25 April 2012

nak ini...nak makan ini...

assalamualaikum...


kita lupakan pasal buaya tu yee...sekarang ni nak fikir pasal makan pulak...


tengok tuu...habis selesai... betapa sedapnya...



tadaaa ini la dia...

tiba-tiba teringin nak makan ni la pulak...tak ada kawan nak pergi carik benda ni...selalu pergi dgn my BFF tapi sekarang ni dia pergi umrah...semoga dipermudahkan urusannya disana...





Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

27 comments:

  1. wahhh mana nak cari ni!
    semoga kawan awak selamat di sana ye ^_^>

    ReplyDelete
  2. mcm pisang jer? apa nama mknan nie?

    ReplyDelete
  3. aiiii... tak tinggalkan kita ponnnn :-(

    ReplyDelete
  4. to:
    lya,tentang kita,kakzai,fieda,jagau,sari yusa..itu buah pisang...namanya pisang bakar mkn kat ole-ole bali...pada kite sedap la kan...harganya 13 hengit...nnt kawan2 bole la try yee...tp kalau tak sedap jgn cari kite tau...
    ikut selera masing2 kan...

    ReplyDelete
  5. ooo pisang bakar, igtkan apa td. mesti sedap, sbb tu la kak ain tercari2 lg :P

    ReplyDelete
  6. Ainn...akak ingat banan split...

    ReplyDelete
  7. sedap nye pisang bakar. tk pernah makan :D...

    goreng pisang pernah la

    follow n singgah sini
    dr,
    http://afasz.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. pisang bakar berapa ketul tu 13 hinggit...
    tak taule laku dak nnti try jual kat sp...

    ReplyDelete
  9. salam


    lapar lah perut tengok kudapan ni ;)

    ReplyDelete
  10. pisang?
    lama x makan pengat pisang

    ReplyDelete
  11. Wow! Menarik. Tp regenye...mak aih!

    ReplyDelete
  12. Mesti sedapkan pisang nie tgk licin je...

    ReplyDelete
  13. Sedapnyer Ainnnnnn....
    terliur saya kat sini...:)

    ReplyDelete
  14. waaahhhh.. tengok pon dah terliur.. pisang bakar eh?? tapi siap ngan aiskrem lagi.. sedapnye~

    ReplyDelete
  15. subhanallahhh.. drooling ni tauu. i love this.. macam duk kat Bali lak..hee

    ReplyDelete
  16. sudu ada 4 tu
    ain makan sorang je ke :)

    ReplyDelete
  17. pisang bakar..ermmm nmpk sedap jgk tp xpnh rasa xtau la mcmna rasanya...huhu

    ReplyDelete
  18. waahhhh..terliur nengok ni..piasang msk ape ni yer?? nmpk cam sdp sgt.. ada resepi?

    ReplyDelete
  19. mcm sira pisang ttp pisang tu dibakar....yg putih2 tu apa ain????

    ReplyDelete
  20. ehem sedapnya..lama mama tak makan pisang bakar..

    ReplyDelete
  21. sedapnya ain..
    satu hari nanti ko bawak kita makan kat sini ehh..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini