15 July 2012

ada disini...

assalammualaikum...

selamat berhujung minggu semua...

ini semasa perjalanan balik kampung pagi semalam...balik kampung en.somiku..
sudah sampai...rasa tenang dan nyaman jer...musim memotong padi baru jer sudah...taliair tu pun dah berkurang airnya...kalau tidak penuh airnya tuu..


waktu petang jalan2 cari la apa yang patutkannn..4ketul seringgit..

nnpk raja buah ni..nak jugekkk tuu...tengok la tuu hanim pun nk memilihnya mcm la reti...

ok la tu ajer ..untuk pagi nii...nanti kita sambung lagi yee...balik kampung en somi balik jumpe MILsebekum menyambut ramadhan minggu depan...
Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

20 comments:

  1. Best! Best! Best!

    Kita cemburu okeh. Rindu nak turun bendang camtuh!

    ReplyDelete
  2. Azieazah:
    Mmg rasa aman damai jer bila balik kg nii kakazie...
    Cuaca panas kt sini..ada hujan pun sekejap2 jer...mcm hujan panas gitu..

    ReplyDelete
  3. ehhh...kita pun cemburu jugak! dah la kita takde kampung..huhu

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum wbth...

    Salam perkenalan dari
    TiranaAduka...
    Selaku blogger baru ...memohon maaf atas kehadiran di blog ini.....tanpa diundang...maaf dari Tirana..

    From TiranaAduka.....: Sakit Itu penghapus Dosa..

    Jemput singgah blog saya.....jika ada kelapangan dari anda.....

    Wasalam..
    Ikhlas,
    TiranaAduka...

    ReplyDelete
  5. bestkan kat kg.. saya pun baru balik kg semalam :)

    ReplyDelete
  6. seronoknya.. Eh kat mana ni kk? Mcm nmpk gunung jerai je nih... Hehe

    ReplyDelete
  7. Yuhuu..kat mana kampung ni? sama cam kampung Sal ada sawah padi. Tapi kampung sal baru nak start musim menuai.

    ReplyDelete
  8. bestnyaaaaa.......lebih lg nmpk raja buah tu, sedihnya sini takde..

    ReplyDelete
  9. waaaa...umah kat sawah padi erk..
    best nyer..
    tu dia nak dekat pose makin banyak buah doyan masak..

    ReplyDelete
  10. salam..
    best suasana camni
    durian tu xleh tgk huhuu
    tahan xmo mkn :)

    ReplyDelete
  11. wahhh...bestnya Ain dapat pulang ke kg....

    ReplyDelete
  12. wahh bestnyaaa
    balik kg memang menarik
    rasa melambai2 aje kan ..

    dpt makan deyan layie ..
    tgh musim nie ;)

    ReplyDelete
  13. ke utara ke ni kak..durian tu mmg terbaik laaa:)

    ReplyDelete
  14. Salam Ain..
    Balik kampung ye..mesti seronokkan MIL Ain dpt.jumpa anak cucu sebelum puasa minggu depan...sampai bila kat Kg?..tak nak jalan-jalan kat SP ke?

    ReplyDelete
  15. wahhh....balik kg...bestnya...tambah2 bila leh mkn dorian tu kan...perghhh...

    ReplyDelete
  16. assalam ain bestnya balik kg..MIL & FIL mama dah lama meninggal.. :(

    ReplyDelete
  17. Bestnya suasana kampung...lagi2 ada tali air mesti seronok..

    ReplyDelete
  18. bestnyer chalet atas air

    best lg dpt mkn ketam!!!
    faveretttt

    makneng follow ain
    jom follow makneng

    ReplyDelete
  19. bestnyer chalet atas air

    best lg dpt mkn ketam!!!
    faveretttt

    makneng follow ain
    jom follow makneng

    ReplyDelete
  20. bestnyer chalet atas air

    best lg dpt mkn ketam!!!
    faveretttt

    makneng follow ain
    jom follow makneng

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini