01 July 2019

Salam Ramadhan 2019



Assalamualaikum pada sahabat-sahabat alam maya yang dikasihi.

Tarik nafas...hembus nafas...alhamdulillah masih ada saya lagi didunia ini dan masih lagi sihat walafiat.

Sebenarnya rindu sangat-sangat zaman kegemilangan semasa rajin menulis diblog ini...rindu sangat jalan-jalan dan tanya khabar di"rumah" kawan sambil bertegur sapa dialam mayakan.

Sempena bulan yang mulia ni nak ambil semangat baru nak kemas-kemas "rumah" yang dah bersawang ni..tapikan masih ada lagi ke, kawan-kawan ingat kat saya lagi ye...kalau ada masih ingat tu bersyukur sangat dan teramat terharu...

Sebagai permulaan... salam perkenalan dan salam rindu dari saya ainnoraini @ kak ain.






Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

6 comments:

  1. Salam aidilfiri jgk dari k.ain..

    ReplyDelete
  2. Ya allah..salam ramadhan la plk..kuang2...nnpk sangat dah tua..nk betulkan sekejap lagi..

    ReplyDelete
  3. Wkmusallam ain..lama tak dengar cerita.di fb pun tak de berita..ain sihat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam kak erna..
      Alhamdulillah sihat..saya ada jer ni..tengelam timbul..hihi

      Delete
  4. salam sayang..ini nekcik...kenal ke?
    memang dah lama x berblog ni terada rindu..baca jugak tapi berat lak nak mengomen..sbb guna hp ni bahaya..jari jemari dah membesar..semadang typing error..tu yg lemah smangat..tapi bila geng geng lama dah mula bersiaran..rasa bersemangat balikmcm Acik Erna kan

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini