11 January 2012

dah dapat...

assalamualaikum semua...
jom tengok dah dapat apa yang diidam-idamkan yang hendak dimakan semalam ...

 sila beratur ye...pilih yang mana berkenan dihati...

tadaaa...alhamdulillah...dah dapat...ini pun ada orang belanja sebenarnya...
terima kasih semoga dimurahkan dan bertambah-tambah rezekinya lagi..aminnn...

nasib baik ambik yang kecik jer..kalau ambik yang panjang sikit tu mahu tak perabis rasenya...

ok la itu aje untuk hari ini...saja jer nak nak tepek gambar kat sini...macam la kengkawan tak pernah try makan kat subway ni kann...
Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

35 comments:

  1. qema tak pernah try lagi...tekak selera ngan seafood je sekarang ni

    ReplyDelete
  2. Dah rasa memang sedap apa lagi kalau dapat makan free...

    ReplyDelete
  3. Jangankan makan, masuk ke Subway pun kakcik tak pernah lagi. :)

    ReplyDelete
  4. tumpang tengok je lah ain..melelh liur

    ReplyDelete
  5. ain, sedap tu... hehehe pernah beberapa kali makan disitu.. tak boleh selalu selalu sbb harganya mahal giler...

    ReplyDelete
  6. nanti nak cuba lah.. teruja tgk gambar tu :p

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum Ain

    kat mana yer subway tu...
    nak cuba juga

    ReplyDelete
  8. tak pernah pun pergi ke subway ni...alahaiii...

    ReplyDelete
  9. akak...
    percaya tak???sy tak pernah makan kat subway...hehehhe....

    ReplyDelete
  10. alamak..teringin pulak

    tapi jauhlah ain :)

    ReplyDelete
  11. Dah lama tak mkn Subway. Hiks! Sy klu nak beli Subway, pk 10 kali sbb makan sebiji, sgt tak kenyang (bg perut sy)...hahahahahah!

    Ye, sy kuat mkn!

    ReplyDelete
  12. cheqna tak pernah try makan..
    huhuhu

    ReplyDelete
  13. saya tak pernah makan kat subway ni...hehehe..ktinggalan jugaklah...

    ReplyDelete
  14. Salam ain....kakak sekeluarga mmg suka sandwich subway ni....mngenyangkan dan healthy plk tu...sedaplaa tringin la plk nk g cari la jap lg.... :)

    ReplyDelete
  15. iols kalo makan kat subway - sokmo kena kongsi sandwich nya... walopon ambik yg kecik tu....
    sedap kan????

    ReplyDelete
  16. sedihnya....memang x pernah lagi pun...uwaaa....

    ReplyDelete
  17. Pernah pun sekali jerrrrr... :)

    ReplyDelete
  18. tiba2 saya jadi lapar lepas tgk gambar2 ni. Sedapnyaaa.

    ReplyDelete
  19. ain, saya tak pernah makan.. bukan kata masuk subway, kat mana subway pun tatau.. hikhik.. (tiru gaya kakcik)...

    ReplyDelete
  20. assalamualaikum..terima kasih tinggalkan komen sepatah dua kata...tuan tanah ni kadang2 sempat nak balasnya kadang2 masa tu memanjang tak mencukupi lagi la bila dah sampai kat rumah tu macam2 tugas yg ada...

    tapi yg pasti saya tetap jugak nak pegi melawat kat rumah kengkawan semua...terima kasih kadang2 bila bace komen ini semua boleh buat kite tersenyum2 terima kasih lagi sekali yee...

    ReplyDelete
  21. izan xpenah mkn kat subway ni..kot ada org sudi belanja,nak jugak hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini