05 October 2012

rimas la pulak...

assalamualaikum...

terasa rimas la pulak...pernah tak terasa macam ni...bukan rimas apa pun...rimas kat rambut ni jer...bila rambut ni dah mula melepasi bahu jer mula la rasa terasa panas la...kalau dulu-dulu lagi panjang rambut tu lagi cantik la kira-kira macam tu la...tapi sekarang ini lagi selesa rambut tu kontot jer...senang sikit nak menguruskannya...

rasanya esok ke nak kasi kerat ini rambut laa...nak kerat sampai paras bahu...mesti lawakann hahaha perasannn ko ain oii...pernah ada tak rasa macam kurasa pasal rambut ni..ke kawan-kawan semua rambut ikal mayang mengurai...macam iklan kat tv tu..guna jari pun boleh...

ini belum lagi cerita rambut gugur...asal mandi jer gugur..asal sapu jer lantai ada jer rambut yang gugur...terasa sayang la pulak..kang lama-lama botak la kepala ni..hahaha nyeriii la pulak...

ok la ini jer citer merapu meraban untuk hari jumaat ni...jumpa lagi dan terima kasih ya sudi singgah disini...



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

22 comments:

  1. same jer masalah kite.. sayapun teringin nak kerat rambut ni..tapi belum ada masa dan kalo ada masa rasa sayang pulak hihihi..

    ReplyDelete
  2. nita:
    hahaha kadang2 tu mmg dlm dilemakan...tapi kalau rimas sangat mahu jer dicantaskan jer..

    ReplyDelete
  3. sypun suka rambut pendek sbb nampak lagi remaja..hehe

    ReplyDelete
  4. anne raini:
    waaa...kalau cam tu kakain pun nak pendek jugak laa..baru nnpk mcm mak remajakann...hahaha suke..suke..

    ReplyDelete
  5. kita serupa.... balik kampung nak potong rambut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kat kg murah sikitkan potong rambut ni kann..

      Delete
  6. fini cam trpasan skang rabut cam jd sikit...dlu ikat cam ade gak secekak..skang seciput...adoii...apa kah sindrom org dh banak pinak gini...uhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la rambut kakain ni jgk..dah la makin nipis..susut haha byk betul gugurnya...rasa macam sayang jer...

      Delete
  7. lia baru nak rasa rambut panjang sbb seblm ni rambut sentiasa pendek. selesa kan klu rambut pendek ni.. hehe :)

    ReplyDelete
  8. Kak Azie pernah ada maslaah rambut gugur lepas pantang dulu. Geram sangat, terus botak (2 kali youuu). Pastu kena marah dek emak, sebab pompuan mana boleh botak. Ada orang kata, haram ntah makruh.

    Skang ni rambut pendek juga tapi semua potong sendiri. Anak boleh buat. Rasa sayang nak bayar kat saloon.

    ReplyDelete
  9. rambut mahkota wanita....tak sayang ker potong..nnt takleh nak bt sanggul lak

    ReplyDelete
  10. samalah kita..masalah rambut gugur semakin mnjadi2...

    ReplyDelete
  11. Saya pon potong rambut kak, selesa rasanya, Maaf dah lama tak berkunjung ke sini kak Ain

    ReplyDelete
  12. Salam Ain...
    rambut saya pun macam ain, banyak gugurnya.....tapi tak boleh nak potong rambut ni sebab cik abang saya tak suka saya berambut pendek...dari anak dara sampai sekarang, saya berambut panjang...tapi ada kerinting sikit kat hujung tu...ala-ala model gitu (sila jangan muntah ain...ha..ha..)


    p/s teringin nak tengok ain tanpa tudung...:)

    ReplyDelete
  13. syampoo+conditioner pun jimat tu kak ;p ... hehehee

    ReplyDelete
  14. saya kalau time anak kecik2 mmg rambut pendek terasa muda remaja gitu :)

    ReplyDelete
  15. samalah akak..dulu2 suke lah nak rambut panjang..skang dah beranak pinak ni, rambut pendek jugak yang sedap... akak..saya pun tgh rimas jugak ni, memang nak kene gunting laa jugak ni..hehehe

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum ainnoraini,

    kak Ros masa anak dara dulu memang rambut panjang,tapi la ni,memang kontot tak boleh panjang dah rimas he.he...

    ReplyDelete
  17. terima kasih sudi singgah dan meninggal sepatah dua kata kat sini yee...

    rambut saya dah selamat pun dikerat...panas la pulak bila dah panjang..kasi potong paras bahu jer..baru lega sikit tau....

    ReplyDelete
  18. salam kak ain..betol tu kalo dah rimas rasa cam serba tak kena kan..tp sy plak, drpd kecik tak pernah berambut pendek n tak suka rambut pendek..

    ReplyDelete
  19. ehem..rambut mama sentiasa pendek..rimas bila rambut dah panjang..terus mama gunting..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini