17 April 2012

jangan percaya tau...


assalamualaikum…

akakkk kayoo..akakkk kayoo…dapat sms bagi ni…dapat duit banyak..banyak tuuu…memang  terkata gembiranya  bila baca sms ni…pejam…celik…pejam celik mataku ini tau..ada ka benarrr…sms ini…huwaa..nak nangis nii…siapa tak sukakan dapat wang besarrr…

rupanya kegembiraan ku sekejap jer…nak menipu la tuu…nak tau apa dia…hahaha ini la dia...lagi pun dah selalu sangat dpt sms macam ni...

“RM.0 Promotion’s Tahniah
sim kad Anda tlh meraih
 HADIAH PERCUMA “RM19,000”
dr SHELL HELIX No.Reg 254761
Sila Call di Talian
SHELL SDN BHD 0178320405.
TQ

pernah terkene macam ni tak…jangan terpedaya tau…sila abaikan bila dapat sms macam ni..eiii ngeri kan…nanti tak pasal-pasal kat dalam buku bank kita  duit tinggal ‘0’ jer…ialah dah terpedaya nak duit banyakkan kite pun percaya bagi la segala butir-butir  no akaun bank kita tu…

jangan percaya...sila abaikan sms macam ni...

Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

23 comments:

  1. Kakak memang tak layan nie ain... jgn kata hp email kita pun dia masuk juga heran kan...

    ReplyDelete
  2. khairin:
    mmg pun kakain tak ambik kisah pun dah selalu sangat dpt..sajar nak tepek kat sini...

    ReplyDelete
  3. kakzakie:
    betul tu kak jangan dilayankan..saya pun dah selalu sgt dpt mcm nii..

    mintak2 jangan la ada yg terpedayakann...org ni kalau nk menipu ada jer benda nak buat bg org terkene...

    ReplyDelete
  4. delete je ain.. kita pun selalu terima sms cam ni.. emel pun byk.. kelakar je diorang ni, takde keje agaknya hahaha

    ReplyDelete
  5. SMM:
    sama la jugak selalu dpt sms mcm ni mmg tak layan pun...tu la pasal ada kerja dia org ni nak menipukann...

    ReplyDelete
  6. Dulu selalu juga kakcik dapat sms macam tu. Orang Nogoghi kato 'pembongak semuo tu!'... hehehe...

    ReplyDelete
  7. kakcik:
    'pembongak semuo tu" hahaha mmg betul pun kakcik...kaki kelentong..penipu..tak de keja la dirang tu semua tuu kan...

    saya memang tak layan kakcik kalau dapat sms delete jer terus...

    ReplyDelete
  8. eeeehhhh...tak abis2 lagi sms2 yg serupa gini kan??

    ReplyDelete
  9. terus delete jer bila masuk sms ni..

    ReplyDelete
  10. memang terus delete je sms mcm ni kak, tak menguntungkan hehehehe

    ReplyDelete
  11. selalu abaikan je ain..dapat erus delete..macam2 cara sekarang ni

    ReplyDelete
  12. hihihi..baru je semalam dapat sms mcm ni..tp mmg dh tau tipu semata2...

    ReplyDelete
  13. memang tak boleh percaya beb...

    rasanya... kali ikutkan semua sms or e-mail macam ni
    dah jadik jutawan dah rasanya iols....
    kah kah kah

    ReplyDelete
  14. macam tak cerdik je dia suh hubungi no henpon kan kak... sah2 la klu opis betul bg la fixed line ke hapa...

    ReplyDelete
  15. ahah...penah gak dpt sms camni...sememangnya jgn percaya n jgn dilayan...;)

    ReplyDelete
  16. Memang tak percaya pun...tak masuk apa2 peraduan tetiba boleh menang... giler ke ada orang nak bagi...hehehe... abang akak pernah terkena jugak...

    ReplyDelete
  17. mcm2 cara org nk menipu...dlm email pn slalu dpt..smpai 1 juta dollar tu...alahai..abaikan.

    ReplyDelete
  18. kalau betul2 dapat, dah lama kita kaya...hehehe...

    ReplyDelete
  19. teruk kan sekarang? mcm2 cara org guna nak menipu kita..

    ReplyDelete
  20. mmc2 cara diorang ni nak menipu.. kan.. ida delete terus je kalau dpt sms / email cam ni...

    ReplyDelete
  21. huh... adik kayna pun da kena tipu haihs....!! Sakit htikan.. mcm nih, beware jelaa.. ada ke org nk bg senang2 duit..??

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini