05 June 2012

sejukkk...

assalamualaikum...


cuaca kat luar tu panas sangat...terik...kalau keluar ni memang rasa macam terbakar kulit muka ni...kalau sesapa nak keluar tu bawak la payung yee...elakkan dari kulit terbakar kang tak pasal-pasal hitam pulak...


rasa macam nak berendam...


mesti bestkann kalau dapat mansi-manda kan situ mesti sejuk jer airnya tuu...lama tak pergi manda-manda kat air terjun...masa nak pergi hari tu musim hujan...takut jugak nak pergi sebab orang kata bahaya kalau pergi musim-musim hujan ni...jom tengok gambar ni pulak...




ini lagi sedap...


tapi tu semalam punya semasa makan tengahari..bila makan sejuk jer tekak ni...memang sesuai la kalau dapat benda ni kan time cuaca panas macam ni...lupa pulak nak tanya sahabat-sahabar semua dah mamam...makan apa la agaknya ye hari ni...saya masih kenyang lagi sebabnya pagi tadi bekfes dah makan yang 'berat' sampai sekarang kenyang lagi...pukul 3 petang ni siap laa..mencari pulak makanan...








Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

22 comments:

  1. Aina selalu ambik heavy bf dan skip lunch. Depa kata jaga badan tapi kita kata kenyang lagi.

    ReplyDelete
  2. Peh! ABC tu....!

    Panas2 mcm nie, jgn lupe krim pelindung UV. Hehehehe!

    ReplyDelete
  3. meh gi air terjun sungai tekala kat semenyih kat umah kitaa.. best.. hee..

    ReplyDelete
  4. Salam.. akhirnya akak nak balik Lipeh hujung minggu ni.. call akak kt 013-3672459 ya.. kita buat appt..cepat!

    ReplyDelete
  5. kak..sungguh menggoda abc ti..nak2 ada eskrem lgi kt ats tu ha..huhhh... sdp sdppp

    ReplyDelete
  6. gelak saya baca komen mommy fara.. hahaha..

    ReplyDelete
  7. ABC 2
    mmg best makan ABC waktu panas2 gini
    owh waterfall dah berthn x mandi
    kat sini air still sejuk lg

    ReplyDelete
  8. terbaiklah Abc tu time panas camni

    ReplyDelete
  9. ohh - abc itewwww!~
    terasa-rasa keenakan dan kesejukan nya lalu kat tekak...

    ReplyDelete
  10. assalam ain..memang menggoda..tengok gambar aja pun dah terasa2 sejuk dan sedapnya ditekak

    ReplyDelete
  11. Sabah lg sejuk dua tiga hari ni.....angin kencang tp tetap nak ais...hehe

    ReplyDelete
  12. ABc tu terasa macam kat tekak nie dah....

    ReplyDelete
  13. kat sini sekejap mendung, sekejap hujan....sepanjang hari cejukkkkk je.. tengok gambo air terjun & abc makin tambah gigil.....hehehe

    ReplyDelete
  14. harini panas bebenor, aircond dah bukak, kipas dah bukak, tapi takde rasa mende pun~

    ReplyDelete
  15. Alamak...mngancam la abc tu...ni yg buat nk g cari ni...btl la panas lately kan.. :)
    Akak klau keluar rmh nak sidai kain pun berselubung litup hehe nk elak kan matahari...nnt rosak kulit chewahhhh :)

    ReplyDelete
  16. layan ABC panas2 gini best jugak

    ReplyDelete
  17. ainnnn...
    sedapnya ABC tu...!!!
    Kalau tak sakit tekak, mahu juga sekarang ni saya keluar mencari...ha..ha..

    ReplyDelete
  18. ain... ABC tu mmng mngncam betul....!!!!!

    ReplyDelete
  19. salam ain..musim panas ni kalau bayangkan ABC tu..terus terliur mama..he2x..

    ReplyDelete
  20. ABC...munum time panas memang sedap...

    ReplyDelete
  21. olo..sedapnya nmpk abc tu..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini