21 June 2011

bukan runcing...dah montok...

pernah tengok benda ni kann...semua org ade kannn...kalau tak ade tipu la tuu....

bile tengok huruf and nombor2 tu dah hijau biru mate ku ini haa…hari2 mengetuk benda ni..dah naik kematu tangan ni…bukan semakin runcing lagi dah…semakin montok jari jemari ku ini…dah sebati dengan benda ni…kalau tak de benda ni rase mcm tak de keja la pulak...kalau kat opis la kan…bile dah balik kat rumah pun nakk jugak cari benda ni...zaman serba majukan…semua dihujung jari jer…

benda ni pernah tengok jugakkan...semua org adekan..tapi ade kat umah atau kat opis jer...kalau kegunaan sendiri tu lain la...kecik jer... ni besar punya tak boleh dibawak kemane2 pun...dok diam setempat jer...bile dah penat mengetuk-getuk…berbunyi2 pulak benda kat sebelah ni…kalau tak angkat..tak dijawap ade yg kate tak kerja la pulak nanti...tapikan pagi ini mcm sunyi pulak…kurang menyanyi-nyanyi dia hari ini…aman sikit...


dah nak hampir pukul satu...mase untuk bersuka ria...






Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

29 comments:

  1. mata ngantuklah tgk benda yg first tu..kita tidur dulu..erkk..tak batal pose kan..hehe

    ReplyDelete
  2. posa ari ni yee...
    tido pun dapat pahala jugak kass...

    selamat berposa...

    ReplyDelete
  3. 2 benda tu sllu kena pegang, klu xde xlengkap rasanyer...

    ReplyDelete
  4. sama ler cam liza...ari2 duk ketuk keyboard update blog,huahaha..

    ReplyDelete
  5. akk ni k,kan ain, kalo tak nmpk keyboard sehari rasa nk dmm huhuhu,gitu gak kalo takdak tipon, rasa x sedap je

    ReplyDelete
  6. tak de dua mende tu kat opis
    tak jalan keja iols

    ReplyDelete
  7. siti hajar:
    mmg betulkan hajar..teman setia kedua2 benda tu...

    ReplyDelete
  8. Ummi Alesya Sofea:
    liza pun same jugak ye...mesti nak ketuk2 jugakkan...

    ReplyDelete
  9. Kak Rosaliza:
    hihihi..nak demam ye...
    power betulkan penangan keyboard ni...tak semesti untuk yg bekerja jer kann..

    saye hari cuti pun gatal tangan cari bende ni jugakkk...

    ReplyDelete
  10. xde 2 bnde tu sepilah hidup nie....

    ReplyDelete
  11. miloais:
    same la jugak milo...kalau tak de benda ni nak buat ape kat opis ni..

    penting kannn...

    ReplyDelete
  12. NzA:
    same la jugak ye...sepi..sunyi...
    naib baik tak sasau hihihi...

    ReplyDelete
  13. aikkk...

    samalah .kita ada sibunga tu dari KBB Business Solutions.

    tak praktikal masa pakai..kan ?
    lebarrr.

    ReplyDelete
  14. reen:
    betul la sibunga tu..tak sesuai...
    kite mmg wakaf jer sape nak gune ambik jer la....

    tu yg letak merata2 kat meja kat atas meja...

    ReplyDelete
  15. yg first tu mcm mmg wajib pegang, ada keje ker, x der ker, kena gak pegang..hahaha

    ReplyDelete
  16. hehehe.. mujur ayu pegang sudip dan periuk

    ReplyDelete
  17. hahahah kalau akak bukan jari akak yg montok tapi keyboard nie dah naik pecah .. ekkekeke selalu sgt ketuk huhuhu

    ReplyDelete
  18. assallam ain..kadang tu dek terlampau mengetuk terkuat pulak tekan..tu yang montok jejari tu kan..

    ReplyDelete
  19. kak ain...
    kul1 tu waktu bersuka ria ek????hehehehhe

    ReplyDelete
  20. dua-dua benda tu sama penting nya kan, kak ain...
    kalau tak ada kedua2nya macam tak bererti je opis..hehe...yelah, nak buat satu apa pun tak boleh....

    ReplyDelete
  21. Kat rumah kak Zai gambar no 2 tu dah tak ada masing2 dah ada sendiri punya.

    ReplyDelete
  22. tulah pasal lappy duduk dekat ngan tel kat umah..klu tidak berlari2 mengangkat gagang...

    klu hp..selalu biarkan jee maklumlah dlm hand beg..klu org tanya kenapa tak angkat..bnyklah alasan..

    ReplyDelete
  23. oooo kalo dah nak masuk kul 1 waktu bersukaa ria eh...

    ReplyDelete
  24. Betul tu kak ain. Memang 2-2 mende tu penting. Tapi untuk PM, ade 1 lagi mende kene tambah. Tu yang de blakang tipon tu (calculator).
    Kalo takde mende tu, tak leh wat keje. Cane nak kire saiz breaker dan lenlain? Hehehehe

    ReplyDelete
  25. pelik tu makin montok hehehe

    ReplyDelete
  26. 2-2 tu x suke bile kt opis..bile kt umah 2-2 tu i loikeee..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini