20 July 2011

makan lagi...

tengahari tadi  gi makan kat subang parade...
makan ini...yum..yum..yum..

dan ini jugakkk....

bile minum ni...sejuk jer tekak ni tau... 

 makan kat sini jer...

 ini untuk 3 org punye...sila la bayar ye...
cabut undi sape kene bayarrrr...oooo sommm...


Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

42 comments:

  1. Tak lama lagi dah masuk Ramadhan - cepat sungguh masa berlalu, kan? :)

    ReplyDelete
  2. kakcik:
    betul tu kakcik..dah nak berpuasa kite ni...umo pun makin meningkat...

    beberapa hari lagi dah tak boleh mkn siang lagi dah...

    ReplyDelete
  3. oooo...sgt la sodap....gruuup!! sambil telan ayaq lioq...

    ReplyDelete
  4. Emmmphh sedapnya ayam itu, sy tgh usaha kurgkan mkn ayam tp gagal, konon nk dietla tp tewasla kak

    ReplyDelete
  5. alooooo..nasib baik No br je lepas balik makan..klo tak naik keco dibuatnye...

    ReplyDelete
  6. kita pun suka juga pergi makan di kenny rogers subang parade itu.. entah2 kita pernah duduk makan sama tapi lain2 meja hehehehhee..

    ReplyDelete
  7. best! iols suker muffin kat KR ni!

    ReplyDelete
  8. kira sorang 20 lebihlah tu ya kak ainn...

    oklah kan..

    semua nampak sedap..:)

    ReplyDelete
  9. Ayam yg terkangkang tu mesti sedap ek...
    ai, terliur dah ni

    ReplyDelete
  10. alooor sedapnyaaa ..
    ieda x pernah layie makan kenny logers nie .. huhuh bilelahh nak merasa makan kan huhuh

    ReplyDelete
  11. afikah aziz:
    ala KR jer..mai sini kak ain belanja fiqa...

    fiqa dok mane ye..kalau dekat no hal punye laa...

    ReplyDelete
  12. ladyzull:
    jgn la cengituu...telan ayaq liuq jer..mehh sini...kite gi mkn sesama ye...

    ReplyDelete
  13. ajumohit:
    laa..same mcm kak ain jugak..
    nak diet konon2nye tapi bile jumpe semua belasah jer...nnpknye tak la kurus2 mcm nikann...

    ReplyDelete
  14. norhafiza:
    No makan ape tadi tu..tak tunjuk punn...nk gak tau..

    ReplyDelete
  15. smm:
    yatie pun selalu gi sane ye...same la dgn saye...ye la entah2 kite pernah duduk bersebelahan mejakann...

    ReplyDelete
  16. miloais:
    tadi kite ambik vanilla n banana..yum..yum..sedap tu..gebuzz jer..hihihi...

    ReplyDelete
  17. yus:
    sorang rm20..ok la jugakk..sekali sekala makan kat situ..

    ReplyDelete
  18. ikatankasih:
    yg tekangkang tu bukan kite punye..kite punye yg seketul besar...hihihi

    ReplyDelete
  19. alahai...dah lama tak mkn kat kenny rogers..terliur la pulak..huhu

    ReplyDelete
  20. ieda:
    sedap ieda...sedap tau..hihihi sajer jer suruh ieda gi KR tu...

    ReplyDelete
  21. nurkass:
    jom la..kite gi makan same2..nak tak..tapi kass belanja kak ain...

    boleh tak kas..

    ReplyDelete
  22. kak, perut duk lapar ni, tengok lak makanan & minuman tu mmg terbaik la terliur ni hehe

    ReplyDelete
  23. mkn ni sure kenyang sa,pai ke mlm

    ReplyDelete
  24. kalau ain nak tau..
    kak ayu mmg suka makan kat kenny rojer.

    ReplyDelete
  25. teringin!!!! kat sabah ni di kota kinabalu je ada kenny rogers.. kene drive 7 jam baru sampai...hadoi....

    ReplyDelete
  26. nasib baik baru lepas makan..kalau tak ain kena blanje saya...hi...

    ReplyDelete
  27. assalam ainnoraini..makan2 sebelum bulan ramadhan ye

    ReplyDelete
  28. qema:
    rase air tu yg buat terliur kott...

    ReplyDelete
  29. syariza:
    betul tu..dinner tadi kak ain makan sikit jer...mmg kenyang punn...

    ReplyDelete
  30. ayu:
    ooo ye ke..ayu pun suke mkn kat situ..bestkan ayu...muffin dia pun sedapkann...

    ReplyDelete
  31. nuwairani:
    jauhnye nani nak gi mkn KR tu..tak berbaloi..buat sendiri jer la..nanikan pandai masak...

    ReplyDelete
  32. cheqna:
    bile dah lapa semuanye sedap cheqna...

    ReplyDelete
  33. NzA:
    boleh jer ain belanja...no hal...jom la mai sini..

    ReplyDelete
  34. kak erna:
    mcm tu la kire2nye...nnt dah posa duk diam2...mlm jer boleh mkn...

    ReplyDelete
  35. silap time izan masuk sini..lapar plak tgk semua.izan suka KR tp bila tgk tax bagai2 tu mcm geram je hehe

    ReplyDelete
  36. Salam kak Ain..
    Akakkkk....saya cukup suka apa yg akak makan tu....sedapppnye...hari ni saya posa..bila tengok tu gambar tu...lagi terliur la....emmmm

    ReplyDelete
  37. kat kluang ni takde kenny rogers..

    teringin tau..lagi2 tgk gambar nih..huhu

    ReplyDelete
  38. Tempat feveret nora ni...dari ngandungkan adik soleh sampai lah 9 bulan umurnya..xdapat2 lagi ni..

    ReplyDelete
  39. Makan sedap2..
    Bestnya hidup :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini