01 December 2011

hilang mana perginya...

Alahai...mane pulak n3 ni...dah hilang pulak dia...tu la pandai-pandai sangat kou ni ain digodek-godeknya terus hilang ditelan dinasour agaknya ye...huhuhu sedihnyaaa...

Pada yang ada meninggalkan sepatah dua kat kotak komen tu tadi terima kasih banyak-banyak ye...baru jer nak balas sebaris dua ayat dah tak ada hilang pulak... Mane la pegi n3 ku itu" jari-jari yang banyak jasanya"....

Tak pe la mungkin dia hilang tak mau saya sedih2 kot dengan n3 tuu...
Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

22 comments:

  1. Hilang demi kebaikan tak aperlah kan!!!

    ReplyDelete
  2. Lahai yeke, patutla Aju nk komen x bleh, ingatkan nape td

    ReplyDelete
  3. Anggap jer masalah kecik, insyaAlah pasni happy dan ceria semula!

    ReplyDelete
  4. assalam ain..camana pulak boleh hilang tu kan..

    ReplyDelete
  5. heee... sian kat u.. tak pe. tak perlu nak sedih2..kita bergumbira..

    ReplyDelete
  6. tu lah kak cuba masuk masa nmpk tajuk post ain td tp tak de apa pun..yg ada cuma entry kemarin...apa cerita pun tak tau dah tak sempat baca..sabar la ye..blogger.com ni kdg2 megong sikit..:)

    ReplyDelete
  7. kak ain..lama dah tak singgah sni...rindu kak ain...pe kaba kak ain?...

    ReplyDelete
  8. musykil tu? mcm mana boleh hilang ya?

    ReplyDelete
  9. Ehhhh...mcm mana boleh hilang????

    ReplyDelete
  10. Kak,
    Terlampau godek kot..
    Takpe yang hilang kasi
    ganti aje :)

    ReplyDelete
  11. slm ain..kesiannya !!!..tapke kena buat entry yg barulah jawabnya !!...he2x..

    ReplyDelete
  12. ala hai..dia nak hilang pulak..
    bersabar yeekkk..dugaaaaan semata2...

    ReplyDelete
  13. apa yg hilang k.ain, xfhm sy...huhu

    ReplyDelete
  14. takyah ler susah2 fikir mana dia pegi ain.. dah penat dia jalan, nanti dia balik ler.. kekeke..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini