18 June 2011

untukmu...

SELAMAT HARI BAPA....


 dari hanim untuk en somi...
masa nak bagi tu malu2 sebab tak cantik katenye...
 

ini hanim buat sendiri tau...khas untuk en somi...walau pun tak seberapa tapi ia tetap berharga..sebagai tanda betapa dia menghargai setiap pengorbanan seorang bapa...


Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

29 comments:

  1. Cute...

    http://lautkasih.blogspot.com/2011/06/make-love-not-war-biar-betoi.html

    ReplyDelete
  2. Mesti papa rasa lain macam di hati. Sayu dan gembira dgn hasil kreatif anak...

    ReplyDelete
  3. ajwa:
    tq azwa...nnt singgah la gi ye...

    ReplyDelete
  4. redza:
    betul tu kan redza...janji ikhlas dia buat...tanda dia ingat...

    ReplyDelete
  5. kakzakie:
    mesti sama mcm kite jugakkan kakzakie perasan suami tu...tiada perkataan yg nak diucapkan...sape tak suka...walau pun tak seberapa...

    ReplyDelete
  6. Dari rebung, sudah punya nilai murni....syabas untuk ibu yang mendidiknya!

    ReplyDelete
  7. alahai..
    sweetnye...mesti terharukan..pastu mamanya mesti rasa syahdukan..hehe

    ReplyDelete
  8. kiut sungguh..
    bapanya tentu happy ye..
    sb anak2nya menhargai dan mengingati..
    mamanya bgi apa yeee..hehe...

    ReplyDelete
  9. Tak cantik tapi lebih berharga.

    kak Zai lebih suka kad yang dibuat sendiri,kata2nya dari hati yang telus.

    ReplyDelete
  10. so sweet...kalau sy dpt kad dr anak2, sy akn liminate n masukkan dlm fail....

    ReplyDelete
  11. Tapi tetap cantik di hati ayah dan bonda. Itu yang penting.

    so sweet!


    Syukur: Sekadar untuk Rekod Peribadi Ibu dan Anak...

    ReplyDelete
  12. assalam ainnoraini..kalau dari anak2 ayahnya dah berbesar hati dah..tetap cantik dimatanya.

    ReplyDelete
  13. Ain rajinnya . cantik ke tak cantik yang penting ingatan dan kasih sayang. Mesti somi ain rasa bangga sebab ain ingat .

    ReplyDelete
  14. sweetnye hanim...untung kak ain ada anak yg baik mcm tu...semoga dia menjadi anak yg solehah

    ReplyDelete
  15. simple tapi uniklah

    pasti papa happy :)

    ReplyDelete
  16. bagus ya anak2 sekarang ada niat utk membuat sendiri kad ucapan dan bagi kpd ayah dan ibu di hari2 yg istimewa... dulu masa kita kecik2 tak pernah pulak buat cenggitukan?

    ReplyDelete
  17. tanda ingatan anak untuk ayah tersayang...sweetnya hanim...=)

    ReplyDelete
  18. Mesti ayahnya bngga ngan hasil tangan hanim...ingatan utk ayah yg disayanginya...

    ReplyDelete
  19. untung en somi ada anak sekreatif hanim...

    ayu pulak yang pilu... tahniah hanim.. awak mmg bijak

    ain!!
    kad tu walau ringkas namun sangat bermakna di mata en somimu...

    ReplyDelete
  20. huhu...

    saya terlupa nak amik gambar kad yang si adiq buat.Maklumlah tak pernah celebrate..


    * comel betul anak-anak sekarang ni.

    ReplyDelete
  21. Yang penting, ingatan tu..
    so cute

    ReplyDelete
  22. Bila anakanda yang buat...ayahanda mesti seronok & berbangga kan....

    ReplyDelete
  23. kad tu simple jer tapi didalamnya terkandung sesuatu yg sgt berharga...

    setiap hari adalah hari bapa

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini