10 April 2012

aduh..aduh..sakitnya...


aduhh..aduhh..aduhh..sakitnya…

sakit betul tau…nak pusing kekiri punya la susah…sakitnya kat bahagian bahu kiri ni…tapi tu la bila nak toleh kekiri jer  semua turut serta sakit sebelah kiri seksa jugak la rasanya…

entah macam mana bangun jer dari tidur pagi tadi rasa sakit la pulak selalunya kalau salah tidur sakit bahagian leher jer…tapi yang ini sakit bahu la pulak..tapi bila bahagian bahu dah sakit urat-urat pun jadi tegang la agaknya yee..

bila dah jadi macam n, nak toleh kekiri punya la susah sikit…sesiapa yang panggil kita sebelah kiri ni nanti minta maaf la ye nak pandang cepat-cepat tau…kene ambik masa jugak nak pusing-pusing ni…

harap-harap cepat la baiknya…ni baru jer sikit Allah bagi ujian sakitkan…dah nak mengeluh resah…

Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

24 comments:

  1. sapu minyak panas kak
    jangan urut...just sapu je

    ReplyDelete
  2. ok cheqna jap lagi kakain nak cari minyak panas ni..sapa yg ada..minyak cap kapak jugakkan...

    tq cheqna...

    ReplyDelete
  3. saya ni batuk dari smlm
    adoi letih btol la batuk ni

    ReplyDelete
  4. Betul kata cheqna tu sapu minyak panas.
    Kak Zai pulak balik dari kenduri cirit birit.

    ReplyDelete
  5. kak kalau ada papan guasa lg baik...D beli papan guasa tu utk penyakit2 mcm ni la...D beli dgn elken punya produk...kalau dgn papan guasa tu kita gosok2 dlm 15minit mcm tu dah ok dah....(kena ada cara2 dia la..)

    D bukan nak promot ye kak..sbb D bukan ahli pun..TAPI D nak bgtau kebaikan dia...

    papan guasa tu dibuat dari tanduk kerbau...

    ReplyDelete
  6. saya pun kadang2 kena mcm ni..mungkin salah tido atau posisi bantal tu tak betul yang jadi sakit lehe2 n bahu tu..btw slm kenal, singgah dan follow sini ;-)

    ReplyDelete
  7. cuba amik tuala n letak ais.tekap kt bahgian yg skt tu..

    ReplyDelete
  8. tu nak kena tukar spare part tu Ain...cuba le cari2 kat kedai2 potong mana tau ada jual hehehhe...

    ReplyDelete
  9. kalau berterusan kena gi berurut nie .. x leh biarkan .. biasa salah tidur kat tengkuk kita sakit kan ..

    ReplyDelete
  10. Oooo... agaknya salah bantal masa tido agaknya... atau mungkin stress kerja ni...

    ReplyDelete
  11. petua org2 tua, bantal yang kita tido tu dijemur....tak tau la keberkesanannya, sebab aku sendiri pun tak pernah mencuba....

    ReplyDelete
  12. Seksa ouh! Klu sy pun, adeh....

    Klu sy Kakain, sy tmpl koyok. Ahhhh! Mst lega.

    ReplyDelete
  13. Sapu minyak panas lepas rehat...moga2 cepat lega

    ReplyDelete
  14. assalam..
    ieja selalu kene mcm tu kak..salah tdo..sselalu klu g klinik,doc bg pil utk salah urat..berkesan jg..

    ReplyDelete
  15. Ain...cuba tampal panaflex... boleh membantu...

    ReplyDelete
  16. makan pil muscle relaxant pun insyaAllah ok kak
    :)

    ReplyDelete
  17. minta abg gosok dgn minyak kak :)

    ReplyDelete
  18. penah jgk jadi camtu,
    smg cepat sembuh yer..
    sapu2 la ngn minyak ke..
    insya-ALLAH OK NTI..

    ReplyDelete
  19. siannya Ain...semoga cepat sembuh ya...

    ReplyDelete
  20. Saya slalu letak yoko yoko bagi berangin sikit kat tempat tu. Memang ambik masa beberapa hari utk pulih. Dugaan Allah ye Ain..

    ReplyDelete
  21. letak cold pack..maybe lega for the time being:)

    ReplyDelete
  22. buleh paham perasaan itu...agaknya kak ain nak bergerak pon dh jadi mcm robot pulak.

    ReplyDelete
  23. semuga ain cepat sembuh..ehem banyak sgt kuat kerja rumah kot..sbb tu urat jadi tegang..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini