11 April 2011

selesai sudah majlis pertunangan...

alhamdulillah semalam selesai sudah majlis pertunangan anak saudara dengan pasanganye..hari tu kan janji nak sumbang kek pada dia..mari la tengok...
ini la name pasangan tu...
  hari sabtu mlm tu kite org bersama2 buat gubahan...masing2 tunjuk la bakatkan...
 kite ambik gubahan sirih junjung...
w/pun keras tangan tapi tengok la...hasilnye nnt ye...
kaum bapa plk sibuk jugak berbincang utk pertunangan 
esok...ape yg berlu diusulkan nnt pd majlis tersebut...
tadaaa...ini la dia...hentam sajer...cocok2 saje la...janji ade ...tapi tu la...tak berapa nk tinggi junjungnye sebab daun sirihnya tak berapa bykkan...alasan la tu...
sebelum berangkat kite posing dulu ye acara wajib...
bersama dgn SIL 
anissa & nurrin bersama kakak sepupuye..
ini la dia anak saudara tu...
2 bentuk cincin ...cincin merisik dan cincin bertunang
cincin disarung oleh SIL...
hantaran dari kedua belah pihak...
ini la dia pilihan hati anak saudara tu...
bergambar bersama2 dgn bakal akan menjadi ahli dlm keluarga kite org...
insya Allah majlis nikahnye telah dipersetujui kedua belah pihak akan diadakan pada september 2011...



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

40 comments:

  1. Tahniah untuk anak sedara akak tu..

    cantik sireh junjung tu, ada seni:)

    ReplyDelete
  2. qema:
    alahai..malunye...ikhlas ke idah tu..wahai qema oiii..hehehe

    tima kasih la ye..

    ReplyDelete
  3. Asal bunga dan sirih bersatu menjunjung tinggi maka jadilah ia sireh junjung ain... Cantik....

    Moga hajat pada Sept. 2011 akan terlaksana...

    ReplyDelete
  4. kek SR! sukaaaa...

    heee klu k ain anak beranak pki baju kenduri hari tu mmg ikut tema belah perempuan :)

    ReplyDelete
  5. boleh tahan jugak sirih junjungnya..ok tu..sweet je tunangannya ..

    ReplyDelete
  6. wah ada bkat la kak wat hantaran..leh la buat pendapatan sampingan..

    ReplyDelete
  7. dlm hentam2 n cucuk2 tu ...hasilnya CANTIK..mmg kreatif tu ain...

    Cunnya tunang anak sdara ain tu....

    ReplyDelete
  8. ok la kak, t.tipu. nice..
    mmng stail skrg sirih junjung dia lbih bunga bbanding daun sireh heheh

    ReplyDelete
  9. uihhhh..
    meriahnya gotong royong tu..bestnye..

    ok..nak bagi markah kat gubahan tu..disbbkan sirih tak tinggi,kass bagi 9.99/10 markah..aci kan..hehe..
    cantik la kak ain..erk, sirih junjung tu cantik..hehe

    ReplyDelete
  10. cun dah sirih junjung tu...ada jugak lah bakat nak menggubah
    kalo iols - tak tau ntah jadi hapa dah daun sirih tu!
    hahahahah

    ReplyDelete
  11. "alhamdulillah dah selesai semuanya...sirih junjung tu nampak simple sgt..maklum lerr..sirih tak cukup..hehhehe..kiut tunangan ank buah ain.."

    ReplyDelete
  12. kakzakie:
    akak tak tengok ade lg satu ain gubah...tapi malunak tunjuk la...
    coklat n gule2...lagi cunnnn....

    mudah2an dgn izin dr allah kan berlangsung nikahnye pulak...

    ReplyDelete
  13. =sz=
    itu ajer yg senang suzie...dekat dgn rumah kedai SR tu...


    weii..malu la pulak pakai baju tu..sedondon la pulak gi kt rmh pihak perempuan..

    ReplyDelete
  14. ina:
    mmg sweet jer tunangannye tu...sepadan la dgn anak saudara tu..

    ReplyDelete
  15. mama tims:
    alahai tim..itu main hentam jer...dah terdesak cocok jer ler..

    org kalau nak tempah pun kene piki beratus kali...

    ReplyDelete
  16. NzA:
    jgn la puji cengitu malu la pulak teman...

    dlm gamba semuanye nnpk cantik cube tengok betul2...pengsannn...hehehe...

    ReplyDelete
  17. Salam kunjungan.. singgah la ke blog :)

    ReplyDelete
  18. Dh lama x pegi majlis org bertunang ni..

    p.s: pengantin pon cantik..:)

    ReplyDelete
  19. so shy lady:
    sebab sirihnye tak berapa byk tu yg jd mcm tu...

    janji adekan...buat syarat jer...

    ReplyDelete
  20. norkass:
    dah ramai2 gotong royong ler...
    mmg meriah kas...

    baru tengok sirih junjung jer tu...belum ade lg gubahan lain kak ain buat...terlebih cantik lagi tu..hehehe...

    ReplyDelete
  21. miloais:
    itu namenye bakat terpemdam...dan terus tengelam ...hahaha...

    ReplyDelete
  22. piasara:
    mcm tu la rupenye..orang keras tangan n tersimpul urat yg buat...

    dah sirih tak berapa nak dijunjung...jg sirih menjalar kebumi...

    ReplyDelete
  23. selamat bertunang buat anak saudara ain...

    awak berbakat ain , cantik sirih junjung itu...hehehehhe..

    ReplyDelete
  24. Bseni jgk tangan k.ain ni, menjadi elok je sireh junjong tu, pakai bunga hidup @ plastik k.ain?

    Tahniah yer utk anak sedara k.ain tu, manis je pilihanyer...hehe

    ReplyDelete
  25. Tahniah untuk anak sedaranya...

    Tema hitam putih tu, teringat pula masa majlis bertunang adik bongsu suami, tema hitam putih juga..hehe

    ReplyDelete
  26. tahniah utk bakal pengantin..wah bagus mak sedara pandai buat gubahan..jimat belanja tu kan....cantikla kak...pandai akak wat tu..:)

    ReplyDelete
  27. CANTEK bakal anak sedara you ain, hehehe...sirih junjung pun cantik, tangan ade seni, pakai cucuk pun jadi, Sirih Junjung ni adat, sampai bile2 pun tak ditelan zaman...

    ReplyDelete
  28. berbakat ain ni rupanya

    bakal pengantin tu mcm jue aziz kan :)

    ReplyDelete
  29. Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

    ReplyDelete
  30. amboi happy yee..

    tahniahlah dpt menantu saudara baru..

    seronok berkeluarga ramai..sesekali jumpa, tentu meriah....

    ReplyDelete
  31. ain..selamt bertunang buat anak sedara.
    cantik sirih junjung tu..ada bakat tu

    ReplyDelete
  32. zuwairi:
    nnt kite kesane ye...tq sudi singgah kt sini

    ReplyDelete
  33. azzey:
    sesuai la dgn pasangannye tu..mintak2 berpanjangan la sehingga hari yg berbahagia nntkann..

    ReplyDelete
  34. Selamat menerima orang baru....

    ReplyDelete
  35. peweet,
    kalau dah ada bakat..sure nampak elok hasilnya..
    kalau dari belah lelaki, sireh junjung memang kena rendah....
    pandai ain...

    tahniah utk anak saudara ain, cantik bakal isterinya

    ReplyDelete
  36. alhamdulillah..semoga urusan jodohnya dipermudahkan..tertarik dengan gubahan sirih tue....

    ReplyDelete
  37. ALHAMDULLILAH bakal bertambah ahli keluarga.

    ReplyDelete
  38. hehe...mula2 td igtkan ank akk yg bertunang =)

    ReplyDelete
  39. Seronok bila berkumpul ramai-ramai cenggitu.



    Tengah tunggu adik naik pelamin.Entah bila....

    ReplyDelete
  40. Selamat bertunang untuk anak sedara akak tu.. Semoga ke jinjang pelamin.. Tgh darah manis tu :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini