22 June 2012

cuti hari ini...mak aiii selowwwnyee...

assalammualaikum...

lamabt bersiaran hari ini sebabnya bercutiii...maklum la cuti masih banyak lagikan...kene la ambik nak kasi berabihkan...lagi pun en.somi pun cuti ada benda nak buat...kita pun apa lagi cotiii la jugakk...

tengok la tuu...lakiku sedang memilih kasut..opss bukan kasut selipar...bila sudah selesai urusannya tadi..kami pun menyingah la kesini...dekat jer di pakson kat subang parade...

opss bukan kasut selipar..yang warna merah tu main rembat jer pakai masa keluar dari kereta tadi....yang selalu guna tu dah kene hukum buang sebabnya dah uzur sangat...tak sempat nak beli baru...

baru la ok sikit...nasib baik ada potongan reganya tau jimat sikittt...
bila dah dapat yang baru jangan ditinggal yang lama tu tauu...hangkutt bawak balik...


lepas jer tuu jalan-jalan ternampk ini... terus jer ambik satuu..
sedap weiii..sejuk jer tekak ni bila makannya tuu...


** apasal la tenet ni seloww, seselowww selowww nyeee...geram jerrr...tapi sabarrr...



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

21 comments:

  1. hamboi....sakan dia berjalan....

    tenet selow ye...kite ok lagi kot setakat ni

    ReplyDelete
  2. musim2 panas nie layan yang sejuk2 mmg BEST

    PS: ada sale ya? mmg best kan duk area town.. lehlah pilih pelbagai barangan..

    suami ayu suka beli kasut, sandel.. tapi tulah kat sini kurang pilihan

    ReplyDelete
  3. ain, yg best tu p shopping tanpa rakyat jelata mengikut..

    ReplyDelete
  4. sskali habiskan cuti utk outing brsama......

    ReplyDelete
  5. bestnya coti...
    and best tu kalo gi shopping...
    umat tak ramai...
    tenanggggg jer nak memilih....

    cocer panas, layan 'dessert' sejuk2 memang sodapppp....

    ReplyDelete
  6. Org lelaki ni ain selagi kita tak kata beli baru selagi itu dia pakai je apa yg ada. Bila anak-anak kata tak cantik baru dia beli...

    ReplyDelete
  7. wah sopink moping erkk ..
    ekekek susah gak org lelaki nie nak ajak pi sopink2 nie melainkan nak membeli keperluan mereka ..
    cantik sandal tuu ;)

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum Ain

    baru hubby tu ada kelas...he he

    ReplyDelete
  9. assalam ain..ain shopping apa kat sana?.. tunjuklah sikit kat mama !!..he2x..ehem lama mama tak kesana..

    ReplyDelete
  10. shopping kat subang parade ya Ain.. relex je shopping kat situ kan..

    ReplyDelete
  11. IM pun teringat nak beli selipar baru. Selipar yang boleh tutup jari depan...

    ReplyDelete
  12. memang nampak sedap jer air tu..telan air liur tengok..

    ReplyDelete
  13. bestnye ain sopping berdua2an...selipar tu cam serupa en somi zill punya...sama la citarasa diarang ni..

    ReplyDelete
  14. Seliper lama tu bleh la buat sliper jamban. hahahaha!

    ReplyDelete
  15. Salam kakain.
    Wahhh cantik kasut baru tu.

    ReplyDelete
  16. salam akak... selamat bershopping.. mesti byk berbelanja kan...

    ReplyDelete
  17. salam..

    skrg ni dah kurang bebelnje krn nk brjimay cermat hehehe0

    ReplyDelete
  18. ada hari mmg slow rasa nak hantuk kepala kat pc .hehe

    ReplyDelete
  19. Dah lama tak shopping kasut :)


    Air apa tu ye, nampak sedap je :D

    ReplyDelete
  20. ko tak rembat sepasang gak ker?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini