24 January 2012

"bersarapan bersama blogger"

assalamualaikum...
baru sempat nak bersantai-santai bukak computer ni dan nak buat citer pasal "bersarapan bersama blogger" di rumah Ayu kat Shah Alam...memang dah dekat sangat kalau tak pergi memang tak patut lagi pun kebetulan hari tersebut tak ada pergi mana2 kan ada kat sini jer... lepas rumah ayu  pergi satu tempat ada jemputan kenduri dan lepas kenduri balik rumah sekejap petang tu pergi IOI Mall Puchong la pulak sebabnya kakak en somi sekeluarga ajak main bowling la pulak kite orang pun pergi la jugak bile dah ramai2 mcm tu mmg seronok terutama rakyat jelata masing2 nak tunjuk bakatkan baling bola tuu tapi byk yg kelongkang jer...

penuh betul aktiviti hari tu ...ok la jom kite tengok gambar ni semasa dirumah ayu...

suka tengok kek ni...bila  dimakan lagi sedap...sori ye kak azie saya cilok akak punya gambar yee...sebab saya punya gambar masa ambik kek tu dah kene potong laa...tak cun nak tepekkan kat sini...

 ini la antara yang hadir pada hari tu...alhamdulillah dapat kenal dan bertambah lagi kenalan...mari saya kenalkan dari kiri : Dato LF- luahfikiran, aku budak klang, @cu SaYaNg,sebelah acu tu kawan aku budak klang...dan saya,PB,sebelah tu mak ayu...
ok yang duduk pulak ye dari kiri: Pn. Liza Mahmood -Ya Allah....nak tau kak liza ni jiran sebelah taman rumah saya jer...tapi jumpanya kat sini anak2 kami pun sekolah yg sama, sebelah tu,,kak Ros, Kakcik  dan yang hujung sekali tu wife Dato LF.


 
walau pun tak ramai mcm dulu-dulu tapi masa sesi bergambar cuba tengok...
Dato LF jer yg bersedia yang lain-lain tu entah apa lagi nak disembangkan tapi tetap meriahkannn...



biasa la...kalau dah kumpul ramai-ramai tu macam-macam cerita dan gaya yang ada...makanan pun macam2 ada...mmg kenyang la sambil makan sambil sembang..

 ini pulak sesi suai kenal... betul ke kak azie..

sebelum balik kite posing dulu ya...ini  jer yang ada yang lain-lain tu dah balik tinggal kite orang masih lagi sembang-sembang...mintak maaf la ye, gambar makanan tak sempat nak ambik...bila nak ambik dah separuh habis makanan tu semua nak buat mcm mana..ini jer yang ada...tepek gambar orang jer la ye...

terima kasih diucapkan pada ayu yang sudi menjadi tuan rumah untuk kami semua "bersarapan bersama blogger" Insya Allah kalau ada rezeki kite bertemu lagi...hai lepas ni siapa la pulak nak jadi tuan rumah yee...
Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

38 comments:

  1. Bila agaknya di rumah Ain pulak? :)

    ReplyDelete
  2. Bestnya, smg ukhwah terjalin selamanya

    ReplyDelete
  3. Ain... Anda sgt comel Dan manis... :)

    ReplyDelete
  4. nk komen tp nk gelak dlu....ahahahhahah... sesama, kak. dato LF request umah k ain plaks kots....ahahahahha

    ReplyDelete
  5. salam, Dato LF selalu ada sebagai wakil bloger lelaki...semoga ukhuwah sentiasa terjalin.

    ReplyDelete
  6. Bestnya dapat berkumpul macam ni.

    Meriah yer ain hari cuti dipenuhi aktiviti. Akak pulak dah seminggu terperuk dirumah abang tak sihat.

    Semoga ukhwah yg sedia terjalin bertambah erat.

    ReplyDelete
  7. salam.
    Alhamdulillah.. dapat buat perjumpaan lagi. Tak ramai mungkin sebab cuti panjang. ramai yang balik kampung..
    nanti buat lagi ye..

    ReplyDelete
  8. tadi tengok kat rumah kakchikseroja, ni rumah Ain pulak. bestnya....rasa mcm nak jd tuan rumah je, santai2 di blog surirumah...amacam? hehe....kena terbang keSabah la..

    ReplyDelete
  9. Salam,
    Dah tau rumah Ain kat mana ! No phone abangnya pun dah tahu ! Isteri LF pun ada sebut nak pergi ke Puncak Perdana

    ReplyDelete
  10. wah2 seronokk nye ..
    hurmm x leh jadi nie
    blogger kuantan pun nak buat gak lahh ekekek jelesss nie ;))

    ReplyDelete
  11. best, meriah, seronok.

    terjalin ukhwah yg pada awalnya di alam maya. sekarang dah burjumpa dan berkenal di alam nyata.

    tumpang happy.

    p/s: ain manis dan cantik orgnya...

    ReplyDelete
  12. assalam ain..bestnya kalau mama dpt join aktiviti begini..bilalah agaknya mama dpt join?..hu2x..

    ReplyDelete
  13. hahhahhaa,
    serononya dapat kumpul sesama blogger camnih..
    hehhe
    macam tak pecaya plak..

    :)

    ReplyDelete
  14. asalam ... syok nyerr santai santai cam gini ...tq.

    ReplyDelete
  15. Tunggu habis edah lain plak, baru gather lagi. Tapi ada yang tak sabar tuh! hehehehe

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum Ain

    seronok nyerrrrr

    Insyaallah lain kali saya join

    ReplyDelete
  17. meriah sungguh . .untung lah!!!
    comel kek tuhh!!

    ReplyDelete
  18. best ek jumpe blogger2 lain..xberkesempatan lagi..pasnie umah kak ain pulak..heheh

    ReplyDelete
  19. best bila dapat kumpul ramai2..makan2 lagi...

    ReplyDelete
  20. Kalau dekat-dekat memang boleh buat selalu ain... kakak tumpang seronok ajelah...

    ReplyDelete
  21. meriah giler
    nak jmpa gak ngan akakkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  22. meriah sangat yer.. rugi tak dpt turut serta..

    ReplyDelete
  23. ain...
    seronok dgn perjumpaan ni..
    moga silaturrahim dan ukhuwah bertambah erat.

    ReplyDelete
  24. ain,
    suka nengok gambo dok sila ramai2.. siap ada sesi suai kenal tu, hihihi.. seronok nengok.. huhu, aku tak dapat join.. lepas ni SA gak ke? :)

    ReplyDelete
  25. Assalam Ain, seronok bila tgk berkumpul ramai2 mcm ni

    ReplyDelete
  26. teringin nk buat cm ni tp umah sy kecik jer...10 org msk da sempit

    ReplyDelete
  27. Wahai Ain, jiran ku di kejiranan Puncak Perdana & Bdr. NusaRhu!

    Punyalah dekat kita, di Sri muda kita bertemu rhopenye! Patut jumpa kat simpang food court Uitm tu kan?

    Nanti kalu ain atau K.Liza jemput bloggers dtg rmh kan, acara wajib deme hari tu kena pegi ke kedu-dua rumah kita! Meh kita Ooo..som sape dulu :-)

    ReplyDelete
  28. kita ke rumah kak ain pula lepas nie boleh?? hehehee

    ReplyDelete
  29. ain yg comel.. seronok awak ya dpt jumpa kengkawan di alam maya beralih ke alam nyata pula hehehehe..

    ReplyDelete
  30. seronoknya boleh gether2 gini. Teringin jgk nak buat gathering kat melaka, tapi takut takde sambutan

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini