23 May 2012

air hitam legam...

assalammualaikum...

nak nyanyi boleh tak...versi bangau oh bangau oh bangau yee..

ain oh ain kenapa ko x tido lagi
macammana aku nak tido mata tak ngantuk lagi

mata oh mata kenapa engko tak ngantuk lagi
macamana aku tak ngantuk...sebab minum air

sebab minum air...cicah sama biskut...



haaa...ini la airnya yang hitam legam tuu...sebenar akakk ni suka minum milo tapu disebabkan en somi dah bancuh air hitam legam tu...belasah jer laa...lepas tu ambikkk segar bugar la pulak mata nii....

opsss sila abaikan cawan tu yee...akakk memang suka gambar2 kartun ni...baru la ceria sikit nak minumnya tuu... baru la nnpk muda selalu...
Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

34 comments:

  1. Replies
    1. kathy tuah:
      kakain bkn la peminat kopi tp kalau minum tu sedap la kan kalau ada biskut sekali...

      Delete
  2. Air itam legam nilah yg stiasa ada ats meja CiM.
    CiM peminum kopi tegar★

    ReplyDelete
    Replies
    1. CiM;
      ooo..suka minum kopi yee...lepas tu segar la matakannn...

      Delete
  3. saya kurang sket kopi..minum sesekali boleh..tp hsbnd laaa hantu kopi..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. maya;
      kakain pun sama jugk bukan peminat kopi suka lg milo...

      tu pun asben yg buatkan..dah ada minum jer laa..sedap jugakk

      Delete
  4. Replies
    1. Cik bahgia;
      mmg kene la lwnnye tu kan kopi cicah dgn biskut... tunjuk 2 ketul tp kakain mkn berketul tuu...

      Delete
  5. kalau minum air hitam ni memang susah nak tido....

    ReplyDelete
    Replies
    1. eita;
      mmg susah nk tido pun eita..
      pagi td nk dgr azan subuh baru bangun biasanya sebelum tu dh bangun tido...

      Delete
  6. wah memang sedap mencicah ni. bukan 2 ketol je masuk perut, mau lebih nanti. hehehe

    ReplyDelete
  7. lya;
    haha mmg pandai lya ni tau..tunjuk jer 2 ketul pada hal berketul2...pas tu tebongkang kenyang...biskut tu dh kembang agaknya dlm perut kakain ni tauu...

    ReplyDelete
  8. acu tak suka kopi
    tapi since selalu "balik" ke Vietnam
    acu jatuh cinta dengan kopi Vietnam
    hehehehee...

    ReplyDelete
  9. kopi kampung. biskut lutut.

    susah nak jumpa tuh!

    ReplyDelete
  10. kalau saya minum kopi malam2, memang alamatnya kul 5 pagi la baru lena.. huuu~

    ReplyDelete
  11. acu;
    mesti kopi vietnam tu sedapkann..
    kakain tak pernah rasa lagi..

    ReplyDelete
  12. kuih apa tu kak? donut erk? klo kopi tarok ais mmg bez..hihi

    ReplyDelete
  13. iols memang suka minum kopi
    peminum tegar air kopi
    sedap hoccay - nak plak cicah ngan biskut!

    ReplyDelete
  14. Kopi O ye kak? Harusla berjaga kalau diambek byk sgt ye ..

    ReplyDelete
  15. biskut ni cicah kopi panas2 mmg sedap kak :-)

    ReplyDelete
  16. Aduh mak! Tu biskut sedap tu Kakain! Heee~

    ReplyDelete
  17. hehe gambo patrick cawan ko.. peminat spongebob gak rupanya.. hehehe...

    ReplyDelete
  18. kopiii????? oh itu minuman fav ucu...biar hitam tapi cerah bijik mata...hahahha..

    ReplyDelete
  19. saya pon pernah kena!! minum nescafe ais sebelom tido.. pastu mata x leh tido.. x mo dah minum nescafe sebelom tido.. serik!!

    ReplyDelete
  20. favorite my hubby biscuit tu...

    ReplyDelete
  21. Hah dh lama x mkn biskut kering tu..cicah air milo pon sodaaap

    ReplyDelete
  22. Sedapnya biskut cicah air kopi..
    Kalau dapat kuih bahulu lagi terangkat


    **BukanPencintaKopi**

    ReplyDelete
  23. air kopi cicah dgn biskut tu memang kena la..sedap ooo..masa dlm pantang selalu la minum kopi tp kalo ada org bancuhkan tetap minum jugak..kalo saya lebih suka milo lagi..tiap2 ari pekena milo..

    ReplyDelete
  24. saya ni kalau air hitam legam ke cerah bersinar ke tk ada maknanya. kalau dah mata mengantuk tu sure tido jugak. hahaha...

    ReplyDelete
  25. aa'ah..kamu pasti seorang yg ceria kan...hehehe....gelak skit boleh tak? nak ceria same kamu, heeee~

    ReplyDelete
  26. Yang dlm pinggang tu biskut ke apa..macam batang yg jadi kegilaan para isteri....mlm-2..memang la sedap bila dapat benda tu pd malam2 terutama waktu subuh....he..heeeee

    ReplyDelete
  27. ain suka ke..bentuk biskut macam tu.. pendek tu ain kalau biskut tu panjang sikit lagi sodap betul tak......jeng.gggggg

    ReplyDelete
  28. ain masa muda2 dulu..hikk2x..mama suka minum air hitam tu..bila dah sakit ni tak suka pulak minum air hitam tu..ha2x..ngada2kan tekak mama ni..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini