05 July 2011

mirrow oh mirrow....



"mirrow oh mirrow who's the
 most beautiful in the world??????"

dah tentu muke kite yg muncul kat cermin tu...bermakna kite la yg cantikkannn....sebab sendiri punya cermin...sendiri punya wajah yg ade kat dlm cermin tu...mmg tak boleh dipisahkan...perempuan dan cermin ni...sape suke benda ni...ade tak dalam simpanan anda...rase2nye semua org perempuan ade kan...pentingkan cermin ni...

pantang jumpe cermin...nak tengok jugakkk....mcm tak puas2 mengadap cermin ni...






Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

40 comments:

  1. tapi mak yana selalu pesan bebudak especially baby jgn bg tengok cermin sebab nanti bila dia tengok air nmpak muka dia, dia ingat kwn dia..tu yg jadi diorang lemas dlm air..wallahualam...yana suka jugak tgok cermin even tk jadi cntik mcm erra fasira :P

    ReplyDelete
  2. hmm, mcm tu la akk, klu dh nmenya pompuan kn...1hari klu xleh tgok cermin rs xlengkp jer idup...

    **xpe, terapi utk diri sndiri tu...

    ReplyDelete
  3. sama la nak juga tgk cermin dah namanya pompuan kan hihi

    ReplyDelete
  4. masa zaman belajar dulu..ada je simpan cermin..pasal masa tu belum ada tudung awning ni..sekarang ntah mana cermin..tak de guna sangat dah..
    warrh...yakin giler kan..haha..lagi kurang tengok cermin lagi berseri..haha..tu kata emak nora la..

    ReplyDelete
  5. Ain... jangan kata sekarang dah jadi ibu atau dah kerja. Dulu masa kakak kecik-kecik ada sharpener bulat yg belakangnya ada cermin dah macam satu kemestian. Dlm kelas nak sharpen pensil pun tengok muka dulu:)

    ReplyDelete
  6. harus ada cermin yg kecik dalam purse utk tatapan setiap hari tak kira dimana..

    ReplyDelete
  7. Assalam Ain,
    cermin.... benda wajib dilihat utk melihat diri setiap kali sebelum keluar rumah...,
    tp dlm kete pun ada cermin,
    dlm beg tangan pun ada cermin,
    dlm toilet pun ada cermin....di mana2 ada cermin, cuma belum sempat 'cermin diri" hehehhh

    ReplyDelete
  8. cermin-cerminkan diri anda

    ReplyDelete
  9. maya mayana:
    betul la yana petua tu...kak ain pun pernah dgr jugak...lagi satu kalau waktu ade kilat ke jgn tengok cermin...kalau boleh tutup cermin tu dgn kain....

    ReplyDelete
  10. ieda:
    kak ain pun same..dimane2 ade cermin...pantang jumpe cermin nak jugak menoleh tu...

    perempuan kannnn...

    ReplyDelete
  11. qema:
    perempuankannnn...mmg suke tengok cermin...byk kali pun tak pe...kan qema...

    ReplyDelete
  12. nora:
    iye ke nora..kaalau kurang tengok cermin makin berseri...

    harus buat mcm tu...tapi mcm tak boleh jer..

    ReplyDelete
  13. yatie:
    yatie tak suke tengok cermin...ini sudah bagusss...tak buang masekan...

    ReplyDelete
  14. kalo orang Parit sebut
    suka beregek!
    sebab sokmo nak ngadap cermin!
    ekekekeke

    ReplyDelete
  15. kakzakie:
    same mcm ain la...mase sek. dulu2 ade cermin kat sharpener sempat lagi tengok w/pun cinonit jer cermin tu...

    ReplyDelete
  16. NM02:
    same la jugak ye..suke tengok cermin...dan bawak kemane2 cermin tu...

    ReplyDelete
  17. Amie:
    betul la amie...kene cerminkan diri sendiri dulukan..hihihi

    ReplyDelete
  18. redza:
    betul..betul...betul tu redza...

    ReplyDelete
  19. miloais:
    baru jer dgr perkataan tu...

    ReplyDelete
  20. hehe, betullah kak ainn..

    kalau ke mall pun, masuk tandas mesti nak tgk cermin kan..hihi

    ReplyDelete
  21. saya jarang tengok cermin kak...
    cermin mata lagi penting..
    ihikss...lari topik plak..maaaffff ;)

    ReplyDelete
  22. Setiap kali buka pintu nak keluar pandang cermin kebetulan cermin tu letaknya tergantung sebelah pintu.

    ReplyDelete
  23. yus:
    hihihi..mmg pun..perempuankan yus..suke pandang2 kat cermin tu...

    ReplyDelete
  24. sz:
    nak kene rotan suzi ni ye...hihihi kak ain gurau jer...
    cermin mate lagi la tersgt penting...kalau tak de benda tu tak nnpk la pulakkan nnt...

    ReplyDelete
  25. kak zai:
    dah ade kan kak zai..mesti la nak toleh jugak kat cermin tu...

    ReplyDelete
  26. kak ayu jenis tak suka bercermin

    siap uruskan umai, mengemas rumah, ambil tudung sarung.. terus start motor..
    hahahahha.. sentiasa nak cepat...
    so.. tak jenis suka pandang cermin..
    hehehehhe

    ReplyDelete
  27. kalau cermin tahu brkata..."sudahlh...sudahlah tu...penat dh tgk muka yg sama jerrr"...he.he.he....

    ReplyDelete
  28. huhu..takmo tgk cermin..
    hari tu makan sambal kerang..terus gatal2 jadinya..pastu keluar jerawat..mencikkkk..

    ReplyDelete
  29. pntang jumpa cermin...mesti nak btulkan tudung..padahal tdung tu dah ok...heheheh..tuannya yg tak ok..

    ReplyDelete
  30. saya cuma tengok cermin masa bersiap..kira bukan jenis yang pantang nampak cermin lah..maybe sebab low self esteem kot..tak nampak cantik..huhu...:(

    ReplyDelete
  31. cukup bermakna betol entry kak ain ni...sy tak suke tengok cermin bila dapat tau kt muke tumbuh jerawat! aduh...tensen....

    ReplyDelete
  32. hahah ziema ada kawan, pantang nampak cermin, stop and betulkan tudung. pantang nampak benda2 yang boleh nampak muka (eg : sliding door) mesti punyalah dia betul2kan tudung kat situ. hahaha

    ReplyDelete
  33. mak cakap, kalau selalu tgk cermin nanti cermin tu akan menipu kita... huhuhu

    ReplyDelete
  34. cermin tu cantiklah..

    Kak ain, kalau tak tengok cermin.. nanti tak tahu ada tahi mata kat mata.

    ReplyDelete
  35. hai cermin ajaib siapakah yg paling bayak komen disini...sila la jwb....

    ReplyDelete
  36. eh eh tersama plak tajuknya heheh..
    mmng prmpuan n cermin t.leh dpisahkn klau bleh stiap saat nk ngadap hahaha

    ReplyDelete
  37. eh eh tersama plak tajuknya heheh..
    mmng prmpuan n cermin t.leh dpisahkn klau bleh stiap saat nk ngadap hahaha

    ReplyDelete
  38. hehehe..betul tu kakAin..klo takde alamat tak tau la nak cakap hehe..

    ReplyDelete
  39. betulll..saya sokong...cer check kt bag masing2 mesti ade at least 1 cermin...hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini