21 August 2013

nak ini la pulak...

assalamualaikum....

sekejap lagi nak balik...tetiba tekak ni nak makan yang seperti dibawah tuu...maaf la yee...orang berpuasa memang macam ni...

nasi ayam kukus berempah....
gambar pinjam kat google

harap-harap dapat la makan untuk berbuka puasa nanti...
Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

13 comments:

  1. Sedapnya buka puasa dengan nasi ayam. Jangan lupa baca doa pula dapat nasi ayam tu.

    ReplyDelete
  2. Tekak org berpuasa memang mintak yg macam2.. hehehee..

    Selamat hari raya maaf zahir & batin buat Ain & keluarga..

    ReplyDelete
  3. ahhaii.. nasi kukus.. mmg sedappp

    ReplyDelete
  4. PMDR:
    mmg sedap nasik tu...
    mesti la baca doa makan dulu..baru la berkat rezeki yg kita makan tu kannn...

    ReplyDelete
  5. CMM:
    betul la yatie..tekak ni bila puasa jer mcm2 nak dimakannya..
    tapi kalau tak ada pun tak apa pun sebenarnya...cuma terbayang2 jer laa...

    ReplyDelete
  6. LYAfrina:
    sedap la jugak...sebab nak sgt kann..nasib baik org tu meniaga petang tu..alhamdulillah dpt la jugak...

    ReplyDelete
  7. Fazleyatul Aini:
    sama la kita yee..mkn nasi kukus ayam goreng berembah...sedapkann...

    ReplyDelete
  8. Dah habis raya nie, kedai nasi kukus buka dah kak..heheheheheh

    ReplyDelete
  9. Gambar tu meggamit hati hehehe

    ReplyDelete
  10. Gambar tu meggamit hati hehehe

    ReplyDelete
  11. Yang ni lagi best le AN...banyak sikit ayamnya haha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini