20 August 2013

tetamu malam...

assalamualaikum...

cerita raya yee...setelah puas beraya dikampung,bila balik rumah sendiri sambung beraya lagi yee...tak kira malam pun ada jugak tetamu yang datang...tak kisahkan...pintu rumah sentiasa terbuka untuk terima tetamu...

ini malam raya keberapa tak ingat kawan-kawan nurrin datang beraya...kawan2 dekat taman perumahan ni...malam sebelumnya ada jugak tetamu kawan diarang jugak...kawan-kawan hanim sesi petang la pulak...



sila la makan yee...gambar tak berapa terang...maklum la guna hp jer..dah jadi kelabu asap jer...ok la tu daripada tak adakann...

sabtu ni kaum kerabat nak datang beraya la pulak...tengah memikir nak jamu apa la pulak  yee...



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

26 comments:

  1. Bila agaknya kakcik nak sampai ke rumah Ain, ya? :)

    ReplyDelete
  2. rumah sy pulak xde org nak dtg..hehe

    ReplyDelete
  3. tetamu2 yg dtg membawa rezeki kata org kan sis....selagi masih ada syawal kan...dialu-alukan kedatangan...

    ReplyDelete
  4. suka gak biler tetamu datang umah..umah zee ni sunyi..takde lagi yang datang..huhu

    ReplyDelete
  5. nur punya gambar pun kelabu asap jugak..hp tak canggih kak ha..ha..
    nasib baik ada kan..

    sedapnya menjamu selera...

    ReplyDelete
  6. Aina ni dok fikir nak ajak kawan2 dan jiran2 makan2 kat rumah kecil kami tapi rasa segan pulak rumah tak semenggah...hahahaa...

    ReplyDelete
  7. meriahnya Ain...
    raya sebulan kan...
    selamat hari raya
    maaf zahir batin

    ReplyDelete
  8. masa raya ni la bestkan,sbb ramai tetamu yg berkunjung ke rumah,kalu bkn bln raya,jarang tetamu nak dtg

    ReplyDelete
  9. Kakcik:
    Sila2 dtg rumah saya,sangat teruja kalau kakcik nk dtg tau...tp bg tahu awal2 ye...kalau tak hidang air bujang jer...

    ReplyDelete
  10. Anneraini:
    Tunggu la anak2 besar sikit...ada la kawan2nya nk dtg nnt tu...

    ReplyDelete
  11. eye-nee:
    Betul tu tetamu tu buat kita bertambah rezekikan...saya menerima tetamu bila2 masa saja...

    ReplyDelete
  12. Kak Ain.. tajuk entri "Tetamu Malam" macam seram je la pulak.. haha..

    ReplyDelete
  13. Apa susah Ain anak dara ada agihkan kerja semua cepat siap - pilih aje menu apa nak masak.

    ReplyDelete
  14. Zee Suhaini:
    bila anak2 dah besar ni makin ramai la jugak tetamu yg dtg beraya kat rumah tu...


    nur:
    sama la jugak yee nur...gambar kelabu asap jer...

    ReplyDelete
  15. jun aina:
    aina nak bat open house ke...boleh la kakain datang yee...kalau aina ke shah alam bole singgah rumah kakain tau..

    sal:
    meriah dengan tetamu anak-anak...alhamdulillah ada jugak yg sudi datang beraya...

    ReplyDelete
  16. penjejek mimpi:
    hahahah..dah dtgnya mlm hari jadi la tajuk tetamu malam...jom raya rumah kakain...tp kena roger awal2 tau...

    Fazleyatul Aini:
    boleh...mari lahh datang...rumah kakain kat shah alam..

    ReplyDelete
  17. kakzakie:
    mmg pun kak...setiap org ada tugas...tak boleh curi tulang..nnt kene bebel dgn mak tarzan huhuhu...

    ReplyDelete
  18. Meriahhh.. malam pon ade tetamu~
    sonok gak ade anak dah besar.. ade kawan2 anak datang meriahkan raya..:)

    ReplyDelete
  19. errr nk serang umah akk jg la mlm sabtu nnt..hehehe bleh?

    ReplyDelete
  20. Raya kan sebln k.ain, rmh sntiasa tbuka la kan...hehe

    Kite ni nsb jauh je klu dekat nk terjah jgk la rmh k.ain...hehe

    ReplyDelete
  21. Merancang menu jer pun dah seronok, kan kak.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini