03 October 2013

baru 4 jer...

assalamualaikum...

bersiaran lagi...walaupun agak lewat sikitkan...

semalam cerita pasal nak buat baju baru untuk sofa kat rumah tu...yang mana baju sofa tu dari warna putih dah jadi warna kelabu asap...memang wajib kena tukar baru...nak tahu pening jugak nak pilih baju baru sofaku itu...ingat macam senang main tunjuk-tunjuk jer... sampai sana...ambikkk semua nampak cantik la pulak...ok la kita lupakan pasal baju baru untuk sofaku itu yee...tunggu la siap nanti boleh la kita tunjukkan...chewahhh macam la lawa sangat...

hari ini pening lagi...sebabnya nak pilih baju baru untuk hp kesayangnku ini...bukan la banyak sangat pilihan pun...cuba tengok gambar kat bawah ni...

cuma empat warna jer...itu pun ambik masa agak lama jugak yang mana berkenan dihati...perempuan...perempuan...memang macam ni ker, semua perempuan nak buat pilihan...nak ambik kaler yang itu...tapi kaler yang ini cantik la pulak...yang itu lagi cantikkk....

peningkan...pening sebab cari penyakit sendiri...pada hal ambik jer la yang mana berkenan dihati...itu hakakkk ler, susah sangat nak buat pilihan, calon mana yang sesuai...baru 4 jer pilihan,kalau sepuluh pilihan mahu pitammmm...




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

18 comments:

  1. Apa yang payah sangat tu kak Ain? Sambar je la sume kaler yang ada.. tak yah pecah-pecah kepala.. hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh PM kakain sambar semua..tapi fulussssnyeee enggak ada...
      ada cukup2 untuk beli satu jer...

      Delete
  2. kalau sy pilih hitam. sebab kotor tak nampak heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. perempuankan... susah sangat nk buat pilihan...

      Delete
  3. semua cantik....pening nak pilih

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru empat kan nur...
      kalau banyak lagi susah nak pilih...saje carik penyakit..pada ambik jer yg mana2 pun...
      sama jer...kakain la tu suka carik masaalah...

      Delete
  4. Habis tu dah pilih ke belum? Kalau payah sangat ain minta aje anak dara pilihkan. Kakak selalu macam tu tak tahu nak pilih, bagi anak pilih..

    ReplyDelete
  5. lieya pun mcm ain gak....gile tgk baju hp....pantang tgk cantik siap laa menjajau nak beli hahahaahah...

    ReplyDelete
  6. suka pilih warna yg selamat/natural hehehe in this case .. hitam kot :-)

    ReplyDelete
  7. Acik kalau memilih ni memang senang sangat ain..kejap je siap he he

    ReplyDelete
  8. Sama la. Ssh nak buat decision kalau nak pilih sesuatu.

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum,

    kalau dah namanya wanita...gitu le..
    mesti nak yang terbaik...hehe

    so ...pilih yg mana tu :)

    ReplyDelete
  10. kalau kite, kite pilih merah

    sbb skrg warna merah tgh in hihi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini