22 November 2011

20112011- terlepas sudahhh...

20112011...
apasal dengan tarikh ni...nak nangis ni...boleh terlupa la pulak tarikh keramat ni...ini tarikh aniveseri kami suami isteri yang ke 17 tahun...dah banyak jugak angkanya tukann, nasib baik kami ni masih berseri-seri lagi...huhuhu perasan...

tak tau la macammana boleh terlupa teramat amat sangat...mungkin banyak piki masaalah negara sekarang ni...pastu sibuk bebenor sampai ke tahap mcm perdana menteri...

kami berdua berdoa agar bahagia  hingga akhir hayat...aminnn...tak ada hadiah berharga pun tak pe janji jadi suami yang baik dan bertanggjawab pada kami sekeluarga itu dah lebih barharga dari emas permata...walaupun dpt segunung emas tapi tak bahagia susah jugakkan...biar la bersederhana segala-galanya...

nasib baik la en somi tu ingatkan..dia kata sajer nak tau bininya ni ingat ke tidak...mmg dah hilang ingatan terus rupenya bininya ni...petang semalam baru dia bagitau...banyak sedih...tak pe lepas ni kita gi celeberet ye...tapi bukan bedua pun ramai2 dengan rakyat jelata kat rumah tu..baru meriah sikit...sapa lagi nak meraikan kalau bukan anak-anakkan...


Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

31 comments:

  1. happy aniversary ain ya..jgn sedih sedih..malam ni pergi celebrate k..:)

    ReplyDelete
  2. happy anniversary...wahhh 17 tahunn tempoh yg lama tu semoga kekal hingga akhir hayat aminnn

    ReplyDelete
  3. alololo..takpelah yang penting dpt gak celebrate walopun terlambat..

    selamat ulangtahun perkahwinan ye kak ain...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah 17 tahun doh
    selamat untuk akak dan suami
    moga terus bahagia hingga ke alam syurga =)

    ReplyDelete
  5. tahniah...sweet 17 macam kita jugaklah ye...
    kadang-kadang kita terlepas pandang... tak apalah, selamat berbulan madu... he he hehh

    ReplyDelete
  6. happy anniversary kak..moga bahagia hingga ke syurga..

    asik sibuk urus hal rumahtangga, kadang2 lupa hari istimewa diri sendiri kan kak..

    ReplyDelete
  7. 1hepi anniversary` buat ain..semuga bahagia selama2nya..amin..tulah ain..bila byk fikir masalah negara ni ni selalu je tarikh2 penting tu kita terlupakan..he2x..spt mama jugak !!..selalu je lupa..hu2x..

    ReplyDelete
  8. Ain..
    Selamat Ulangtahun Perkahwinan yng ke 17...Ain lebih setahun dari saya ye..
    cantik tarikhnya...20.11.2011
    Semoga perkahwinan akan berkekalan, bahagia dan sentiasa dirahmati Allah..:)

    ReplyDelete
  9. mesti banyak pahit manis payau masin selama 17 thn melayari bahtera rumahtangga kan...
    hepi aniversari...

    ReplyDelete
  10. happy annivesary...
    moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat buat uols berdua...

    ReplyDelete
  11. ain, agaknya dah banyak no nombor nya.. dah malas nak kira.. heheh.. selalu orang kalao mula2 jer rajin kira, dah lama2 dah maleh... yang penting keharmonian yang berpanjangan kann...

    congratulations..

    ReplyDelete
  12. Jangan sedih2 Ain. Yang penting, Ain dan suami tetap saling menyayangi dan bersefahaman selamanya. :)

    ReplyDelete
  13. salam anniversary..

    lupa tarikh x pe..
    asalkan kasih syg semakin erat :D

    ReplyDelete
  14. selamat mnyambut ulang tahun prkwinan yang ke 17...semoga kebahagiaan yg dikecapi berkekalan...

    ReplyDelete
  15. alooo. tiap2 hr boleh selebrate,, anyway smga bhgia n dirahmatiNya.. amin..

    jom bacer kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

    ReplyDelete
  16. Tahniah, moga bahgia & panjang umoq to ain & somi

    ReplyDelete
  17. hepi enibeseri kak !
    semoga kebahagiaan kekal selamanya
    insyaAllah

    ReplyDelete
  18. hepi 17th anniversary akak
    same anniversary ngan akak amie la
    somga kekal hingga hujung nyawa ekk

    ReplyDelete
  19. Assalam ain..selamat ulang tahun perkahwenan..walaupun terlewat ..tetap mendoakan yang terbaik untuk kebahagian ain dan keluarga.

    ReplyDelete
  20. happy aniversarry ain..
    yang ke 17??
    wahhhhhhhh
    hebat, moga panjang dan murah rezeki kalian sklrg

    ain, kamu sama sambut anivesarry dengan adik ayu, 20112011...
    cantik no

    ReplyDelete
  21. Epy belated anniversary k.ain...wah! dah 17 thn yer, thn k.ain nmpk masih muda remaja..hehe

    K.ain sy da bls sms k.ain, ok tak?

    ReplyDelete
  22. Alhamdulillah.. dah 17 tahun.. Tahniah yer.. semoga terus berkasih sayang sehingga ke hujung nyawa.. mmg berseri2 pun keduanya2.. anak2 pun cantik2 belaka.. semoga kebahagiaan sentiasa menjadi milik akak sekeluarga..

    ReplyDelete
  23. Salam ainnoraini,

    Tahniah lah...Selamat ulang tahun perkahwina...dah 17 tahuh dah ya....syukur alhamdulillah...harapan Kak Ros semoga kekal lah hingga ke akhir hayat.Jangan dok sedih2..

    ReplyDelete
  24. celebrate ka sis!

    Happy anvessry :)

    ReplyDelete
  25. Happy annivesary semoga panjang umur dan bahagia selalu.

    ReplyDelete
  26. "alamak terlupa sudah..apa nak buat ain,kalau kita lupa agak2 cik abang tu nak ingatkan kita ker atau dia pun lupa jugak..haha..apapun saya pun lupa tarikh 19.11.'11,aniversary saya yg ke 16 thn...hepi a'sary buat kita yer..."

    ReplyDelete
  27. hepi blated anniversary ek kak :)

    ReplyDelete
  28. hepi anniversry ain...moga bahagia hingga ke syurga.....amin.

    ReplyDelete
  29. Selamat ulangtahun kak..moga berbahagia bersama suami tersayang..dilindugi Allah selalu..

    ReplyDelete
  30. cantik kak tarikh tu..Alhamdulillah dah 17tahun..sweetnya kak..walaupun terambat nak wish jugak..hepi anniversary kak..semoga bahagia ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  31. dah 17 tahun ek? hepi anniversary!!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini