22 August 2013

dapat jugak tau...

assalamualaikum...

alhamdulillah masih bernafas dibumi Allah ini...menghirup udara yang segar bugar...
nak cerita kisah semalamkan...punya la teringin hendak makan nasi kukus ayam berempah untuk masa berbuka puasa...mak budak ni kalau berpuasa memang macam ini mengalahkan anak-anak tadika baru mula belajar berpuasa...macam-macam nak dimakannya...

ini la dia akhirnya dapat jugak memenuhi permintaan tekakku ni...tapi beli, jer nasib baik kat area kawasan rumah kita tu ada jual ini makanan tau, nasib baik orang tu meniaga semalam dapat la makan...alhamdulillah...






Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

10 comments:

  1. alhamdulillah kalau ada rezeki tu jangan risau, pasti dapat jugak merasa

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Elok jer terletak dalam pinggan. Akak bungkus ke, makan di kedai kak? Elok jer letaknya nie. Kalau saya, yang bungkus memang jadi berterabur bila pindahkan dalam pinggan...hahahahha

    ReplyDelete
  3. rezeki org berpuasa...

    pssttt akk nk sket bleh? hehehe

    ReplyDelete
  4. amboi....sedapnya...sungguh buat saya terliur...huhu...

    ReplyDelete
  5. terliur jugak tengok nasi kukus tuh.

    zura pon puasa ganti + sunat syawal jugak. dah 4 hari dah. tapi buka pose ngan makanan diet jer.. balik2 salad, ayam goreng2..tapi habes jer semua.

    ReplyDelete
  6. bila dah teringin wajib beli kan...
    sedapnya..

    ReplyDelete
  7. sedap ja tgk ayam tu, lega kak dpt mknan yg diidamkan

    ReplyDelete
  8. kalo puase mmg mcm2 kite mengidam kan heheeheh...terliur lak tgk ...

    ReplyDelete
  9. Bila puasa mmg semua teringin, nak2 puasa 6 ni. Merata2 org menjual dr pagi sampai mlm. Apa tak teringinnya?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini