09 May 2011

kenapa ni...

mengantuknye... 
sangat-sangat dan yang amat sangat...tesangat la mengantuknye ni...mau aku tidoo kat depan pc ni...
weiiii...kalau dapat landing ni...alangkah bahagianyeee...apasal la jadi macam ni...tak boleh nak angkat kelopak mata ku ini....

takkan la...makan roti canai dgn milo sampai jadi mcm ni... 




jangan la sampai jadi macam ni...malu weiii.... 






Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

42 comments:

  1. haaa k ainnn..
    buat apa malam tadi stay up ek? :p

    ReplyDelete
  2. ekkekek buat pe mlm tadi nie ?? :))

    ReplyDelete
  3. Kalau dah mengantuk sangat, kena juga lelapkan mata seketika. :)

    ReplyDelete
  4. Ain.... baiklah lelapkan sekejap walau dalam 5 minit jadilah. bacalah buku yg ain suka mesti cerah balik....

    ReplyDelete
  5. gi minum nescafe 5 mug

    hehe....

    ReplyDelete
  6. Sz:
    alamak suzi dah tau ke..kak ain buat ape, huhuhu...

    ape lagi berzikir la...

    ReplyDelete
  7. ieda:
    rahsiaaa...hehehe

    tak de buat ape2 pun ieda..tido awal,mmg mate ni sajer jer...

    ReplyDelete
  8. kakcik:
    mmg harus ku lelapkan mate ku ini kakcik...dah selamat pun...segar bugar dah...
    kalau tak tengok org pun dah makin kecikkk jer...

    ReplyDelete
  9. kakZakie:
    betul tu kakZakie...dah segar bugar dah mata ain ni...dapat la melelapkan mate mase rehat tadi..

    nak bace buku...tulisannye pun dah mcm semut berjln jer saye tengok...

    ReplyDelete
  10. ati:
    biar betul ati 5 mug nescafe...
    silap2 tido terus tak bangun2 dahhh...hehehe...

    ReplyDelete
  11. Akak itu okay la...kalo cm saya dh dok bawah meje..zzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  12. fitri:
    hahaha...hampir jugak nak masuk bawah meja tadi...

    ReplyDelete
  13. gi basuh muka lah beb...
    nak lagi bagus - mandi terus
    hik hik hik

    ReplyDelete
  14. mengantuk sangat dah tu hehe

    ReplyDelete
  15. hehe..buat apa malam tadi kak ainn..

    kalau mengantuk sorongkanlah bantal..:)

    ReplyDelete
  16. klo ikut kan kena gak lelapkan mata tu..bg dia rehat..sekejap pu jd lah..time ngantuk ni pk pe pun xjalan hehe..

    ReplyDelete
  17. Berjaga malam buat Qiamullail ke?

    ReplyDelete
  18. ha...ha...ha...ha...tak tau nk bgtau kat bos...kt hampa tido....

    ReplyDelete
  19. cheqna kalu ngatuk soheh akan merayau kemana2 dalam opis ni sambil menyanyi...hahahahaha

    ReplyDelete
  20. roti canai tu majerin + susu tambah plak ngan milo, milo kan pakai susu jugak, tu yg buat lemau semacam kot ek?

    ReplyDelete
  21. miloais:
    segala benda dah dibasuh tapi...gantukkk jugakk...

    tapi sekarang tak lagi dah segarrr...

    ReplyDelete
  22. Assalamualaikum ainnoraini...
    Saya jugak mngntuk sangat di tempat krja hari ni...tak sedar mata trlelap..siap kena perli ngn kawan2..

    ReplyDelete
  23. qema:
    mmg qema..tak terangat dah mata ni tadi..

    ReplyDelete
  24. yus:
    mmmm...rahsia tak leh citer..huhuhu...

    tak de ape2 pun yus...kalau dia dah mengantuk tak kira mase...kalau dpt bantal mmg bahagia sungguh...

    ReplyDelete
  25. norhafiza:
    dah pun lelap tadi No...
    hanyut la sekejap...

    ReplyDelete
  26. zaitun:
    alahai kak zai...malu la..tak punnn..bulan mengambang..hehehe

    ReplyDelete
  27. ladyzull:
    pssttt...boss tak dak..dia gi meeting...

    aman..amann damai..

    ReplyDelete
  28. yatie:
    minum kopi...pasti segarrr..

    ReplyDelete
  29. bangun!!!! bangun.... wei... jgn buat malu... air liur dah meleleh dah tu... hehehehe.... salam perkenalan ...

    ReplyDelete
  30. kak aini saya pulak yang rasanya... ngantokkkk sangat.. tak sabaq nak balik 5.30...

    ReplyDelete
  31. ya allah kak ain..
    kalau dah makan roti canai ngan milo mmg confirm layunye..hehe..

    ReplyDelete
  32. kalau dah mengantuk, memang tak leh wat pe2..

    ReplyDelete
  33. mungkin elok jika dpt tido jab..
    moga2 lepas tu segar bogar..
    dan dpt menjalankan urusan dgn lancar dan licin

    ReplyDelete
  34. kalu dh ngantuk mmg rasa nk je lepak kt mana2kan...

    ReplyDelete
  35. ain--
    kalau berlaku pada ayu.. ayu mmg akan tidur sekejap..

    ReplyDelete
  36. kak ain...
    adoyaiiii...
    ni hukumnya tido jek...hehehe

    ReplyDelete
  37. orang ngantuk ni sorong bantal je...

    ReplyDelete
  38. tido jer lah sekejap kak.. jgn ditahan mata yg mengantuk. nanti terus terhantuk kepala kat keyboard tuh... :)

    ReplyDelete
  39. kalau tahan ngantuk pun boleh pening kepala nanti.. buat exercise la.. he..he

    ReplyDelete
  40. laling, ai ada tag yu. sergah blog ai tau

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini