20 June 2011

belum tido lagiii....

mate ni belum nak tido lagi...masih segar bugar lagi...
en somi keluar belum balik lagi..mane pulak peginye ni...
pegi dating ke ape...tak ingat nak balik la pulak...
chewahhh..tetiba risau la pulak...bukan selalu pun...
ade jer kat sini...kat kaw taman ni...sembang2 dgn jiran...

macam mane kalau somi yg balik malam2 tu ye...
hari2 pulak tu...bukan urusan kerja...tapi urusan 
bersukaria...harus meroyan rasenye kat rumah ni...
jam tiga pagi baru nak ingat balik rumah...
mintak2 jauhkan itu semua...

tak pe en somi balik lambat hari inikan..dapat la kite...
mengadap benda ni lame2 sikit...kalau ade dia...
segan la pulak...mcm tak de benda lain nak buat...
walau pun dia tak kisah...tapi kite kene kisah la jugak...

penat ni, baru jer habis gi melawat rmh kengkawan jap tadi...
dari satu rumah ke satu rumah kite singgah...
tuan rumah ade yg dah tido agaknye...
siang tadi tak sempat nak jln2kan...macam2 cerita ade...




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

27 comments:

  1. Mp risau jugak ni...husb tak balik lagi...heheheh (walau tahu ke mana dia pergi)..Masa tnda krtas priksa bdk2 tadi, Mp punyelah mngntuk...tapi bila on jer l/top..buka blog...mata jadi segar bugar.....alahai mata ni....
    heheheh...samalah kita kan..jom ronda2 malam...

    ReplyDelete
  2. Tuya lom tdo..dok berjalan singgah menyinggah jugak ni..
    mcm x de siang je kan nak nyinggah umah org..heheheh

    ReplyDelete
  3. jom..ape lagi nak buat bile mate tak mau tido lagikan...ronda2 la jawapnya...

    bile dah penat ronda kite tido laa...

    ReplyDelete
  4. tuya:
    aikk..same gak belum tido...jom kite ronda same2 ye tuya...

    nnt bile kite dh penat ronda2 berhenti la berehat kat kedai mamak la pulak...hihihi...pekene teh tarik la pulak...

    ReplyDelete
  5. belom tdo jugak.. masa ni je blh singgah merata. siang xsempat hihihihihihiiii

    ReplyDelete
  6. Kalau singgah kat rumah kakcik pada waktu malam, memang kakcik dah tidur la tu... :)

    ReplyDelete
  7. emmmm...
    ada singgah rumah kass tak..
    takde eh..erkk..takpe..takpe

    ReplyDelete
  8. Kakak kalau malam tak boleh jenjalan. Kalau buat alamat anak-anak tak buka bukulah Ain. Kena mentelaah sama.....

    ReplyDelete
  9. yus pun kalau somi di luar waktu malam tak balik2 mmg risau walau utk urusan kerja

    ReplyDelete
  10. EZAN IDMA:
    jom tido...oppp..selamat pagi...ezan
    kak ain dah bangun tido...

    ReplyDelete
  11. raihazi:
    same mcm kak ain jugak...tapi malam tadi terlewat sikit..gi jln2 kat rumah kengkawan...en somi blm balik lagikannn...

    ReplyDelete
  12. kakcik:
    patut la sunyi sepi jer kat rumah kakcik mlm tadi...dah tido rupenye hihihi...

    ReplyDelete
  13. nurkass:
    kak ain singgah tau..tapi kass dah tido kot...jgn la merajuknye...jap kak ain singgah dipagi hari ye...

    ReplyDelete
  14. kakzakie:
    same la jugak kakzakie..budak2 tu kalau tak ditengok memanjang tak de homeworknye...

    kadang2 jer jln2 mlm ni kak zakie...kalu dah habis semua kerja kat rmh tu..baru la gi jengok rumah org lain pulak...

    ReplyDelete
  15. yus:
    mmg risaukan..sekarang ni mcm2 boleh jadi..
    bile balik siap la jadi polis la pulak kak ain ni..mcm2 tanya...itu pun kalau tak tido lagi...

    ReplyDelete
  16. ada kakak mcm k.ain pn yana dh seronok sgt...alah pernah satu U dgn dia tp bukan dia kenal kita pun...beberapa thun kita dh keluar baru dia masuk...saje je tkde modal nk citer sebenarnya :)

    ReplyDelete
  17. tuan rumah ada... tetamu datang ni... hikhikhik

    ReplyDelete
  18. sapa xrisau kalau suami xblk2kan....

    ReplyDelete
  19. dkat pkl 12 lambatnye HB akak blik smalam....;)

    thanx kak sbab sudi dtg rmh saya...dtg je kak jgn malu2 buat mcm rmh sdiri hihi

    ReplyDelete
  20. kengkadang tu bila dapat jumpa jiran dan berborak sampai terlupa jam.
    kan ?


    hehehe..
    suami saya pun kengkadang cenggitu.

    ReplyDelete
  21. Sesekali tak apalah tapi jangan jadi tabiat sudah.

    ReplyDelete
  22. hihi,jgn ler pk yg bkn2 kak oiiii...

    ReplyDelete
  23. assalamualaikum


    trime kasih berziarah..lupe sy nak hidang kopi o hehehehhehe

    ReplyDelete
  24. byk pikir lg susah tido hehehehhe

    ReplyDelete
  25. Assalam Kak Ain..
    terima kasih singgah umah CS hehehe..akak ne pemalu yea, ngan en.somi pun sagan lagi heheheh...

    ReplyDelete
  26. mcm tu la kita...kalau tak nyempat siang mlm la kita jenguk kwn2 ye...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini