tu...

kawan-kawan jangan marah sama saya tauuu...akak ni mak budak baru belajar nak cuba-cuba suruh teka gula-gula tu tapi terlupa nak bagi tau hadiahnya ada satu jer...cam ner ni...huwaa..huwaa nak nangis ni...



  

Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

33 comments:

  1. terlebih kira pulak....
    kalau tak dah menang hik..hik..

    ReplyDelete
  2. adehh.. terkurang 1 jek..
    kalo ramai pemenang.. buat cabutan daripada peneka tepat tak pon.. bagi kat pengomen yg pertama meneka dengan tepat.. hehehehe

    ReplyDelete
  3. ala.... ala.....
    tak kira... nak jugak!

    hak hak hak

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Ain

    bagi ajer gula2 tu satu seorang...he he

    ReplyDelete
  5. nampaknya hadiah tu boleh la akak amik gambo dan main tag je kat semua pemenang. semua dapat. amacam, adil tak? kihkihkih~

    ReplyDelete
  6. alahai..x tepat la pulak tekaan lia.. :)

    ReplyDelete
  7. alamak..terlebih sebijikk..hukhuk

    ReplyDelete
  8. Tak apa hadiahkan aje gula2 tu sorg sebijik!

    ReplyDelete
  9. tgk cam puluh2 gula2, ni belas2 je, hahahaha... takpela, hadiah gula2 tu je kan, heheheh...

    ReplyDelete
  10. Ain buat cabutan bertuahlah pulak kepada nama2 yang berjaya meneka tu. :)

    ReplyDelete
  11. tahniah la kpd yg jwb dgn tepat tu

    ReplyDelete
  12. tahnia kpd peneka2 handalan..ter-miss pulak....klo dpt hadiah gula2 tu satu pon sronok jgk..kikiki

    ReplyDelete
  13. Tahniah kpd yg menang, takpe kak ain kan Ada 17 biji tu, sorang sikitlah hihihi

    ReplyDelete
  14. aik...bila buat peraduan...x sempat neka lagi ha....ekekkee

    ReplyDelete
  15. takpe la. cabut undi je. takl pun pilih berdasarkan org pertama yg jawab dgn tepat.

    ReplyDelete
  16. Brapa tu? 17 eh..so CiM teka salah huhuhu...klau CiM tdka btul, tknk byj, cukupla bg komen kt CiN nye n3 slama sbln. Hehehe

    ReplyDelete
  17. pilih yg paling awal teka dengan betul la kak :)

    ReplyDelete
  18. alamak! kita tak terjoin nih! tak sempat pulak... next time buat lagi!

    haah macam acu cakap tu.. teka betul yang awal.. =)

    ReplyDelete
  19. Salam, lama tidak berkunjung ke sini, saya tak sempat nak teka, ruginye.. hehe

    ReplyDelete
  20. kalo ramai pemenang, kena bagi hadiah gula2 tu sorang sebijik.. hheehe

    ReplyDelete
  21. Dah salah teka.Tahniah kepada peneka yang tepat.

    ReplyDelete
  22. Tahniah buat yg meneka dgn betul..hikk2x..ada hadiah rupanya..

    ReplyDelete
  23. Ain, bagi je sorang sebungkus gula2 tu..

    ReplyDelete
  24. Ain...alah..salah le..saya lebih 3 biji...tapi saya nak jugak hadiah!!!....he..he..

    ReplyDelete
  25. k.ain...kite xsempat join, xbk blog la, bz...huhu...tlepas nk dpt hadiah dr k.ain...huawaaaaaaaaaaaaaa....

    ReplyDelete
  26. kahkah. .ko memang lawakk..

    ReplyDelete
  27. Yahuuuu....saya teka betul..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini