22 October 2012

selamat pagii...

assalamualaikum...

pagi ini cuaca kat luar tu.. mendung jer...perut dah mula berirama..,mcm2 rentak ada ni...ingat dihati tak mahu makan yang berat-berat...nak ambik yang ringan-ringan jer...

bancuh la benda ni...sampai pukul berapa bertahan tak tahu la lagi nii tau...kengkawan bekfes apa yee pagi nii...tetiba macam terbayang-bayang nasi kerabu la pulak..,




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

17 comments:

  1. Kak Zan hentam nasi lemak..huhuhu..muka dah bulat, tak tau bila nak start workout dan diet balik!

    ReplyDelete
  2. belum sarapan lagi....ingat nak diet huhuhu

    ReplyDelete
  3. Sybekpes neslo dgn biskut kering je sbb tak sempat g beli.....pepagi dah ade keje! Uwaaaaaa!

    ReplyDelete
  4. saya breakfast roti potato je kat rumah tadi. sampai office, member bawak bihun plak. makan lagi. kenyang sampai petang la

    ReplyDelete
  5. nasi lemak dah tadi kekekke...

    ReplyDelete
  6. betul ker nesvita tu boleh menurunkan berat badan... teringin nak cuba...

    ReplyDelete
  7. kalau qema kenyang kejap je ni kak, perut minta nasi gak hihi

    ReplyDelete
  8. tetiba ari ni teringin mkn lempeng..huhu

    ReplyDelete
  9. sy x mkn pg
    minum air kosong je
    kul 1pm bru mkn tghari
    tp bdn ttp naik hehe

    ReplyDelete
  10. Saya brunch trus..breakfast+lunch.. :) Salam perkenalan..keep in touch =)

    ReplyDelete
  11. harini saya langgar pantang. hihih~

    ReplyDelete
  12. wow minuman sihat la :D

    harini sempat BW :D

    ReplyDelete
  13. Dah lama tak minum Oat, bila niat nak berdiet baru gigih p cari :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini