14 November 2011

biar betullll....

terkejutttt....biar betulll...

nak kurusss...nak kurusss...
ke timbang ni rosak...sajer nak sedapkan hati...



pas tu terus ambik ni...
hahaha bersemangat tu...






Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

41 comments:

  1. ain..berat mama pun dah bertambah..hu2x..dah diet..tapi tak berkesan jugak..hu2x..

    ReplyDelete
  2. uwaaaa takut nak tgk number kat penimbang tue....nangesss

    ReplyDelete
  3. dah lama tak timbang berat ni
    ngeri bila ingatkan...

    iols lagi lah gemuks kannnnn!~

    ReplyDelete
  4. hehe.. xpe slow2... y penting kena betul2 ikut cara diet y sihat..

    ReplyDelete
  5. sy pun nak kurus..dah lama x timbang...takuttt

    ReplyDelete
  6. mmng mcm tu la yg sring blaku tiap kali lpas raya hahaha


    psttt pssst kak, sy pkai bengkung hari ni sbb.....


    kita srupa ( kt kump headwind)
    T___T

    ReplyDelete
  7. berat kita sama..
    tu yang ayu nak berdiet sekarang nie

    ReplyDelete
  8. kak ain, saya kurang 6 kg dari itu, saya kurangkan makan nasi sekrang ni, target lagi 3 kilo utk dihapuskan hehehhee

    ReplyDelete
  9. akk!!
    sama ngan berat Tuya kak..
    sejak2 dok kg ni,makin menjadi2 lak..hehhhe

    ReplyDelete
  10. asalam..saya pun tgh berdiet..dah turun 10 kg..alhamdulillah.

    ReplyDelete
  11. jom2 sama2 kita reduce lelemak ni.. hehee

    ReplyDelete
  12. relax kak. saya selalu emo dgn timbang, padahal patutnya sendiri la sedar diri.hahaha oh no diet2

    ReplyDelete
  13. Ain tinggi kakak rasa sebab kalau lihat dari susuk ain tak gemuk. Kalau kurus sangat pun tak cantik sebab kita dah ada anak-anak kan...

    Cuba check BMT ain kalau ok means no problem

    ReplyDelete
  14. saya dari hari ke hari kata nak kurus, lemak makin naik ni kat perut, tapi semangat masih tak dtg la kak...huhu...

    ReplyDelete
  15. keh keh~~saya puya makin turun~jangan jeles~he~~chaiyok kak!

    ReplyDelete
  16. Kak Zai malu tengok timbang tu huhuhu....

    ReplyDelete
  17. good luck kak..yang penting untuk jaga kesihatan kan kak:)

    ReplyDelete
  18. uish same je ngan akak nie :))

    ReplyDelete
  19. rosak kot....saja nk sedapkn hati kak ain

    ReplyDelete
  20. ALAHAI BERAT SY TAK PERNAH CECAH 55KG LAGI TAPI SY STILL BERJAGA2 TAKUT SGT JARUM TU TERLONCAT NAIK KE ATAS TU YG KAWAL LEMAK & KALORI TU..HUHU..

    ReplyDelete
  21. ain, tu berat sebab banyak makan daging kurban.. hihi..

    ReplyDelete
  22. kak es dah nak masuk 6 bulan , berat pun dah nak sama dahhh

    ReplyDelete
  23. sy pon makan daging bnyk aritu..huhu..berat dah...

    ReplyDelete
  24. Salam ainnoraini,
    Berat Kak Ros pun lebih kurang jugak...

    ReplyDelete
  25. Ain...berat saya pun makin brtmbh jugak..balik kg raya haji baru ni semua tegur kata mngndung.....adoiiiii malu jugak...

    ReplyDelete
  26. SALAM,
    LF LEBIH, LF LEBIH, LF MENANG ! LEPAS NI NAK JADI KALAH PULAK ! BAGI PINJAM RISALAH TU .

    ReplyDelete
  27. peeeh akaaaaaak..siyes ke nih...

    No nnt lepas bersalin br dapat turun balik...sabooo sabooooo...

    ReplyDelete
  28. Cik semut pun dalam proses menurunkan berat badan.. kalau ada tips tu kongsi2 ye.. =)

    ReplyDelete
  29. acu pun dalam proses nak kurang kan berat..hehehee

    ReplyDelete
  30. berat saya lebih kurang tu juga.. tp nak kurus selalu jd cita2 aje bila jumpa makanan.. hu..hu..

    ReplyDelete
  31. mari sesama kiter kuruih jer akak....ganbatte

    ReplyDelete
  32. aiiikkk..dah kurus nak kurus lagi? jeles i.

    ReplyDelete
  33. bercakap pasal lemak ni..
    org kurus pun ada jugak..apatah org yg gebu-gebaz mcm MDT ni..huhuhu

    ReplyDelete
  34. Salam Rindu Ain...
    Saya tengok, Ain kurus saja..macam tak percaya Ain berat tu...betul ke?..berat saya ...tambah 3 kilo lagi...he..he..

    Ain..sejak saya ambik pakej "langsingkan" perut ni...dah 3 orang tegur saya, kurus sikit...he..he..tapi saya tak timbangpun lagi...takut2 bukan turun..tapi bertambah berat lagi...:)

    ReplyDelete
  35. Ain...semoga berjaya... kena gigih tau...tak boleh sekerat jalan...hehehe

    ReplyDelete
  36. chaiyok2 saya pun nak kena kontrol berat badan lepas bersalin nanti..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini