11 September 2013

pantang nampak...

assalamualaikum...

tadi keluar makan tengahari diluar...bila selesai makan ternampak ini...hishhh nafsu..nafsu...nafsu makan jer semua ni...pantang jumpa dan tengok beli ajer...

pada hal perut sudah penuh diisi sepinggan mee goreng yang mengunung banyaknya tu tadi...tapi tak ada gambar la pulak ,nak tunjuk macam mana banyak mee goreng tu tadi tau...dah lapar punya pasal tak ada la sempat nak ambik gambarnya...ngappp jer la terus...alhamdulillah rezekikan lagi la ada orang belanja pulak tu...semoga bertambah murah la rezeki dia lagi...aminn...

bukan sorang-sorang  yee makanan sampingan tu tadi... makan secara berjemaah dengan geng-geng ofis ni...sekejap selesai makan ramai-ramai ni kann...

agak-agaknya la kann... kawan-kawan semua sama tak..kalau dah makan bila ternampak jer yang macam gambar diatas tu...agak-agaknya beli jugak kee...


Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

10 comments:

  1. beliiii.. hahaahha
    kalo dulu mesti nak mengunyah jer kejenye walaupon lepas makan. skrg tak boleh dah. kena tahan! huhuhu

    ReplyDelete
  2. selalu nya tak beli la. tahan je nafsu walaupun memberontak huhu

    ReplyDelete
  3. Bila makan berjemaah...mmg sentiasa seronok...Dan makanan yg di deep fried, mmg buat kita ketagih :)

    ReplyDelete
  4. Sedap kunyah2 petang2 ni kak hihi

    ReplyDelete
  5. kebelakangan ni asyik lapar je ain....nza pn pntang tgk nk je mengunyah...huhuhu....

    ReplyDelete
  6. Tak menahan tengok popia goreng tu...makan petang2 mmg best ni... Done folo here

    ReplyDelete
  7. Ada mssa mmg kita teringin nk makan kudap kudapan lps makan tengahari AN... masa time okje keje dulu lagilah....hehe

    ReplyDelete
  8. Keropok lekor tuh mengganggu gugat selera mkn sy

    ReplyDelete
  9. waw sedap sekali bikin perut keroncongan saja... saya lagi konsumsi Jelly Gamat Gold G Obat Kanker Lambung Tradisional apakan tidak apa apa makan makanan ini???

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini