18 April 2012

berada disini...

assalamualaikum dan selamat pagi semua...

ini malam tadi punya kisah...pergi disini...

uruskan sikakaknya yang tak sihat...

dah kene cocok la pulak...

berehat la dulu kat sini dulu yee..pagi ni nak gi tengok dia pulak...cuti lagi maknya hari ini..harap-harap semunya ok segala urusannya hari ni..nak jumpa dokter pukul 8++pagi ni...



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

29 comments:

  1. Kakak sakit apa? Semoga segera pulih sepenuhnya.

    ReplyDelete
  2. Ya Allah...mmg susah hati klau anak sakit kan? Hemm masa ni lah semua brkampung di wad...harap2 kakak kembali sihat ya..:)

    ReplyDelete
  3. Kena uji ain... moga kakak cepat sembuh ye...

    ReplyDelete
  4. Ala...ciana die. Kena warded. Skt ape Kakain? Semoga lekas sembuh.

    ReplyDelete
  5. Sakit apa Annisa ni k.ain...sga cepat sembuh yer..

    ReplyDelete
  6. Aine,

    Macam tulah kita ni sebagai mak, cuti memang tak menentu, apa nak buat, anak adalah segalanya.

    Semoga anak aine cepat semboh.

    ReplyDelete
  7. lorr sakit apa ye...apa2 pun moga cpt sembuh..

    ReplyDelete
  8. knp ni??
    apa2 pon moga cpt2 sembuh

    ReplyDelete
  9. Assalamulaikum kak ain..
    lor ank akk pun x chat jgk ke..sampai kena admit sakit apa agaknye ye..
    semoga cepat sembuh sikakak hdknya..

    ReplyDelete
  10. samoga kakak segera sembuh... bila ada salah seorang ahli keluarga yg sakit, ibunyalah yg paling susah hati dan sibuk sekali, kan? Ibu pun kena jaga kesihatan ya..

    ReplyDelete
  11. Nape plk apa anak kakain warded nie?

    Salam perkenalan dr Nurul dan follow kakain....

    ReplyDelete
  12. kakak sakit apa plak tu...

    semoga cepat semboh ye...

    ReplyDelete
  13. Salam Ain...
    Sakit apa kakak tu Ain...?...

    Semoga cepat sembuh ye...

    ReplyDelete
  14. kakak demam ke?

    muga cepat sembuh

    ReplyDelete
  15. get well soon dear anissa...

    kesiannya...

    ReplyDelete
  16. semoga cepat sembuh hendaknya..

    ReplyDelete
  17. kenapa ni kak? moga kakak cepat sihat.

    ReplyDelete
  18. semoga cepat sembuh..kalo ank2 sakit memang susah hati & tak jadi kerja la kan..

    ReplyDelete
  19. smg cpt sembuh laa ye adik anissa....

    sakit pe tu?

    ReplyDelete
  20. Anak ain kat SJMC sakit apa? kak Zai doakan semoga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  21. salam


    takut bab kena cucuk kat tangan tu ..

    ReplyDelete
  22. banyakkan berehat... semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  23. demam dia tak kebah2 lagi ke?

    ReplyDelete
  24. Semoga kakak cepat sembuh ya ain,,dan tak ada yg membimbangkan

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini