16 May 2012

dah sampai...

assalamualaikum...


hari rabu..bisu ker...tapi tak boleh nak bisu laa...nak bercerita jugak tau...barang yang ditunggu-tunggu telah tiba...


ini dia..
nak tau tak apa la bendanya yang kite oder dgn Afidah....







tadaaa...jubah...cantik tak...


cantik la pada kite la kann..sebab nak yang simple2 jer, tak mau yang berserabut...tapi sebenarnya banyak pilihan yang ada kat sana tu... ikut selera masing-masingkann...apa yang penting materialnya akak sgt la suka...kalau pakainya tu tak la terasa panas...

ok la itu ajer...dah selamat sampai ye fida...sesapa nak cuci mata boleh la ke ke sini yee Afidah-





Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

31 comments:

  1. Cantik. Tapi kalau Ain nak 'jaga badan', jangan selalu pakai jubah, nanti tak terasa badan mengembang (macam kakcik ni) hehehe...

    ReplyDelete
  2. jauh tuh....cantik

    kalau akak ni tinggi, hari-hari mau pakai jubah ha..ha..ha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. qhaifa;
      ala kalau org kecik pakai pun comey ape..
      cantikk jer..

      Delete
  3. cantik ! simple tapi cantik sangat

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. anied;
      sajer kalain nk cubakan...
      cantik la jgk..tp ada lg cantik..

      Delete
  5. Replies
    1. cheqna;
      sama mcm kakain x suka yg berserabut...

      selamat pengantin baru ye cheqna...sedang menunggu harikan..

      Delete
  6. Replies
    1. milo;
      cantik ke..saya mmg suka yg simple jer..

      Delete
  7. kakcik:
    suka jgk pakai jubah ni kakcik..selesa dan boleh mkn byk2 nnt tak nnpk bonjol2 tu hahaha...

    ala kakcik tu tak de la besar mana pun...sedap mata memandang...

    ReplyDelete
  8. memang cantik, akk pun suka sarung jubah senang

    ReplyDelete
  9. cantiknyer...baju utk raya ke k.ain, skrg ni fesyen org pakai jubah kan, k.ain kurus tinggi cantik la, klu sy pakai mau meleret ke lantai..huhu

    ReplyDelete
  10. salam..

    cantik...jauh tempah tu ;)

    ReplyDelete
  11. Wah...jubah dr Dubai? Sy selalu anggap apa saja dari Dubai tu adalah mewah. Heheheheh...

    ReplyDelete
  12. cantiknya..warna tu sgt cantik..

    ReplyDelete
  13. yg penting material kain tu kan kak. kalo silap beli kain yg jenis panas, jenuh la berasap

    ReplyDelete
  14. Salam ainn...Cantik...dan simple.. kalau macam akak ni rendah je... ditambah serabut batu2 ...dah macam pokok krismas berjalan...hahaha

    ReplyDelete
  15. Cantik la tu, kak ain. simple but nice. dari dubai lagi.....:)

    ReplyDelete
  16. Dubai Mari...suka kaler dia...simple design but nice sgttt....

    ReplyDelete
  17. cantiknya...sayapun suka yang simple2...

    ReplyDelete
  18. simple dan cantik ... akak pun suka :-)

    ReplyDelete
  19. jubah kalau besar lagi boleh buat tidur mlm dgn suami hilang sejuk...heeeeee

    ReplyDelete
  20. calour ni tak cantik la ain buruk nampak nya...kalabu macam dah lunsur..baik jual je

    ReplyDelete
  21. ehem cantik..byk brg2 yg cantik2 ada kat sana (dubai)..sediakan duit je kan ain..he2x..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini