09 June 2012

jomm makan...

selamat pagi semua...

semoga semua ceria dipagi hujung minggu ini...sudah sarapan sahabat-sahabatku semua...hari ini makan ini ajer...

beli jer tak masak pun...minggu ini tersangat la kurengggg rajinnya asyik main tunjuk-tunjuk jer...jemput makan semua...

dan beli jugak...sedappp...kalau bulan ramadhan memang wajib beli ni untuk berbuka puasa...

ok la itu ajer untuk pagi ni...lepas kemas-kemas sikit kat rumah ni...dah mahu keluar nak pergi rumah kakakku itu di klang -pulau indah...tak masak lagi...terlanjur kesana nak bawak rakyat jelata ni gunting rambut kasi cuci sekali dah nak bukak sekolah ni biar pendek rambut diarang ni semua...senang sikit pagi-pagi nak kesekolah tak lama nak bersiapnya...



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

26 comments:

  1. Sedapnya bihun sup daging tu.Kuih tepung pelita....feveret saya ni.

    ReplyDelete
  2. Ain... kakak suka dua-dua. Hari itu ada kenduri tahlil belakang rumah kakak siap dia tapaukan kakak kuih tako tu bila dia tahu kakak suka...

    ReplyDelete
  3. dah dudukn jauh ni semua nmpk sedap!

    ReplyDelete
  4. sedapnya ain..pg td zil breakfast biskut cicah milo je..nk g umah kakak jugak ni..so tutup dapur ye hari ni..

    ReplyDelete
  5. dua2 menu tu ai suka.. ;)

    psstt: semalam atok trim rambut adik bagi pendek.. minggu depan dah start sekolah, takkan nak biarkan rambut panjang kan.. ;)

    ReplyDelete
  6. hehehe..selalu musim makan tunjuk2 bulan ramadhan ler..selera..

    ReplyDelete
  7. sedap bihun sup daging iteww. terliur saya dibuatnya...walhal baru je lunch jap tadi..ekeke..

    ReplyDelete
  8. ehem sedapnya..nak sikit !!..

    ReplyDelete
  9. Sedapnya..!!!dua2 mkanan tu peberet saya....

    ReplyDelete
  10. salm ain..sma l kita..klu bulan rmdhn mesti nak beli kuih tepung pelita dan tko..suka sangat makan.

    ReplyDelete
  11. sedappppnyaaaa... yuuum..yuumm

    ReplyDelete
  12. sedapnya kuih...sini sshnya nak cari tepung pelita kalau tak bln puasa...

    ReplyDelete
  13. saya pun sk sgt dgn kuih tu.. mngadap sorg2 pun hbs.. hihii

    ReplyDelete
  14. salam kakak ain pekaba?suka kuih tu..feberet sy gak..

    ReplyDelete
  15. nampak mcm bihun sup utara tu sebab bihun tu warna kuning. ida mmg suka jugak ... dulu tiap2 minggu beli bihun sup pulau pinang kat pasar malam.. sedap sgt..

    ReplyDelete
  16. sedapnyer mi sup n kuih tako...
    nak gi cari jugak lah jap lagi..

    ReplyDelete
  17. kite pun xmasak jgk, tunjuk2 kat rumah kenduri je...hehe...gantung kuali minggu ni..

    ReplyDelete
  18. datang taim lunch.. sangat la lapar

    ReplyDelete
  19. kuih tepung pelita kegemaran arwah ayah acu :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini