08 April 2012

ada tetamu...

assalamualaikum...selamat malam semua...
petang tadi ada tetamu datang rumah...seorang dari kulim kedah dan seorang lagi dari shah alam...dari alam maya teru berjumpa dialam nyata...esok sambung cerita yee...sekarang ni dah malam...semoga kengkawan semua mimpi yang indah-indah yee...







Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

14 comments:

  1. Salam Ain..
    Comel2 kengkawan.. :)

    Selamat mlm Ain ..

    ReplyDelete
  2. slmt malam....
    salam kenal la ye ngan kwn2 baru tu...(^____^)

    ReplyDelete
  3. Seronoknya dapat bersua secara nyata.

    Semalam rumah kakcik pun huru hara, biasalah bila hujung minggu semua adik2 bersama keluarga mereka datang berkumpul. :)

    ReplyDelete
  4. baju pepel tu macam pemilik blog diari daniellia

    ReplyDelete
  5. seronoknyer Ain dapat jumpa teman alam maya...
    Mesti Ain masak sedap-sedap ni....:)

    ReplyDelete
  6. mata kita semua pandang kemana tu k.ain...

    Thx byk2 k.ain layan km & anak2, riuh rendah dbuat anak2 tu ha, dah mcm rmh sndiri lagaknyer...hehe..& thx sbb jamu km mihun grg yg sedap tu, dpt jgk rasa mskan dr air tgn k.ain...hehe

    ReplyDelete
  7. salam ain..boleh pulak bersambung ye..he he

    ReplyDelete
  8. Kakain! Skg dah pagi! Mane cite tu?

    ReplyDelete
  9. ehem..ain bila nak datang rumah mama pula..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini