24 October 2012

....???

assalamualaikum...

kenapa la rasa malas jer niii..esok tempat kerja kite dah cuti...itu sebab hari ni rasa  semacam kelaut jer...

sekian terima kasih...itu ajer lapuran untuk hari ini...



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

19 comments:

  1. Itu aje? (kata Halim Othman, DJ SuriaFM). :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu ajeeee....hihihi mcm ni la kakcik kalau mood kelaut...pewuttt ni plk meragam jerr...

      Delete
  2. Replies
    1. fara:
      ape yg comeyyy tuu...
      kakain ker....hihihi

      Delete
  3. Qema pun mood nak balik kag dah ni hihi

    ReplyDelete
  4. qema:
    jasad je ada kat opis ye...
    selamat memandu dan slmt sampai dikampung yee....

    ReplyDelete
  5. as salam

    laporan yang menarik ni heh :)

    ReplyDelete
  6. esok jgn lupa puasa arafah ya..besar ganjarannya :)

    salam aidiladha..

    ReplyDelete
  7. Ain..
    selamat menyambut hari raya Aidil Adha ....sambut kat rumah Ain sendiri ke?....

    Saya esok keja lagi....kena jimat cuti...:)

    ReplyDelete
  8. bila agaknya mood tu nak naik ke darat...hehehe

    ReplyDelete
  9. Reject! Laporan tidak lengkap. Sila buat laporan baru, dan letak atas meja saya sebaik saja awak balik dari cuti. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini