25 September 2013

WW : telah tiba lagi...

assalamualaikum...

musim umat islam pergi haji telah tiba lagi...


dan hati ini menjadi bertambah-tambah rindu...
jika ada rezeki dgn izin Allah ingin menunaikan ibadah haji pula...
masanya dan bila hanya Allah sahaja yang tahu...







Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

28 comments:

  1. insyaAllah nanti ada rezeki kak ain. saya doakan =)

    ReplyDelete
  2. kalo dah pernah pergi sana mesti terasa rindu kan..
    insya'allah..zee pon berhajat nak gi sana..doakan murah rezeki kami yer kakain..

    ReplyDelete
  3. Rindu ini disebut matsabah Ain. Bukan rindu macam kita rindu anak/mak/ayah tapi special. Siapa pun akan ada rasa begitu sebaik lepas menunaikan tawaf wada'...

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah.. Amin~
    doakan untuk saya jugak yer kak Ain~

    ReplyDelete
  5. Bab-bab menjadi tetamu Allah ni Kak Ain hanya Dia jua yg tahu. Kadang duit dan cukup, mental dan fizikal dah sedia tapi rezeki utk pergi belum tiba lagi...tunggu dan tunggu...

    ReplyDelete
  6. moga dapat jejak kesana juga..In Sha Allah

    ReplyDelete
  7. harap kite ada kesempatan itu kak... InshaAllah..Amin...

    ReplyDelete
  8. MOga diperkenankanNya..aamiin..

    ReplyDelete
  9. Ya Allah..sungguh..aiza pon rindu nak jejak kaki ke sana lagi kak ain..Moga diperkenankan doa kak ain..& diberi ruang & peluang lagi untuk aiza sekeluarga ke sana..ameen...

    ReplyDelete
  10. Siapa yang tidak rindu...

    Kak Zai juga menunggu giliran untuk dipanggil membuat haji.

    ReplyDelete
  11. ya Allah, perkenankanla doa hamba Mu ini

    ReplyDelete
  12. sekurang2nye dah pernah jejak kaki kesana..

    ReplyDelete
  13. Semoga kita semua berpeluang menunaikan haji..insya allah!
    Saya ni..jejak sana pun blm pernah.

    ReplyDelete
  14. seronoknye ain...dah merase ke sane...ain buat umrah tahun bile nie...ya Allah moga ade plak rezeki lieya ke sane....

    ReplyDelete
  15. kerja haji ni kerja Allah..saya ni masih menunggu dan menunggu..apa2pun ain, jangan lupa hadir kursus haji walaupun kita tak pasti bila Allah jemput sebab setiap kali habis kursus (kat SP lah), kami akan mengaminkan doa dari penceramah yg mohon supaya kami semua dipanggil menunaikan haji

    ReplyDelete
  16. Insyaallah, amin......sama2 kita doakn.

    ReplyDelete
  17. Salam.. memang rindukan Kaabah.. dan rindu ain juga he he

    ReplyDelete
  18. ada rezeki sampai kita kesana. Doa pada Allah

    ReplyDelete
  19. muga sempat menatap kaabah sebelum tutup mata ini...

    ReplyDelete
  20. Insyallah Ain..semuga Allah sampaikan hajat kita semua untuk jadi tetamuNya...

    ReplyDelete
  21. Belum dpt bayangkan macamana rindunya AN...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini