13 July 2012

Bercotiii...

Assalammuailum...

Hari ini bercuti...horeyyy...horeyy...seronokkan kalau bercuti ni...macam-macam benda boleh buat...tapi cuti untuk kali ini dah ada senarainya...


- nak pergi sekolah kakaknya anissa ada perjumpaan ibubapa,ala nak sign report card kann...nak tahu dan dengar apa yang cikgu nak komen pasal dia nii...anak-anak yang lain dah selesai jumpa cikgu masing- masing minggu lepas...



- lepas jer selesai hal kakaknya tuu...nak pergi sekolah hanim n yasmen ada sukan tahunan kat sekolahnya tuu...ada 2 acara hanim masuk,kebetulan cuti ni nak la tengok acara yang dia ambik tuu...beriye2 sangat hanim suruh datang tengok...

-ada lagi dan banyak lagi agenda yang tersembunyi nii...pergi sana pergi sini...banyak urusan yang nak kene uruskan...kadang-kadang rasa macam tak cukup jer cuti satu hari ni...

-lepas solat jumaat mungkin nak keluar bersukaria..chewahh bersukaria, apa lagi melayan kehendak rakyat jelata sebelum menyambut puasa minggu depan...macam-macam permintaan diarang ni...tapi banyak yang kene tapis...tak semua yang dimintak boleh dapat terus...

ok la itu cerita untuk pagi nii...kalau ada gambar sekeping dua nanti kita tepekkan kat sini yee...semoga kawan- kawan semua ceria dihari jumaat yang mulia ini...




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

36 comments:

  1. SELAMAT BERCOTI YA KAK AIN....=P

    ReplyDelete
  2. slmt bercuti dan smoga urusan yg dirancang berjalan lancar ye

    ReplyDelete
  3. Pinky:
    Terima kasih my dear pinky...
    Cuti pun byk benda nk kene buat...

    ReplyDelete
  4. Irfa:
    Harap2 semuanya ok...tq irfa..

    ReplyDelete
  5. Ain...dah tak mcm cuti je tu. Bnyk tugasan nak selesai.....mudah2an seronok rakyat jelata:-)

    ReplyDelete
  6. xpe x pe x pe..sy beri chance akk cuti hehehe

    ReplyDelete
  7. Huhhhh.... Pack sungguh cuti ni... Hehhe

    ReplyDelete
  8. banyak betol....
    agenda yang tersembunyi tu..

    ReplyDelete
  9. Anak-anak dah besar nie ain kita kena bagi dia pilih sendiri kalau kita pilih belum tentu ikut selera mereka. Jadi kena baa semuanyalah..

    Oh.. baru nak sukan ye. Memang kena buat semua sekolah sebelum puasa.

    ReplyDelete
  10. Slmt bercuti k.ain...hehe

    Sy da ambik report card anak mgu lps, sukan pun minggu lps da selesai, lega..

    pssttt...k.ain sy da berjaya bt hiasan dinding yg cam k.ain bt tutorial tu, menjadi...sukeee...nti sy bt n3 ok...hehe

    ReplyDelete
  11. padat jadual uols...
    mana tak sempat buat hari ni - esok kan ada????

    ReplyDelete
  12. betul la sabtu depan kita nk posa dah kan...selamat bercuti

    ReplyDelete
  13. selamat bercuti dik ..
    yelah dah x lama nak pose nie ;)

    ReplyDelete
  14. Walaupun bercuti tapi jadual padat jugak ;)

    ReplyDelete
  15. cuti memang best....selamat bercuti

    ReplyDelete
  16. Salam Ain
    tak pe.sesekali bercuti
    bersama keluarga
    dan menyelesaikan urusan keluarga
    itulah saat yang paling bahagia kan

    ReplyDelete
  17. bila cuti ni banyak pulak benda nak buat kan ? huhu

    ReplyDelete
  18. Selamat bercuti!

    Cuti sy ngam2 tgl utk raya je. Sedihnya!

    ReplyDelete
  19. cuti yang penuh dengan agenda ye kak! hehehehe

    ReplyDelete
  20. seronoknya..free kepala..minda pun rasa ringan sikit..ceria2 selalu ye..

    ReplyDelete
  21. sukaria sambut puasa..heeee...tu belum sambut raya lagi..

    ReplyDelete
  22. Selamat Bercuti Ain...
    Minggu depan kita dah nak puasa, mesti anak-anak nak Ain ketempat special ni...selamat bersukaria ye...:)
    p/s.. Kuatnya Hanim lari....he..he..

    ReplyDelete
  23. sedey tahun ni x dpt teman anak2 ke sukan dorang sb Mamanya tak sihat lagik..heheh

    ReplyDelete
  24. Kali ini hubby kak Zai yang pergi,terkejut bila cikgu cakap adik pendiam haha...

    ReplyDelete
  25. Seronoknya bercuti kan? Macam2 boleh buat...

    ReplyDelete
  26. Selamat bercoti la kak ain. Saya ni hari sabtu pun kerja sebab nak ganti cuti raya

    ReplyDelete
  27. walaupun brcuti ttp programnya menimbun..
    Tahniah hanim, dpt 2 medal tu...farouk langsung xmasuk apa2 acara......alahai.

    ReplyDelete
  28. eh,..dh besar anak dara dia yer...

    ReplyDelete
  29. Selamat Bercuti...Dah besar anak dara ya..

    ReplyDelete
  30. ehem mama dah selesai ..tak perlu jumpa guru2 sekolah lagi..hikk2x..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini