04 June 2012

decor-decor...

assalammualaikum...

selamat pagi semua dan selamat bercuti pada yang bercuti yee..dan pada yang bekerja kerja la rajin-rajin tau pada surirumah buat apa ye pagi-pagi ni...pagi-pagi ni nak cerita pasal jalan-jalan cuci-cuci mata dihujung minggu...jommm...

pergi disini...


tengok ini...cantik-cantik semuanya kat situ tau...

tiba-tiba jadi suka sama ini pulak...

yang ini lagi cantik...macam mana ni...


sebenarnya nak cari ni jer...itu pun fikir punya fikir  banyak-banyak kali...kaler putih cantik tapi kite ni bukan la jenis yang pandai nak menjaga kaler-kaler camtu...kang ada berkarat jadinya bile letak kat depan rumah tu nanti...kita pilih kaler lain yee...


tadaa...yang ni pun berkenan jugak...akhirnya rembat jugak satu...nak isi segala harta karun yang kat rumah tu...biar nampak cantik diluar tapi bila bukak didalamnya tuan rumah jer yang tahu...huhuhu...


tapikan bila dah sampai disini semuanya nampak cantik rasa nak bawak balik jer semuanya tu tau...chewahh macam la banyak betul ko tu ain punya ongkosnya yee...main tunjuk-tunjuk jer boleh dapat ambik bawak balik...nak tunggu tabung rabbit kat rumah tu penuh dulu...tu pun belum tahu cukup ketidaknya...




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

36 comments:

  1. aiseymen....sume cantik cantik ni kak...

    ReplyDelete
  2. cantek!! mahal tak harga kotak rotan tuh kak ain?

    ReplyDelete
  3. benda yang letak dalam box selalunya mmg makan taun nak bukak balik..hee

    ReplyDelete
  4. Suke2!!!! Wahh kerusi rotan Putih tu nice sgt2 kak

    ReplyDelete
  5. Kalau kakak pun rambang mata. Sediakan aje duit ain...

    ReplyDelete
  6. kotak last tu cantik...blh letak majalah....huhuhu....blh beli =P...

    ReplyDelete
  7. fara:
    tapi ada potongan harga...boleh la kalau dah berkenan tu kann...


    gB:
    mmg cantik2 kakain rambang mata tau...


    azian:
    mmg jadi harta karun sungguh la tuu..sebab nak letak mcm2 barang2 kat umah tu..

    ReplyDelete
  8. aju:
    cantikkan aju...sama la kakain pun suka jugak..tapi kene rajin la nk menjaganya tuu...


    kakzakie:
    mmg rambang mata kakzakie..tapis abar jer laa..ongkosnya tak berapa nak rambang mahu kasi rembat yg berkenan tuu...


    pinky:
    yang kakain ambik tu besar sikit pinky..ada yg comey sikit mmg sesuai la untuk letak majalah..

    ReplyDelete
  9. rambang mata di buatnya. hehehhehe..

    ReplyDelete
  10. memang cantik2 design rotan ni...

    ReplyDelete
  11. berbinau biji mata terjah sini khen
    wallet jadi kempis memborong ngeeee

    ReplyDelete
  12. walla....kerusi rotan tu, terpikat juga

    ReplyDelete
  13. susah nak buat pilihan nih, cantik-cantik belaka.......

    ReplyDelete
  14. salam,

    dua thn lepas beli meja makan kat rattan decor. masih kat bangunan yg sama ke ni, Plaza ampang ke nama bangunan dia?

    ReplyDelete
  15. peti harta karun tu cantik jugak! ;P

    ReplyDelete
  16. kat mana ni..bakul rotan tu cantik..berapa harganya

    ReplyDelete
  17. peti harta karut tu pun wat saya berkenan... brape satu tu ain?

    ReplyDelete
  18. berkenan gak warna putih.. tp..risau cepat kotor je nanti..terus dah jadi xlawa.. huhu

    ReplyDelete
  19. Wahhh semuanya cantik2....kalau saya tak tahu nak pilih yang mane.

    ReplyDelete
  20. suka dgn set kerusi rotan putih tu..cantik yg amat

    ReplyDelete
  21. 3rd last pic tu cantik k.ain, sy pn terbekenan...huhu

    ReplyDelete
  22. Kak Zai pun minat kat kerusi putih tu, kat mana ain?nak juga kak Zai terjah.Bakul yang kat bawah tu dah lama kak Zai beli.

    ReplyDelete
  23. cantik2... tp lya suka deko y simple n moden

    ReplyDelete
  24. berkenan sy dgn yg wane putih tu.. cantikkan :-)

    ReplyDelete
  25. saya pun berkenan dgn peti harta karun tu....boleh buat poket doremon...

    ReplyDelete
  26. cantiknya kerusi rotan putih tu... termimpi2..

    ReplyDelete
  27. hee.. lawa, mahal dan berbaloi... kat umah kita banyak peti harta karun, tapi cap toyoga ler..

    ReplyDelete
  28. Salam Ain...
    Alamak!!!saya terlepas cerita menarik ni...he..he..

    Cantik-cantiknya Ain...kalau saya, saya akan ambik yang colour kuning tu jugak..raya nanti mesti rumah Ain bersri-seri ye...

    ReplyDelete
  29. bestnyer kalu ada rumah sendiri kan, mesti seronok jer nak deko2...

    ReplyDelete
  30. kat mana la kedai ni agaknya ye

    ReplyDelete
  31. ehem mama pun teruja kalau berkunjung ketempat2 begitu..suka sgt tenguk perabut2 dan deko yg dihasilkan..cantik2 kan ain..ehem rotan cantik tapi mahal sikit kan..hu2x..

    ReplyDelete
  32. saya suka juga kerusi rotan camni tp mesti mahal kan kak ain..tp syok la tengok..

    ReplyDelete
  33. Kerusi rotan susah nak rosak tahan lama...

    ReplyDelete
  34. betul2...kerusi rotan blh tahan lama..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini