30 July 2012

Ramadhan ke10 dan alhamdulillah untuk esok hari...


Assalammualaikum …

salam Ramadhan ke sepuluh buat sahabat-sahabatku...apa khabar semua…lama akakk tak buat n3… macam ni la sejak dua menjak ni…mood sekejap kelaut, sekejap ke bulan sekejap lagi diatas angin…

hari ini nak mulakan mood ceria la…sebab esok dengar kabornya kitarang semua akan dapat seperti orang gomen dapat tuu kann...memang semangat ni…ceria…gembira pun ada jugak ni…

alhamdulliah, dapat la jugak tapi berapa kiraan bulannya yang dapat, tak tahu lagi sebab tak diumumkan…itu pun dah kira bersyukur ada jugak buat tambah-tambah mana yang kurangkan…

ok la itu ajer untuk pagi ini…




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

32 comments:

  1. samalah...hari jer baru mood ok....seminggu ni mood kelaut hindi....

    ReplyDelete
  2. assalam kak..huuui..seronok sgt tu kak..kena lak dpt berbulan2(huhu)rezki nak raya tuh..

    ReplyDelete
  3. harussss ceria la kalau gitu... rezeki utk beraya, Alhmdlh...

    ReplyDelete
  4. amboi..bole mintak duit raya lebih ni...;)

    ReplyDelete
  5. eemmmm seronoknya.. i boleh bagi bonus to staffs setahun sekali je..

    ReplyDelete
  6. Wah... esok dah dapat? Alhamdulillah.

    Orang gomen dapat 9hb nanti (sama tarikh dengan besdei BS). :)

    ReplyDelete
  7. Sy pun mood ke laut g ni. Tp hidup perlu diteruskan.

    Heee~

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah
    rezeki namanya ni =)
    selamat berposer..
    cheqna bukan saje ke laut mood ni..ntah kemana2 dah =)

    ReplyDelete
  9. ayu baru update blog setelah menyepi..

    hehehe..
    tumpang gembira bab2 bonus tu...
    tahniah

    ReplyDelete
  10. sonok nya dpt bonos. kita tgu raya cina baru dpt. sob sob sob

    ReplyDelete
  11. Suka dapat juga bonus ain ye. Macam kakak memang bonus keluar hujung tahun so tak ada harapan nak lebih-lebih masa raya..

    ReplyDelete
  12. rezeki, rezeki...
    boleh tambah apa yang kurang nih......

    ReplyDelete
  13. bestnye~ jelezzzz... saya tak de pon~

    ReplyDelete
  14. Amboii seronok la ye?....hemmm jgn habiskan semua pulak...ingt utk menabung ya
    ;-)

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah rezeki org berkerja ain

    org tak kerja ni ...telan air liuq jek...hihi

    ReplyDelete
  16. Seronoknya dapat bonus,sekurang2nya boleh menokok tambah yang diperlukan.

    ReplyDelete
  17. salam..

    Alhamdulillah.. nnti gi soPPing rayeee :D

    ReplyDelete
  18. salam kak,alhamdulillah, dapat juga merasa daripada tak dapat langsung..

    ReplyDelete
  19. assalam & slm ramadhan buat ain & family..tahniah dpt duit raya.. he2x..
    maaf baru arini lawat ain..mama down lagi aritu..hu2x..

    ReplyDelete
  20. ko memang kann.. bila nak dapat duit raya jam2 tu mood ceria ek..*mode jeles*.. kekekek..

    ReplyDelete
  21. Wahhh syoknya kak ain...
    Saya dah buat entry pasal hadiah dari akak tu hehehe...

    ReplyDelete
  22. salam ramadhan akak.. rezeki di bulan puasa kan dpt bonus lg.. :)

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. Alhamdulillah rezekitu kak....tumpang happy.klik nuff akak.

    ReplyDelete
  25. oo patutlah ada mood ye ekekek
    tahniahhh ;) rejeki kan

    ReplyDelete
  26. Alhamdulillah rezeki ya Ain.. org yg bekerja masa dapat habuan bonuslah yg paling seronok tambah2 nak dekat raya.. mesti Ain tengah sibuk bershopping ni kan?

    ReplyDelete
  27. cr pun mood ke laut...lagi2 tgh sibuk cat umah hihihi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini