17 October 2013

dari kelabu asap terus jadi merah...

assalamualaikum...

masih bercuti lagi...bestnya bersantai-santai kat rumah ni tau...tapi sekejap lagi nak jadi mak supir ambik rakyat jelata sekolah hari ni...ni kes dera bila cuti jer mesti kene ambik diarang...

ok la nak cerita sambungan pasal baju baru sofa ku itu kannn...dah siap...nak tengok ke???..kalau tak nak tengok pun hakak memang nak letak jugak kat sini...

tadaaa...ini la dia nya..sudah ada baju baruuu...merah lagi tuuu...sebab tak mahu nampak kotor bila rakyat jelata ku duduk nanti kannn...tapikan bila diangkat tempat duduk tu...masya Allah boleh bikin makk vengsannn...segala mak nenek tok wan ada bawah tempat duduk tu...sabar jer ler...duit, pencil,plastik gula-gula pun kadang-kadang ada jugak...bila dah hanginnn satu badan semuanya jadi rajin mengemas...ambikk sampai berkilat semua disentalnya...garangkannn omak nye nii...

ini baju sofa yang lama..dah bertukar kaler...warna putih dah jadi warna kelabu asap..seperti yang pernah cerita buat N3 hari tu kannn...dari warna putih terus tukar warna merah...baru la ceria sikit kannn...





Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

36 comments:

  1. Replies
    1. dalam gambar je nnpk cantik tu lya..tak le cantik mana pun rumah tu..

      Delete
  2. Replies
    1. baru la berseri2 bila dh tukar bajunya tu kan...

      Delete
  3. Warna terang tu membangkitkan suasana sudut tulah Kak Ain...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu yg pilih kaler merah aina, biar ceria sikit nnpk rmh ku ituu...

      Delete
  4. Bila salin baju kelihatan macam sofa barulah Ain. Cantik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesakali salin baju terus nmpk ceria dan angun huhuhu..kalau tak nnpk kusam jer...

      Delete
  5. cantek lah kak Ain.. nampak makin ceria!!
    segarkan mood betol sofa tuh. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk jimatkann..buat jer sarung baru..nk beli sofa baru mahal la plk..

      Delete
  6. besarnyer rumah akak..
    hihi..biasalah tu..sama la cam sofa kat rumah..bila diangkatnyer kusyen..masyallah,, segala mcm ade tersembunyi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dlm gambar je nnpk besar tu...sebenar comey je rmh akak tu..
      sama ye bila angkat je kusyen mcm2 ada...

      Delete
  7. wallaaaa da siap... lawaaa lawa....

    ReplyDelete
  8. merah lagi cantik kakain..nampak lagi meriah..
    bawah kusyen sofa zee pon cam gitu..segala benda ada..siap ada lipas kering lagi..lama benor gamaknya tersepit selah tu...hiihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. merah baru nnpk ceriakan zee...
      mak oii ada lipas kering lg...sib baik x vengsannn bila angkat kusyen tu kann...

      Delete
  9. Cantik baju baru tu..ceria dan berseri2.,,,

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum,

    cantiklah ain, tukang jahit cuma ambil ukuran je kan
    tak payah angkut sofa ye ( nanti pm kita add n tel kedai ti ain..TQ)

    biasalah ...garang tu ..x garang tanda tak mengajar...
    tanda tak sayang pula kan...kan...hehe

    ReplyDelete
  11. senang hati bila dah tukar warna. anak2 ain perempuan, takle cam 2 Abdul saya..kadang2 sofa pun tak duduk tempatnya. dibawa turun ke lantai...

    p/s cantik rumah ain

    ReplyDelete
  12. besornyer umah mak tuuu.,ehHHHee

    ReplyDelete
  13. wah cantiknyer..maaf lambat terjah semula, kebusyan & kesihatan adik x mengizinkan lately !

    ReplyDelete
  14. cantik umah kak ain...kemas jek....

    biase la tu kak, mmg gitu lee jadiknyer...penuh harta karun sampah sarap kat bawah2 sopa tu heheeheheh...same laa mcm kat umah lieya....cantik n kemas bile dah tukar kaler..terus naik seri area tu kat umah akak....

    ReplyDelete
  15. Jumpa plastik gula2 tu yang tak tahan tu...hahahhahaha. Nasib baik tak jadi sarang semut, kak. Hihihii. Kak...bestnya ada tiangs eri dalam rumah..hehehehe.

    ReplyDelete
  16. Wah makin cntik brseri2lh ain. Sesuai sgt warna tu dgn ruang. He3x, sama la kt rumah ni. Bila selak je trperanjat ibunya. Mcm2 ada, nasib baik xde gajah n the geng.....

    ReplyDelete
  17. Cantik2x... garang warnanya macam tuannya.... heeee jgn marah....
    Sofa makchaq tukaq hiram teruih... tak lawa pun tak pa yang penting tak nampak comot... tapi bila angkat kusyen serupa jugak... macam2 harta karun boleh jumpa...

    ReplyDelete
  18. Wahhh kalau ade rumah camni, tak mau klua rumah dah..tenang jek..

    ReplyDelete
  19. Cantik AN.....kontemporari ...okje suka!

    ReplyDelete
  20. cantiknya umah..senang hati bersantai2 kat sini..

    ReplyDelete
  21. Salam. Saya jalan-jalan cari kedai sarung sofa....Kat mana kedai tu ye pn ain, shah alam ke? Kalu bole sy dapatkan tel sekali. terimakasih atas jasa baik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.pn ain...mohon share no pon ka...alamat ka...bole gak kami yg len cb2 g kedai tu kalo berbaloi....tqs

      Delete
    2. Salam.pn ain...mohon share no pon ka...alamat ka...bole gak kami yg len cb2 g kedai tu kalo berbaloi....tqs

      Delete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini