26 July 2011

geram...geram...

gerammm...gerammm...sesangat ni...
sibuk jer nak tau orang buat ape...
suka hati aku la kannn...sibuk jer...
kerja masing2 buat jer la...sibuk keje org
kenapaaaa.....












Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

36 comments:

  1. cuaca 4 hari nie akan panas berpanjangan...
    ain...

    jgn marah2 ya sayang!!

    ReplyDelete
  2. itu biasa...
    peduli sama itu orang =)

    ReplyDelete
  3. sabar yer kak ain, dh nk abes office hour ni ;-)

    ReplyDelete
  4. uikkss...ni betoi2 marah nie, jgn lupa mandi ngan air sejuk yer, kot2 la suhu tu turun nanti..hihihi

    ReplyDelete
  5. napa marah2 ni.. tarik nafasss... lepassss... hehee

    ReplyDelete
  6. sabar k.ain..sabar...

    p terapi minda....pi..hehe

    ReplyDelete
  7. spesis macam ni jgn layan yer ain...nnti tak pasal2 naik darah..

    p/s...sabar...sabar...sabar yer..

    ReplyDelete
  8. Ngape ni kak?? Sabar2 .... Jom minum jom

    ReplyDelete
  9. memang keje dia suka sibuk keje orang kot, kak ain...buat dhek je kak..jangan dilayan...

    ReplyDelete
  10. assalam ainnoraini..ni betul2 geram ni.apa ain nak buat untuk melepaskan geram tu..

    ReplyDelete
  11. sabar kak...sbr....jgn marah2 nanti kena jual....

    ReplyDelete
  12. kak ni apsal ni kak..saba kak pose nak nak dkat nih...

    ReplyDelete
  13. takpe kak,lepaskan geram kat sini,kami sedia membaca dan menerima secara maya..hehe..

    keep smiling kak..org mcm tu abaikan..ramai lg yg boleh buat akak hepi sperti kami,wahh gitu!

    ReplyDelete
  14. tq kengkawan semua...
    geram...geram sikit jer...tapi terasa la jugak sampai menusuk kalbu ni,chewahhh...

    nasib baik ade kengkawan kat maya ni...

    bile dh geram tu diam jer laa...itu adalah yg terbaikkannn...

    ReplyDelete
  15. hihih...bestnya ada blog ni boleh tulis macam2...tp jgn kantoi dgn bos jela...(kalau org bekerja mcm sy la)

    ReplyDelete
  16. ain orang penyibuk hal kita tu bersepah. dorang dah tak de keja, tu sebab tu cari keja jaga hal orang . sabau ye.

    ReplyDelete
  17. Errrrrrr..
    Abaikan saja mereka2 itu..
    Buat apa yang kita rasa betul..
    Janji tak menyusahkan orang :)

    ReplyDelete
  18. nape dlm dunia ni kene ade org2 gini..sebok jek tauu...sabar ye kak..abaikan derang ye..

    ReplyDelete
  19. sabo ye...mmg biasa la dalm dunia ni, ade penyibuk tak bergaji...toksah layan sgt..

    ReplyDelete
  20. hurmm..sabo bebyk..
    abaikan jer org mcm tuh kak..

    ReplyDelete
  21. Akak..
    Marah2 ni kenapa....???

    ReplyDelete
  22. Sabar, sabar, dah feel dia gitu.

    ReplyDelete
  23. Ain... kenapa nie? Mesti ada yg tak kena. Bawak bersabar ye...

    ReplyDelete
  24. sapa la yg kacau ain tu????

    ReplyDelete
  25. Agaknya siapalah yang jadi penyebuk tu.

    ReplyDelete
  26. biarkan jelah dia.. buat tak reti je... sabar. istigfar..

    ReplyDelete
  27. tak suka kan kak org bz body ni..

    ReplyDelete
  28. selamat menyambut bulan ramadan..

    moga disambut dengan gembira dan dpt lupakan pekara yang geram2 tuh..

    ReplyDelete
  29. awatnya kak,jgn marah2 nanti cepat tua..org tu jeles kak,org yg suka cemburu ni hati dia tk bersih....pandai je nasik tambah kan:p, senyum2 selalu...

    ReplyDelete
  30. Uikss geram sgt tu kat ofismate ke kat jiran sebelah umah ??

    ReplyDelete
  31. adoiii sapelahhh yg buzy boday tuu :))

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini