18 June 2012

tengok gambar ni pulak...

asslammualaikum...

hari ini rasa sakit kepala...rasa nak muntah pun ada jugak nii, mungkin sebab cuaca agaknya...tekak pun ada rasa nak sakit jer...

dah la hari ini hari tunggang-langgang kat opis ni,sebab proses mencantikkan opis yang tak berapa nak cantik nii...sakit kepala adalah nak menyusun dan mengemas semula...pas tu dah la network tak ada...terus jadi pitam...

meh tengok gambar nii.,,tetiba jer melekat dia kat situ...

nampakann...

tak mau pulak dia lari tuu...dok keras jer melekat kat cermin kereta ku ituu

Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

27 comments:

  1. geliiii!! paling tak suka reptilia..

    ReplyDelete
  2. dia nak jln2 makan angin la tu

    ReplyDelete
  3. hehehe... macam plastik je. :)

    ReplyDelete
  4. aduhai kak ain.. kalau saya tentu dah geli geleman dalam kereta.. he..he..

    ReplyDelete
  5. aduhai kak ain.. kalau saya tentu dah geli geleman dalam kereta.. he..he..

    ReplyDelete
  6. Ingatkan ape tadi... Cicak rupanya....terus meremang bulu Roma MQ...gelinyaaaa...

    ReplyDelete
  7. Ni klu nampak si Aydin tu, mau geli-geleman je kejenya. Hahahaha!

    ReplyDelete
  8. adeiii da la geli cicak... gulpppp

    ReplyDelete
  9. sejak ada pengalaman cicak masuk dlm baju, sampai la...tak boleh tengok.
    lariiiiii...

    ReplyDelete
  10. ehem..dia panas kot..mungkin kat cermin tu sejuk sikit..he2x..ain mama takut sikit dgn cicak..

    ReplyDelete
  11. Dari mana pulak dia buat adegan stunt tu?

    ReplyDelete
  12. Kalau akk mmg keras jg mcm dia, takut cicak..

    ReplyDelete
  13. ini kalu alisha tgk, mesti dia akn ckp cicak.. cicak.. hihii

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum Ainku..

    Cuaca x menentu, panas terik, hujan lebat Dan jerebu.
    ***minum air banyak2

    Haha.. Cicak musuh ketatku *** toleh kiri kanan cari lastik.. :)

    ReplyDelete
  15. Assalam ain dh rupa dinasor pulak, nmpk cam besar sangat heheh.

    mmg betul la ain cuaca panas pelik n jerebu ni membuatkan bertambah sakit paler, akk pun nak kata sakit sangat tu taklah, tapi bila tundukkan paler rasa sakit je huhu

    ReplyDelete
  16. arghh..nasib di luar kalau dalam kereta huru hara...

    ReplyDelete
  17. cicak punye kaki mmg kuat melekap kan? teringat iklan minyak tak lama dulu. heheh~

    ReplyDelete
  18. sedap masakan yg sis masak..bertuas sapa dpt merasa air tgn sis
    wah..cicakman...cer sis geletek..sure dia jatuh..hihi

    ReplyDelete
  19. Gam tangan si cicak tue kuat...tue yg tak nak lari....

    ReplyDelete
  20. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    naik bulu roma kitew tau

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini