21 November 2011

Akhirnya...

Akhirnya...malaysia berjaya....
Alhamdulillah...
pasukan malaysia telah berjuang habis-habisan dan akhirnya membawa kejayaan...

Tahniah...
Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

11 comments:

  1. Tahniah squad harimau Malaya!!!!

    ReplyDelete
  2. Mmg berbaloi tengok mlm ni dia org beraksi kat padang tadi
    bersemangat...

    ReplyDelete
  3. yaaaa kak!
    boleh tersenyummmm la tido mlm ni...


    psst: kak, ptg td kat trafik lite nampak macam akak dlm keta WT* *0* ...

    ReplyDelete
  4. tahniah Malaysia.. ada masa jmput lawat blog kami. hehe

    ReplyDelete
  5. tahniah untuk pasukan bola harimau muda..
    tahniah utk mlysia..
    tahniah utk peminat yg menunggu dengan penuh setia di depan tv..

    ReplyDelete
  6. hepi sgt2 tgk mlm tadi...sakit jantung nie....he.he.he...TAHNIAH MSia.

    ReplyDelete
  7. Salam ain...
    Saya pun tengok sampai habis semalam...sampai sakit tekak ni sebab menjerit..he..he..
    Malaysia layak menang, pemain kita berjuang habis-habisan ..dah tersurat kemenangan itu untuk kita...tengoklah bola tu bergolek ke pintu gol....cantikkkk...

    ReplyDelete
  8. Bangga dengan skuad Hariamau Muda. LIKE, LIKE, LIKE !!!!

    ReplyDelete
  9. teruja tgk bola malam tadi kan kak,tahniah hm.

    ReplyDelete
  10. tahniah buat pasukan harimau malaya..mama pun bangga dgn mereka..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini