15 October 2012

masa untuk berehat...

assalamualaikum...

kembali bersiaran...nak citer pasal hujung minggu...biasa la mem besaq jadi mandur jer kejenya pantau rakyat jelata buat kerjakann...meh la tengok betapa rajinnya pekerja-pekerja yang kusayangi itu...


rajinkan...bersih sikit halaman sekangkang kera ku itu..


yang ini lagi dan paling rajin tau my laling ,gondol dah rumput dimesinnya...kalau nak upah orang mahal jugakkan walau pun tak sebesar mana halamanku itu...gune pun mesin yang comey lote jer...jadi la kann..

ada lagi pekerja ku yang rajin...yang ini memang rajin bab-bab main air...kene pantau jugak diarang ni..kang cik kelabu tak bersih dimandikan budak berdua ni...jimat mak dia ni kann..tak payah bawak gi kedai mandikan cik kelabu asap tuu...untung ramai rakyat jelata ni...

maknya huhuhu goyang kaki laa... sebab penat jadi pengarah...






Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

30 comments:

  1. biasanya xtvt mcmni ujung mggu maknye mmg bole jd MEM besar masa ni hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..bkn senang nk jd mem besar sekali sekalakann..janji beresss...itu yg kakain suka..

      Delete
  2. Replies
    1. fara:
      mmg senang ati fara..kalau x berserabut je nengok semua benda..lg la bila rumput tu dh panjang..

      Delete
  3. Bila lagi nak jadi pengarah kalau tak hujung minggu ain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakzakie:
      itu sudah semestinye kakzakie..ain goyang kaki jer le dan tukang bancuh air je la..

      Delete
  4. Sesekali jadi mandur ye kak hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. qema:
      mandur x bergaji qema..jd tukang bancuh air..

      Delete
  5. mesin rumput elektrik tu best la..dah lama saya nak beli...jenama Bosch ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZ:
      a'ahh asben kakain yg beli..mmg berbaloi2 dh la come senang plj tu nk gunanye.chewahhh mcm la kakain yg buat keje tuu...

      Delete
  6. bila anak dah besar, bolehlah disuruh2...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. anne:
      bole la jgk anne sikit2 kan..yg besar tu k ajar msk la plk ni...pasni lg senang la mandur ni kannn..

      Delete
  7. wahhh.. untungnye kak ain~ jadik MEM besar..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nafira:
      bkn selalu dpt jd MEM besar ni tau..bila fh dpt ambikkk mcm nk di ode nye tau..huhu

      Delete
  8. itulah untungnya ramai rakyat jelata kan kak..kita leh jadi MEM a.k.a mandur je..huhu

    ReplyDelete
  9. ouh..indahnya jadi mem besar =)

    ReplyDelete
  10. salam kak..janji ada la juga laman walpun luasnya sekankang kera jer..hihi..

    ReplyDelete
  11. assalammualaikum..

    lama x jengok sini..byk citer ketinggalan..anak2 dah besar panjang mmg kenalah nolong2..bagi MEM rehatkan

    ReplyDelete
  12. Salam Ain...
    Seronok tengok rumah ain !!...

    Jadi Pengarah sekali sekala seronokkan Ain...biarlah diorang pulak buat kerjakan...kita dah penat memasakkkk...betul tak?..

    ReplyDelete
  13. wah..bersih betul laman rumah akak ^_^

    ReplyDelete
  14. semua ada tugas masing2....
    apa yang penting kerjasama....

    ReplyDelete
  15. Bab cuci kereta tu malasnya nak buat,selalunya hubby kak Zai hantar kedai aje.

    Sesekali jadi mandur memang best hehehe....

    ReplyDelete
  16. nielah yg seronok kak ..
    kita jadi mandur bukan selalu kan ;)) lalallalala

    ReplyDelete
  17. ehem rajinnya ank2 dara ain tu..sesuai dijadikan menantu.. best kan jadik mem besaq, arahkan aja !!.. he2x..

    ReplyDelete
  18. lama x baca cerita ain..sesekali mmg best jadi MEM besar, arah sana sini...

    ReplyDelete
  19. as salam,

    yg gambo 1st tu mcm sedih je kena sapu sampoh..hikhik :)

    ReplyDelete
  20. untung kak ramai rakyat jelata... :D

    ReplyDelete
  21. bahagianya hidup kalau semua benda ada org tolong buatkan...

    ReplyDelete
  22. tu rakyat jelata pompuan.. agak2 kalau rakyat jelata laki2 sumer, mau pokok2 pun boleh suh kasi tebang.. kekke..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini