30 November 2011

habis jugak...

selamat petang semua...nak citer ni dengan keadaan yang macam ni mmg cepat betul perut ni  dah nak mintak diisi... tak sabar -sabar tunggu malam sikit baru nak diisi...bila dah lapar tu...

apa lagi kite pun pergi la kat kantin cari apa-apa yang patutkan...ada nampak tak perempuan kat dalam cermin tu..hahaha itu la saya dan my kawan...bila kekenyangan mcm tu la gayanya...nak tau saya makan apaa...jommmm...


haaa...ini la dia..mee kari yang tak berapa nak maveles dengan teh O jer...tapi boleh laa...dah petangkan macam ni la rupa mee kari ni...telan jer laa..kalau tak kang kelaparan la pulak..tak boleh nak bawak kereta balik nanti..hahaha alasan jer tuu...

walaupun tak berapa nak maveles mee kari tu...cube tengok tetap kubelasah sampai licin tinggal tulang jer...itu namanya dah lapar tak kira sedap ke tidakkannn...ok la itu ajer story untuk petang ni...

kengkawan semua minum apa petang-petang macam ni yee...
Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

38 comments:

  1. wahhhh..licing tu mee kari tu.

    ReplyDelete
  2. mmg licin pun yan..
    itu tandanye dah kelaparan...tak sedap belakang kire..hihihi...

    ReplyDelete
  3. akak jarang minm petang kalau kat rmh tapi kalau jalan2 dgn family ptg gini cari kopi laa..:) pekena cheese cake ka .. best gak..:)

    ReplyDelete
  4. saniah:
    woww cheese cake..kegemaran ku itew...tapi tak boleh mkn selalu nnt tanpa disedari terbesar sudah ini badan...hihihi...

    akak tak pe slim jerkan...ceciter ape rahsianya tuu nak gak tau...tak makan nasik yee..

    ReplyDelete
  5. Petang2 ni buat sy terliur je dgn mee kari tu...huhu...

    Kami kat cni br je lps mkn duyan...hehe...1 opiz dah berbau nih, sekbek bos xde.haha

    ReplyDelete
  6. mmg lapar betul tu ain..kite mkn rojak & tea O..kenyang spai malam..

    ReplyDelete
  7. hajar:
    makan duyan..perhhh..lagi sodappp tu..

    harum semerbak la kat opis tu ye...
    kak ain baru 2 hari lepas makan durian tau...rase mcm nak lagi jerr...

    ReplyDelete
  8. tu nampak sgt memang tgh lapo bebenar...hehehe..benda kalau tgh lapar semua jd sedap..

    ReplyDelete
  9. zill:
    mmg lapar sesangat tadi...
    makan rojak..e'ehh lupa pulak bukan ke kite makan sesama tadi...

    malam ni tak pyh makan tau..terus tido jer..

    ReplyDelete
  10. nyanyisunyi:
    mmg lapar sesangat masa tu kak ida...tu yang licin...dah laparkann...

    ReplyDelete
  11. ain, kalau dah lapar mama pun telan je,biarpun kurang sedap !!..he2x..

    ReplyDelete
  12. mama aini:
    betul..betul..dah lapar telan jer...janji boleh masukkan...

    ReplyDelete
  13. awat saya terliur tgk mee kari akak tu walau akak kata tak maveles..hihi

    licin tu kira oklah tu kan kak ainn..hehe

    ReplyDelete
  14. hehehheh licinnn...kalau dah lapar tu....tak kira sedap @ tidak..telan jer...

    ReplyDelete
  15. Ati:
    Ehemm..ehem...slim ker ain ni ati oii...tak de slimnye...tu semua dah kene bengkung kat badan ari tu...hahaha itu la rahsia nnpk kurus...

    ReplyDelete
  16. Yus:
    Licin tu sebab dah lapa sangat yus... Tulang tu tinggal pun buat syarat jer...

    ReplyDelete
  17. MP:
    Mmg betul pun,nk kate sedap sangat tak pun...
    Tapi dah laparkan jalan ajer...janji kenyang..

    ReplyDelete
  18. ha ha...samalah kita Ain,kalau perut dah lapar...sedap ke tak sedap, semua rasa sedap... janji kenyang!

    ReplyDelete
  19. Kira sedap jugalah mee kari tu ain, boleh habis heheh

    ReplyDelete
  20. bagus ain tak membazir..acik kalau tekak tak boleh terima alamat membazir aje la..sayang kan..tu sebab acik memilih sikit kalau nak makan dikedai..

    ReplyDelete
  21. ain, ini bukan lapar lagi.. ini dah kira kebulur hahahhahahhaa tapi takpe..makan biar sampai habis jgn membazir...

    ReplyDelete
  22. Amie:
    Dafh laparkan... Belasah jer... Tapi sedp la jugak boleh la msk kat tekak ni jugak...

    ReplyDelete
  23. Rosaliza:
    Kire sedap la jugak..tak sesedap buat sendiri byk bahan boleh bubuhkann

    ReplyDelete
  24. Acik erna:
    Tak membazirkan...sedap la jugak.. kalau tak sedap sangat mmg tak habis punya... Kire ok la boleh terima tekak ni lagi...

    ReplyDelete
  25. Yatie:
    Hahaha mmg kebulur pun ptg tadi... Tu yg licin terussss....
    Tak membazirkan.. Tak mau ikut perangai setan..konon-kononye laa...

    ReplyDelete
  26. waa lapasr terus hehehe, sarapan pagi best jugak ni

    ReplyDelete
  27. ain... bila perut lapa yang tak sedap pun jadi sedap... tapi bila kenyang yg sedap pun takmo pandang...hehehe

    ReplyDelete
  28. wah akak..kalau maveles mesti nampak dasar mangkuk tu ehehe...

    ReplyDelete
  29. rezeki jangan di bazir. sedap ke tak sedap ke bedal je. rugi duit kita bayo nanti

    ReplyDelete
  30. kalau mee kari tu maveles mesti ada yg tapau bawa balik kan?? heheheee

    ReplyDelete
  31. eh..saya tengok marvelous je kuah mee kari tu...macam pedas giler..wahh..terliur sudah!

    ReplyDelete
  32. Nampak cam sedap kak..mungkin rasa kurang kan..apapun tetap licin hehe

    ReplyDelete
  33. mee kari tu tak maveles eh.. gambo macam maveles.. tapi tetap la licin licau ye.. cam mana tu?

    ReplyDelete
  34. nmpk mcm mabeles je tp tang rasa je la kureng mabeles ek? rezeki. hentam saja la.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini