21 November 2011

Al-Fatihah...

assalamualaikum semua...
pagi yang indah dan nyaman...masih bernafas lagi di bumi Allah...semalam ade citer sedih pagi-pagi dah ada dapat sms- staff kami telah pergi meninggalkan dunia ini semasa sedang tido,walaupun tak terlalu rapat dengan aruah tapi perasaan sedih tu tetap ada...

mungkin seperti biasa isteri dia mengejut suaminya bangun dari tido tapi tak ada jawapan...suami telah pergi tak kan kembali lagi telah meninggalkan 7 orang anak  yang masih kecik-kecik lagi,ya allah tak dapat nak bayangkan bagaimana perasaan isterinya itu kan...tapi itu la janji allah pada hambanya...

sekejap lagi saya mewakili department kat sini ingin melawat isteri aruah...maklum la department saya ni tak ramai perempuan jadi kene la wakilkan...tapi tu laa saya ni bukannya boleh dengar citer sedih-sedih ni...harus hujannnnn kat rumah aruah tu nanti... lagi la bila tengok anak2 yg masik kecik2 tu...lagi laa...sedihhhh....

Al Fatihah untuk aruah semoga rohnye ditempatkan digolongan kalangan yang beriman dan semoga dipermudahkan segala urusan aruah di "sana"...



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

38 comments:

  1. alfatihah...
    semoga ditempatkan dikalanga org yang beriman aminnn

    ReplyDelete
  2. Salam Ain..
    Alfatihah ...semoga ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman ....
    Ain pun macam saya...kalau melawat orang meninggal mesti "hujan" punya.....
    Ain..
    Saya pun teringin nak jumpa Ain..tapi rasa malu le pulak..yelah saya ni biasa2 saja...keja pun jadi "kuli" bukan bos...:)

    ReplyDelete
  3. Yang Hidup pasti akan Mati...AlFatihah..

    ReplyDelete
  4. Al-fatihah...sedih..setiap org akan melaluinya ttp xtau bila..semua tu rahsia Allah....

    ReplyDelete
  5. Innalillahhiwainnailaihirojiun. Semoga rohnya aman dan tenang di sisi Maha Pencipta dan semoga keluarganya tabah serta redho.

    ReplyDelete
  6. setiap yang hidup pasti akan menemui kematian...
    al fatihah buat allahyarham..
    mudah2an keluarganya redha dengan pemergiannya

    ReplyDelete
  7. alfatihah. moga rohnya dcucuri rahmat. amin

    hrp ada lh pihk yg sudi mmbntu kluarga arwah

    ReplyDelete
  8. al fatihah...
    salam takziah buat keluarga arwah...

    ReplyDelete
  9. AlFatihah..buat yang telah pergi dan
    salam takziah buat keluarganya

    ReplyDelete
  10. al-Fatihah..semuga keluarganya tabah menghadapi ujian dr allah..

    ReplyDelete
  11. Alfatihah...semoga rohnya ditempatkan dalam golongan yang beriman..Amin.

    ReplyDelete
  12. al fatihah...
    takziah buat keluarga mangsa..
    moga tabah dalam menempuh kehidupan yang makin mencabar kini...

    ReplyDelete
  13. Al-Fatihah...
    Semoga Rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  14. Al Fatiah buat arwah..moga roh nya di cucuri Allah dan diletakkan bersama org2 yg beriman di sana..

    ReplyDelete
  15. Semoga roh arwah dicucuri rahmat...Al Fatihah

    ReplyDelete
  16. terima kasih pada semua dengan ucapan takziah tu...

    baru jer balik dari menziarahi keluarga aruah..mmg sedih sangat dgr cerita dari isterinye bile kejutkan suami dari tido dah tak de lagi..

    lagi la sedih bile tengok anak2 aruah, yg besar sekali baru berusia 14thn..dan paling kecik berusia 1thn lebih...ade mempunyai 2 pasang kembar...

    ya Allah anak2 kecik2 lagi tak mengerti ape2..tersemyum bile kite sampai kat rumah aruah tu... nak citer kat sini pun sedih sesangat nak menitis air mata ni tau...tak boleh nk bayangkan nanti macammana isterinya nak uruskan 7 org anak...untuk pengetahuan semua isteri tak berkerja...kene byk bersabar...

    ReplyDelete
  17. Ya ALLAH...

    kesiannya..tapi ini semua dah ketentuan dariNYA..
    Tak dpt nk bygkan betapa sedihnya isteri & keluarga arwah..moga arwah di tempatkan di kalangan org2 yg beriman..amin

    ReplyDelete
  18. al fatihah
    begitu berat dugaan yang DIA turunkan...semoga isteri arwah menghadapinyer ngan tabah IA

    ReplyDelete
  19. Innalillahhiwainnailaihirojiun
    Al-Fatihah

    ReplyDelete
  20. allahuakbar, alfatihah, semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama org beriman, meninggal dunia waktu tido...

    kata org mudahnya arwah dipanggil Ilahi...

    ReplyDelete
  21. al-fatihah

    berat mata memandang
    berat lagi bahu yg memikul...

    ReplyDelete
  22. Itulah ain segala milik kita semuanya adalah pinjaman semata-mata. Takut dan ngerinya kakak bila baca N3 ain ini...

    Alfatihah buat allahyarham...

    ReplyDelete
  23. Al-Fatihah....semoga rohnya dicucuri rahmat...
    Takziah utk keluarga...

    ReplyDelete
  24. alfatihah.. moga rohnya ditempatkan kalangan yg beriman dan beramal soleh dan dicucuri rahmat

    moga keluarganya tabah menghadapi dungaan..Amin..

    ReplyDelete
  25. semoga arwah tenang di sana.. semoga waris yg tinggal terus tabah hendaknya.. harap2 anak2 yatim itu terbela nasibnya dan tidak dipersiakan..

    ReplyDelete
  26. INNA LILAH dan Fatihah buat nya..

    ReplyDelete
  27. Salam ainnoraini,

    Alfatihah buat arwah dan takziah untuk keluarganya....semoga rohnya diterima disisi allah.. masa kita ni tak tau lagi bila....

    ReplyDelete
  28. al-fatihah, daripada-Nya kita datang kepada-Nya jua kita kembali...moga isterinya tabah....

    ReplyDelete
  29. saya pun mcm akk, bknnya boleh dengar citer2 sedih...mesti hujan..al fatihah utk arwah

    ReplyDelete
  30. saya pun mcm akk, bknnya boleh dengar citer2 sedih...mesti hujan..al fatihah utk arwah

    ReplyDelete
  31. semoga dia tabah dgn ujian Allah ni.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini